E-Commerce

Kam pro nové B2B příležitosti? Ožívá nový projekt Obchodiště.cz

Představujeme vám náš nový projekt, Obchodiště.cz. Bude vás obzvlášť zajímat, pokud chcete navázat nové kvalitní velkoobchodní vztahy. A to ať už jste e-shop nebo velkoobchodník. V čem tento projekt spočívá a jak bude užitečný právě pro vás, se dozvíte v našem článku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Screaming frog – vytáhněte z webů jakákoliv data

Screaming Frog je populární program, který dokáže projít celý web a přehledně vypsat klíčové atributy jednotlivých stránek. Jednoduše tak zjistíte, které meta tagy jsou na webu, přesměrování stránek, nadpisy a spoustu dalšího. Ne tak známá je možnost zjistit i specificky definované parametry, jako je například kód zboží. To si ukážeme níž. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

SizeID – už vám neuteče žádný zákazník kvůli velikosti oblečení

Máte pocit, že vaši zákazníci mnohdy nedokončí nákup, protože neví, jakou velikost si vybrat? Nejste daleko od pravdy. Dost lidí se pořád bojí nakupovat oblečení online, protože nevědí, jak pracovat s velikostní tabulkou, nebo jim celý proces přijde zdlouhavý a nepohodlný. Vyřešte to novým nástrojem SizeID. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte […]

Přečíst celé

Nebuďte asociální! Využijte Facebook na 100 %

Facebook se za poslední roky s více než miliardou a čtvrt uživateli jednou z nejdůležitějších platforem mezilidské komunikace. Ani Česko nezůstává za světovým trendem pozadu, na Facebooku jsou již více než 4 miliony Čechů, tedy kolem poloviny té části naší populace, která má přístup k internetu.  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte […]

Přečíst celé

Rozhovor: Mladý podnikatel Jirka Rostecký

Začal budoval nejčtenější portál o online podnikání a marketingu, když si vrstevníci vybírali střední školu. Založil vlastní firmu, když ostatní nastupovali na vysokou. A když oni nyní teprve dodělávají školu, jeho jméno už bylo několikrát skloňováno v Hospodářských novinách či Reflexu. Řeč je o Jiřím Rosteckým, 23 letém podnikateli a zakladateli Mladého Podnikatele, který má […]

Přečíst celé

E-commerce – sledujete svůj e-shop?

Měření výkonnosti elektronického obchodu (tzv. e-commerce) je klíčovou součástí Google Analytics pro provozovatele internetových obchodů. Pomáhá zodpovědět na otázku, odkud přicházejí na web kvalitní zákazníci. Je pro vás rozdíl, když zákazníci udělají objednávku za 300 Kč nebo za 15000 Kč? Přečtěte si, jak měření e-commerce funguje a k čemu vám bude přínosné. Jak měření e-commerce […]

Přečíst celé

E-commerce copywriting – jak prodat více – 2. díl

V minulém článku jsme vám poskytli určitého průvodce internetovým prodejem. Článek byl zaměřen zejména na kvalitu textů a popisů zboží a služeb. Dnešní článek se zaměřuje na podobnou problematiku z pohledu SEO (optimalizace pro vyhledávače). Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

E-commerce copywriting – jak prodat více

Kvalitní popis produktu může změnit konverzní poměry internetové obchodu – často lze dosáhnout nárůstu o 30- 100 %. Stejně jako roste počet zákazníků, roste i návštěvnost z vyhledávačů, pokud je pro každý produkt napsán originální popis. Mnoho obchodníků ve svém e-shopu používá průmyslové popisky nebo spoléhá výhradně na obrázky. Průmyslové popisky nemusí odpovídat celkové povaze […]

Přečíst celé

Něco málo o podnikání ve Velké Británii

E-shopy nejsou již ze své povahy omezeny geografickou polohou. V menším měřítku tento jev funguje v rámci ČR, kdy není problém prodávat zboží zákazníkům na druhé straně republiky. Díky odstranění jak technických tak i legislativních omezení, lze podnikat i mimo hranice ČR. K tomu je ale však brát zřetel na odlišné podmínky jiného státu. Založte […]

Přečíst celé

E-Commerce – sledujete svůj e-shop?

O nástroji Google Analytics si na Webžurnálu již můžete přečíst samostatný článek. V něm se dočtete základní informace a důvody, proč využívat tohoto nástroje. Dnes se podíváme více zblízka na součást Google Analytics, která může být pro provozovatele e-shopů klíčová. Jedná se o E-Commerce sledování. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky