Marketing

Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.

Chystané zemětřesení na Webtrhu

Webtrh.cz se za dobu své existence etabloval jako silná platforma sdružující lidi, kteří podnikají na internetu nebo jeho prostřednictvím. Bohužel v průběhu času se začaly šířit různé nešvary v podobě bezcenných spekulací nebo zvyšujícího se počtu „dětí“ a různých šmelinářů. Zřejmě právě proto se chystá hluboký řez. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Co bude následovat po boomu kolektivního nakupování?

Hitem letošního roku na českém internetu se stal fenomén tzv. group buyingu tedy hromadného nakupování, o kterém jsme již psali v článku Je Group Buying výhodný model? Přestože se ani zdaleka nejedná o originální nápad, protože žádné z českých služeb se nepodařilo vystoupit ze stínu originálu – zahraničního Grouponu, především Slevomat ale i další obdobné […]

Přečíst celé

Elegantní generátor Tag Cloudu

Typografický design je sám o sobě značně náročná disciplína. Zároveň je ale stále populárnější nejen v grafických kruzích. Přestože v souvislosti s wordle.net nemůže být o tvorbě sofistikované grafiky ani řeč, jistým způsobem však sebral právě těmto grafikům značnou část klientů. Vygenerovat typograficky zajímavý tag cloud (shluk štítků) je otázka několika vteřin. Založte si nezávazně […]

Přečíst celé

Efektivita sdělení na Facebooku

Zajímavou studii publikoval server Virtue, která se zabývá efektivitou různých druhů sdělení a časů publikování těchto sdělení na Facebooku. Co se tedy můžeme dozvědět ze studie Anatomy of Facebook Post? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Příprava na horkou sezónu

Přestože teprve končí září a ještě máme v živé paměti takřka letní teploty, rozhodně není od věci, začít se připravovat na předvánoční období, které je v oblasti e-commerce vždy náročné, ale nabízí obrovské příležitosti. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů […]

Přečíst celé

Těžká rána pro Twitter

Služba Twitter dnes utrpěla velmi citelný zásah, který může do značné míry podlomit její důvěryhodnost. Jako mor se začal šířit potencionálně nebezpečný JavaScriptový kód, který zřejmě využil mezeru v zabezpečení. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Linkbaiting v praxi

Krátce po spuštění nové služby Google Instant ve spojených státech se objevily v poměrně renomovaných zdrojích články s názvy ve smyslu „Google Instant zabije long tail“ a  podobné. Ponecháme-li stranou reálný dopad na SEO a long tail, mnohem zajímavější je princip linkbaitingu, který je hlavním cílem takovýchto nadpisů. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Kam se posune nový Twitter?

Poměrně neočekávaně byla oznámena aktualizace nebo možná přesněji řečeno změna sociální sítě Twitter. Zatím se nás na českém internetu netýká, alespoň tedy ještě několik příštích týdnů. Co od tohoto vylepšení můžeme čekat? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými […]

Přečíst celé

Časté chyby v použitelnosti webu

Přestože se slova jako přístupnost nebo použitelnost stránek skloňují v různých kontextech velmi často, rozhodně není na škodu si připomínat různé chyby a nedokonalosti, kterým nemusí být  obtížné se vyhnout. Smashing magazine právě různé chyby v designu webů shrnuje v článku 9 Common Usability Mistakes In Web Design. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Jak by měl fungovat nákupní košík

Každý e-shop logicky obsahuje nákupní košík. Vždyť bez této funkce by byl provoz internetového obchodu jen těžko představitelný. Nicméně není košík jako košík. Co by měl splňovat a jaké funkce by měl zákazníků nabízet rozebírá L. Bustos v článku How Long Should You Persist a Shopping Cart? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky