Ostatní

Další zajímavé články z oblasti marketingu pro e-shopy najdete v této kategorii. Přečtěte si třeba užitečné tipy pro komunikaci se zákazníky nebo nápady, jak vylepšit obsah na svém e-shopu.

Youstice – nástroj, který vyřeší reklamace za vás

Každý e-shop se nebo později setká s tím, že musí vyřizovat reklamaci od svého zákazníka. Snaha obou stran – jak prodejce, tak spotřebitele – by měla být situaci vyřešit co nejrychleji a korektně. Obchody si mohou práci usnadnit například tím, že automaticky přikládají k objednávkám formulář pro vyřízení reklamace. Jsou ale i jiné možnosti, jak […]

Přečíst celé

Chatuje, chatuješ, chatujeme…

Ne, nemluvím o chatě na Šumavě, kam jezdíte s radostí na víkendy. Mluvím o funkci live chat [:lajv čet], díky které můžete odpovídat na dotazy a požadavky vašich zákazníků v reálném čase a posílit tak jejich důvěru. Zároveň jim zajistíte komfortní nákup na vašem e-shopu a získáte si tak jejich věrnost. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

Obchody poblíž

Takřka všichni to známe – chcete si koupit nějaký produkt. Dlouho o něm přemýšlíme a sníme. A jak tak odpoledne po práci brouzdáme internetem a zjišťujeme ceny a další informace, už bychom ho nejradši měli v ruce a nesli si ho domů. A proto trávíme další minuty a minuty hledáním, který obchod cestou z práce […]

Přečíst celé

Vlastní e-shop od Shoptetu a ZDARMA? Prosím, tady je!

„Věděla jsem, že se po mateřské už nechci vrátit do svého původního zaměstnání“, byla odpověď paní Hanky, když jsme se jí ptali, co ji vedlo ke spuštění jejího e-shopu. A s takovými názory se setkáváme denně. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Spouštíme e-shop 25: 5 chyb, které váš e-shop položí na lopatky

V posledním díle našeho seriálu na téma tvorba e-shopu se zaměříme na nejčastější chyby v komunikaci, které způsobují e-shopům problémy. Podívejte se, jaké to jsou a jestli se jich nedopouštíte i vy. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Spouštíme e-shop 24: Kde brát vhodné fotky do e-shopu

Produktové fotografie jsou u e-shopu stejně důležité jako dobrý textový popis produktu nebo investice do propagace. Kde fotografie brát, se dozvíte v dnešním díle našeho seriálu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Spouštíme e-shop 23: Jak napsat e-mailing, který neskončí v koši

Sebelepší databáze kontaktů pro e-mail marketing vám nepřinese zisk, pokud odběratele nepřesvědčíte. Co a jak máte v newsletteru uživateli sdělovat, se dočtete v dnešním článku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Spouštíme e-shop 22: Jak získat odběratele pro e-mailing

Dnes pokračujeme slíbeným přehledem způsobů, jak efektivně a v souladu se zákonem získávat odběratele pro obchodní sdělení zasílaná e-mailem. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Spouštíme e-shop 15: Copywriting podruhé aneb jak napsat popisek pro e-shop

Popisky produktů a kategorií tvoří zpravidla většinu textů, které e-shop obsahuje. V dnešním díle tutoriálu o spouštění e-shopu se podíváme, proč a jak je psát, abyste z nich vytěžili maximum. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Spouštíme e-shop 13: 5 největších klišé v reklamních sloganech a jak se jim vyhnout

Vybrat slogan patří k nejoblíbenějším (i když těm méně důležitým) částem spouštění jakéhokoliv byznysu. Podívejte se na slepé uličky, kterým byste se při jejich sestavování měli vyhnout. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky