Ostatní

Další zajímavé články z oblasti marketingu pro e-shopy najdete v této kategorii. Přečtěte si třeba užitečné tipy pro komunikaci se zákazníky nebo nápady, jak vylepšit obsah na svém e-shopu.

Vybíráme vzhled a šablonu webu. Na co je dobré dát si pozor?

První, co návštěvník na stránkách uvidí, je vzhled. Mnohdy právě vzhled rozhoduje o tom, jak často a s jakými pocity se bude na váš web vracet. Je dokonce možné, že v případě, že design nepatří k těm nejpřehlednějším, nově příchozí člověk stránky ihned opustí. Nejde však jen o dojmy návštěvníků, vzhled musí být i funkční a použitelný. […]

Přečíst celé

Gravatary – proč a jak na ně?

Slyšeli jste už o gravatarech? Pokud ne, nemusíte se cítit zahanbeni. Jde o velmi zajímavou službu, která však do našich internetových končin proniká vcelku pomalu. Gravatar znamená globally recognized avatar. Tento termín byl vytvořen Tomem Wernerem, člověkem, který má vytvoření této netradiční součásti internetové komunikace na svědomí. Celý systém spočívá v tom, že se registrujete […]

Přečíst celé

O Yahoo! a vyhledávací technologii Inktomi – část 2.

Inktomi je vyhledávací technologie pohánějící vyhledávač Yahoo! a patří mezi jednu z nejlepších vůbec. Její vyhledávací syntaxe ovšem nejsou příliš dobře dokumentovány, což je škoda, neboť Inktomi nabízí jedny z nejbohatších syntaxí se spoustou jedinečných vlastnosti a hodnocení, které fungují poměrně dobře. Tento článek a jeho minulý díl je zaměřen právě na onu dokumentaci technologie […]

Přečíst celé

O Yahoo! a vyhledávací technologii Inktomi – část 1.

Inktomi je vyhledávací technologie pohánějící vyhledávač Yahoo! a patří mezi jednu z nejlepších vůbec. Její vyhledávací syntaxe ovšem nejsou příliš dobře dokumentovány, což je škoda, neboť Inktomi nabízí jedny z nejbohatších syntaxí se spoustou jedinečných vlastnosti a hodnocení, které fungují poměrně dobře. Tento článek je zaměřen právě na onu dokumentaci technologie Inktomi spolu s několika […]

Přečíst celé

Využijte zdarma služeb Blueboard.cz

Vlastní-li a provozuje-li člověk své internetové stránky, musí se soustředit nejen na jejich vzhledové a obsahové zpracování, dbát na onen první dojem či zajistit funkční správnost bez zbytečných výpadků, ale dozajista nesmí opomenout ani několik dalších zpestření atraktivních pro návštěvníky. Osobně si myslím, že dovést web k dokonalosti znamená nepřehlédnout jediný detail, a proto je […]

Přečíst celé

Domovská stránka pod lupou

Domovská stránka Domovská stránka je taková stránka, která je v hierarchii vašich stránek nejvýše. Podle toho by ji také měla být věnována zvláštní pozornost. Všechny ostatní stránky by na ní měly zpětně odkazovat. Měla by to být vždy ta stránka, na kterou dostáváme webovou adresu. Chcete-li, aby na vašem webu dobře fungovala navigace, je nutné, […]

Přečíst celé

Potřebujete redesign?

Co je to redesing? Redesign znamená znovu upravení webu. Může se týkat grafiky, obsahu nebo se můžete rozhodnout pro celostní redesign, při kterém změníte celý svůj web. Rozsah je pouze na vás. Při redesignu myslete na to, jaký je cíl vašich webových stránek a zda tento cíl je skutečně naplňován. Pokud zjistíte že ne, neváhejte […]

Přečíst celé

SEO Copywriting – 10 základních chyb

Jak psát dobrý text na stránky, který by uspokojil jak touhu po vyšších příčkách ve vyhledávačích, tak nároky klientů na stoprocentní čitelnost a čtenářskou atraktivitu? To vám pochopitelně nikdo nepoví; do jisté míry se musíte s „darem“ umět psát čtivé texty narodit, ale také si své vlastní know-how získat dlouhou praxí. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky