Marketing

Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.

Přidaná hodnota cashbacku pro e-shopy a uživatele

Cashback portály slibují odměny pro registrované uživatele v podobě určitého procenta z nákupu zpět. Zní to jako lákavá nabídka pro zákazníky, jaké výhody ale přináší spolupráce s portálem majitelům e-shopů, z jejichž marže vrácené peníze jdou? A jak celá služba funguje v praxi? To se dozvíte v našem článku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

3 e-shopová videa, která vám rozšíří obzory

Připravili jsme si pro vás tři odborná videa, která mají co říct provozovatelům e-shopů. Dozvíte se například, jaké druhy nákupních košíků existují, jak řeší linkbuilding e-shop Electro World nebo jak na vašem e-shopu podpořit prodej top produktů. Pohodlně se usaďte a dopřejte si pořádnou dávku informací, které vám můžou pomoct podpořit vaše prodeje. Založte si […]

Přečíst celé
Řečníci na konferenci Reshoper 2019

Reshoper nabídne oborový veletrh i poradenství pro e-shopy zdarma

Ať už vlastníte e-shop nebo jeho pořízení teprve zvažujete, zbystřete. Reshoper představí celodenní program pro české a slovenské e-shopaře. 120 přítomných firem vám poradí, jak s e-shopem začít, jak zvýšit své zisky, zlepšit logistiku, nastavit procesy nebo navrhnout marketingovou strategii. A Shoptet bude u toho jako hlavní partner. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé
Nové funkce Instagramu pro e-shopy.

Instagram vylepšuje nakupování. Představil 5 nových funkcí

15. listopadu sociální síť Instagram představila tři nové funkce. Společně se dvěma dalšími vychytávkami, které Instagram odkryl už v září, se pro e-shopy otevírá zajímavá cesta, jak na téhle síti mnohem líp promovat své produkty. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Předvánoční nadílka v Google Ads

Vánoce pomalu klepou na dveře a je potřeba se na ně pořádně připravit. Ani Google nelenil a připravil si pro své inzerenty několik novinek v Google Ads i v rámci  YouTube kampaní. Pojďme se na ně společně podívat. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Nové Nařízení odstraňuje diskriminaci a zakazuje geoblocking

Nové Nařízení č. 2018/302, které vstoupí v platnost 3. prosince 2018, způsobilo mezi e-shopaři vlnu rozpaků. Na první pohled se totiž může zdát, že diktuje e-shopům povinnost dodávat zboží do zahraničí. Tak to ale vůbec není – zaměřuje se hlavně na geoblocking a odstranění diskriminace. Pojďme se na problematiku detailně zaměřit z pohledu českého e-shopaře. […]

Přečíst celé

TOP 5 nejlepších přednášek Social restartu 2018

Ve čtvrtek 8. 11. proběhl v pražském hotelu Olšanka druhý ročník konference Social restart. Program nabídl 12 přednášek na nejrůznější témata z oblasti sociálních sítí. Vybrali jsme pětici těch, které nám přišly nejzajímavější. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a […]

Přečíst celé

Co chtít od blogera/influencera za data? A jak si pohlídat výstup?

Vybíráte vhodného blogera ke spolupráci, máte své favority a přemýšlíte, co dál? Získejte data a přehled! Bez tohoto kroku radši nepokračujte, jinak se může lehce stát, že vaše peníze vyletí komínem. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními […]

Přečíst celé

Právní ochrana výrobků: jak získat patent?

Není nic neobvyklého, když si jako provozovatelé e-shopu vyrábíme produkty sami. Ať už jde o textilní výrobky, bytový design, dekorace nebo kosmetiku, je to výsledek vlastní tvůrčí činnosti a my samozřejmě nechceme, aby nám produkty konkurence kopírovala a přicházeli jsme tak o zákazníky a zisk. Co všechno se dá podle české právní úpravy chránit a […]

Přečíst celé

Novinky z EU: zaostřeno na geoblocking a zakázané cenové dohody

Hlavně v posledních dvou letech se Evropská komise detailněji zaměřuje na e-commerce sektor a po dlouhé době začaly padat nemalé pokuty. Praktiky porušující hospodářskou soutěž jsou totiž hojně rozšířené. Půjde Úřad pro ochranu hospodářské soutěže ve stopách Komise? Co to znamená pro české e-shopy a jak se porušením vyvarovat? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky