Lednové novinky

()

První měsíc nového roku je za námi. Na konci ledna proběhla velká e-commerce akce Reshoper, veletrh spojený s nadupanou konferencí. Nejen my, ale hlavně všichni e-shopaři tu nasáli spoustu inspirace a motivace. Pojďte se inspirovat i našimi novinkami.

Automatické a informační e-maily

Každý e-shop si obvykle dá obzvlášť záležet na svojí home page, na produktových stránkách a na dalších částech webu. Co už však spousta z nich často až tolik neřeší, jsou například informační e-maily, které se automaticky rozesílají zákazníkům po uzavření objednávky, po jejím odeslání atd. Jednoduše v nich nechají vzorový text a už si s ním dále nepohrají. Zkuste toho využít, být o krok napřed před konkurencí a vytvořit e-maily, které vaše zákazníky příjemně překvapí. A to jak svým vstřícným, milým tónem, tak kompletními informacemi o objednávce i kontaktech na váš e-shop.

V administraci si nově můžete vytvářet vlastní části šablon e-mailů. Máte tak na výběr ze tří možností, jak si e-maily přizpůsobit a vylepšit.

  1. Editovat systémově vytvořené šablony e-mailů.
  2. Do šablon vkládat značky, které do nich propíší například odkaz pro online platbu nebo třeba číslo balíku.
  3. Vytvářet svoje vlastní části šablon a ty vkládat do různých e-mailů pomocí speciálních značek.

Použití vlastních částí šablon můžete podmínit nějakou skutečností. Třeba je navázat na jednotlivé druhy plateb nebo přepravy. Jinými slovy se část šablony do e-mailové zprávy propíše jen v případě, že si zákazník zvolí určitý druh platby či dopravy. Vše o tom, jak si šablony e-mailů nastavit, najdete v nápovědě.

Nové doplňky

Doplňky jsou to, čím si můžete svůj e-shop ještě víc vyšperkovat a dodat tak některé funkce, které se vám budou hodit. Všechny je najdete na stránce Shoptet doplňky přehledně seřazené do kategorií a také třeba do řebříčku populárnosti. Pojďme spolu mrknout na ty nejnovější.

Shoptet Classic Darkmode

Tento doplněk překlopí pozadí e-shopu do černé barvy místo standardní bílé. Vašemu obchodu dodá styl, tmavé pozadí se pro některé druhy sortimentu vyloženě hodí. Černá barva je nejsilnější ze všech neutrálních barev a celkový dojem z webu hodně ovlivní to, s jakou další barvou tmavé pozadí zkombinujete: písmo, grafické prvky… (Pozor, doplněk funguje jen na šabloně Classic, jak je uvedeno v jeho názvu.)

Upravená šablona Classic

Váš e-shop dostane nový kabát díky upravené verzi šablony Classic. Co je v tomto doplňku jinak a čím se liší od klasické podoby šablony? Jmenujme například rozdílný způsob otevírání submenu, způsob zobrazení doplňkového popisu bannerů, patička s ikonkami sociálních sítí a newsletterovým políčkem nebo zobrazení filtru produktů. (Doplněk je opět konfigurován pouze pro šablonu Classic.)

Instagram widget+

Máte vymazlený instagramový účet pro svůj e-shop? Pochlubte se jím i přímo na stránkách e-shopu a to nejen v postranním sloupci, ale i v efektním širokém pruhu nad patičkou. Doplněk Instagram widget+ vám tam pomůže dostat výběr fotek ve vysoké kvalitě. Zároveň máte možnost si nastavit doprovodný text (nadpis). Doplněk funguje na všech šablonách, na první 3 dny si ho můžete vyzkoušet zdarma.

Další vylepšení

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

  1. Cerman napsal:

    Dobrý den,

    na mém eshopu na PC vidim Černé pozadí ale kdyz is Eshop otevru v mobilu (prohližec chrom) tak jej vidim na Černém pozadí.
    rad bych v mobilu mel bile pozadi jako tomu je na PC.

    Děkuji

    JC

    1. Zuzka Zicháčková napsal:

      Dobrý den,
      jestli chcete mít na e-shopu rozdílnou barvu pozadí pro rozlišení pro počítač a mobilní telefon, je to možné jen po individuální úpravě. Možná ale jen špatně rozumím Vašemu dotazu.

Napsat komentář: Zuzka Zicháčková Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů