E-Commerce

E-commerce – sledujete svůj e-shop?

Měření výkonnosti elektronického obchodu (tzv. e-commerce) je klíčovou součástí Google Analytics pro provozovatele internetových obchodů. Pomáhá zodpovědět na otázku, odkud přicházejí na web kvalitní zákazníci. Je pro vás rozdíl, když zákazníci udělají objednávku za 300 Kč nebo za 15000 Kč? Přečtěte si, jak měření e-commerce funguje a k čemu vám bude přínosné. Jak měření e-commerce […]

Přečíst celé

E-commerce copywriting – jak prodat více

Kvalitní popis produktu může změnit konverzní poměry internetové obchodu – často lze dosáhnout nárůstu o 30- 100 %. Stejně jako roste počet zákazníků, roste i návštěvnost z vyhledávačů, pokud je pro každý produkt napsán originální popis. Mnoho obchodníků ve svém e-shopu používá průmyslové popisky nebo spoléhá výhradně na obrázky. Průmyslové popisky nemusí odpovídat celkové povaze […]

Přečíst celé

Něco málo o podnikání ve Velké Británii

E-shopy nejsou již ze své povahy omezeny geografickou polohou. V menším měřítku tento jev funguje v rámci ČR, kdy není problém prodávat zboží zákazníkům na druhé straně republiky. Díky odstranění jak technických tak i legislativních omezení, lze podnikat i mimo hranice ČR. K tomu je ale však brát zřetel na odlišné podmínky jiného státu.

Přečíst celé

E-Commerce – sledujete svůj e-shop?

O nástroji Google Analytics si na Webžurnálu již můžete přečíst samostatný článek. V něm se dočtete základní informace a důvody, proč využívat tohoto nástroje. Dnes se podíváme více zblízka na součást Google Analytics, která může být pro provozovatele e-shopů klíčová. Jedná se o E-Commerce sledování.

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky