Jak Shoptet Kampaně přispěly k růstu tržeb e-shopu vikio.cz a pomohly zefektivnit marketing
E-shop vikio.cz prodává produkty v oblasti nábytku. Jak pomohly Shoptet Kampaně k efektivnějšímu marketingu?
Další zajímavé články z oblasti marketingu pro e-shopy najdete v této kategorii. Přečtěte si třeba užitečné tipy pro komunikaci se zákazníky nebo nápady, jak vylepšit obsah na svém e-shopu.
E-shop vikio.cz prodává produkty v oblasti nábytku. Jak pomohly Shoptet Kampaně k efektivnějšímu marketingu?
Nespoléhejte jen na svoji top sezónu a podívejte se s námi do marketingových kalendářů, kde jsou nevyužité příležitosti.
Co je ponákupní marketing? Jak měřit jeho výsledky? Pojďte si nastavit metriky, které vám ukážou, jak se zlepšujete.
Zlepšete své prodeje a konverze použitím psychologických principů.
Využívat slevy na e-shopu, nebo ne? A které fungují nejlépe? Ukážeme si výsledky studie, kterou realizovala Děkovačka.cz se zapojením Shoptet e-shopů.
Jak můžete před Vánoci z e-mailingu vytěžit co nejvíce a jak by měl vypadat e-shopařův e-mailingový plán?
Jak naplnit databázi novými e-mailovými kontakty, se kterými pak e-shop bude aktivně pracovat? V čem e-shopu AppleTop.cz pomohla Děkovačka?
Chtěli byste prodávat více, ale už si nemůžete dovolit zvyšovat rozpočet na reklamu? Je možné, že zlato se skrývá ve vaší aktuální návštěvnosti. Stačí jen malinko zlepšit způsob, jakým pracujete s návštěvníky e-shopu.
Spustili jste svůj první e-shop, kampaně běží, ale objednávky nepřicházejí? Pojďme se podívat na nejčastější chyby a také na tipy, jak se s nimi vypořádat.
Akvizice neboli získávání nového zákazníka je pro e-shop nejdražší způsob zvyšování příjmů s nejasnými zisky. Mnohem důležitější pro dlouhodobější úspěch a zisky je udržení stávajících zákazníků a zajištění jejich maximální spokojenosti.