E-Commerce

Listopadové novinky

Čas zbývající do Vánoc se čím dál tím víc krátí. Věříme, že máte plné ruce práce s vyřizováním objednávek a nevíte, kam dřív skočit. Ale jestli si mezi vším tím shonem najdete chvilku, mrkněte na to nejdůležitější, co je u Shoptetu nového. A hlavně vydržte, brzy bude vše zase klidnější.

Přečíst celé

Novinky z EU: zaostřeno na geoblocking a zakázané cenové dohody

Hlavně v posledních dvou letech se Evropská komise detailněji zaměřuje na e-commerce sektor a po dlouhé době začaly padat nemalé pokuty. Praktiky porušující hospodářskou soutěž jsou totiž hojně rozšířené. Půjde Úřad pro ochranu hospodářské soutěže ve stopách Komise? Co to znamená pro české e-shopy a jak se porušením vyvarovat?

Přečíst celé

Screaming frog – vytáhněte z webů jakákoliv data

Screaming Frog je populární program, který dokáže projít celý web a přehledně vypsat klíčové atributy jednotlivých stránek. Jednoduše tak zjistíte, které meta tagy jsou na webu, přesměrování stránek, nadpisy a spoustu dalšího. Ne tak známá je možnost zjistit i specificky definované parametry, jako je například kód zboží. To si ukážeme níž.

Přečíst celé

SizeID – už vám neuteče žádný zákazník kvůli velikosti oblečení

Máte pocit, že vaši zákazníci mnohdy nedokončí nákup, protože neví, jakou velikost si vybrat? Nejste daleko od pravdy. Dost lidí se pořád bojí nakupovat oblečení online, protože nevědí, jak pracovat s velikostní tabulkou, nebo jim celý proces přijde zdlouhavý a nepohodlný. Vyřešte to novým nástrojem SizeID.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET […]

Přečíst celé

Rozhovor: Mladý podnikatel Jirka Rostecký

Začal budoval nejčtenější portál o online podnikání a marketingu, když si vrstevníci vybírali střední školu. Založil vlastní firmu, když ostatní nastupovali na vysokou. A když oni nyní teprve dodělávají školu, jeho jméno už bylo několikrát skloňováno v Hospodářských novinách či Reflexu. Řeč je o Jiřím Rosteckým, 23 letém podnikateli a zakladateli Mladého Podnikatele, který má […]

Přečíst celé

E-commerce – sledujete svůj e-shop?

Měření výkonnosti elektronického obchodu (tzv. e-commerce) je klíčovou součástí Google Analytics pro provozovatele internetových obchodů. Pomáhá zodpovědět na otázku, odkud přicházejí na web kvalitní zákazníci. Je pro vás rozdíl, když zákazníci udělají objednávku za 300 Kč nebo za 15000 Kč? Přečtěte si, jak měření e-commerce funguje a k čemu vám bude přínosné. Jak měření e-commerce […]

Přečíst celé

E-commerce copywriting – jak prodat více

Kvalitní popis produktu může změnit konverzní poměry internetové obchodu – často lze dosáhnout nárůstu o 30- 100 %. Stejně jako roste počet zákazníků, roste i návštěvnost z vyhledávačů, pokud je pro každý produkt napsán originální popis. Mnoho obchodníků ve svém e-shopu používá průmyslové popisky nebo spoléhá výhradně na obrázky. Průmyslové popisky nemusí odpovídat celkové povaze […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky