Marketing

Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.

Nepříjemná pravda o SEO (1. část)

Máte vlastní webové stránky? Rádi byste byli číslo jedna na Googlu? Ať už děláte cokoli, určitě nemusíte utrácet peníze za agresivní optimalizace pro vyhledávače. I když to vypadá, jako krajní názor, mnoho majitelů chápe SEO, jako odpověď na jejich problémy s umístěním ve vyhledávacím žebříčku. Samozřejmě že záležitosti okolo SEO jsou i mnohem složitější. Založte si […]

Přečíst celé

Tajemství virálních videí

Takže byste rádi vytvořili video, o kterém bude každý mluvit. Chcete aby se rozšířilo globálně a vy jste získali mnoho a mnoho shlédnutí, retweetů a „To se mi líbí“. Jinými slovy byste asi rádi vkročili do světa virálních videí ve stylu Dollar Shave’s Club, kteří svým povedeným videem k sobě nalákali neuvěřitelných 12 000 nových zákazníků a […]

Přečíst celé

Šest typů, jak si během předvánočního shonu udržet chladnou mysl

I když by Vánoce měly být svátky klidu, pohody, zábavy a přátel, v dnešním světě jsou již bohužel pouhým důvodem k zvyšování srdečního tepu a záštitou pro mnoho stresových situací.  Jedním ze slov ve vedoucích pozicích je nakupování a po té nestíhání. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

Konec zadávání hesel. Bezpečnostní systém zkontroluje vaše oči.

Zadávání hesel do vašeho chytrého telefonu se může zdát jako rozumný způsob, jak ochránit vaše soukromé informace, které se v něm skrývají. Na druhou stranu nejžhavější novinka na poli elektronického marketingu zvaná EyeVerify tvrdí, že je zde i jednoduší a více bezpečnější způsob, jak ochránit vaše osobní informace. Stačí se pouze zadívat do kamery vašeho chytrého […]

Přečíst celé

Tři způsoby, jak si zdarma vytvořit vlastní infografiku

Jednou z možností, jak prezentovat velké množství dat a informací, je infografika. Díky tomu, že je složená z obrázků, může čtenář vnímat informace i po vizuální stránce. A to samozřejmě zvyšuje jejich zapamatovatelnost. Jak ale pěknou infografiku udělat? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s […]

Přečíst celé

Přidejte trochu osobního doteku k vašemu web designu (2. část)

4. Vyprávění příběhů Ručně vytvářené kresby jsou vynikající cestou, jak vyprávět příběhy. Vyprávění příběhů je velmi osobní forma komunikace (ne-li ta nejosobnější) již od dob pravěku, kdy se lidé vyjadřovali pomocí stěn v jeskyních. Tento základní způsob výměny informací překračuje všechny technické pokroky a dává nám pocit klidu a lidského doteku. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Přidejte trochu osobního doteku k vašemu webdesignu (1. část)

Webové prezentace jsou povahou technické výstupy. Různé skripty a části kódů jsou vzájemně propojené prostřednictvím odkazů a vytváří nekonečnou síť protkanou zašifrovanými informacemi. Tedy daty, která jsou přístupné pouze prostřednictvím technických rozhraní, jako jsou webové prohlížeče či aplikace. Přesto profesionální web designéři krotí, jak nazývají, „divoký“ web a proměňují jej na dobře přístupné, uživatelský přívětivé […]

Přečíst celé

Coca-Cola představila svůj web jako sociálně laděnou digitální platformu

Společnosti Coca-Cola oživila interní tiskový časopis do digitální podoby a oživila tak své internetové stránky. Sama společnost popisuje nový web, Coca-Cola Journey, jako bohatou, sociálně laděnou digitální platformu, která se spíže snaží představit příběh Coca-Coly, než aby sloužila čistě jako firemní stránky. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

5 typů obsahů, které pravděpodobně nevytváříte, ale měli byste

Obsahový marketing se může stát velmi úspěšnou marketingovou taktikou, ovšem za předpokladu že je dělán správně. Právě díky tomu se jím každý den zabývá stále více a více firem. Je zde několik rozlišných typů obsahů, které mohou být v rámci marketingových kampaní použity. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky