Dubnové novinky

()

Tentokrát vám přinášíme nejen vylepšení pro samotný e-shop, ale i pro automatické e-maily, které svým zákazníkům rozesíláte ohledně informací o jejich objednávkách. A také pro mobilní zobrazení e-shopu na telefonech. Pojďte s námi prozkoumat nové možnosti a posouvat se vpřed v podnikání.

Nový obsah v Shoptet Univerzitě

Škola e-shopařských čar a kouzel nezahálí. Profesora Snapea sice nemáme, ale náš lexikon vám i tak pravidelně pomáhá okouzlit vaše zákazníky a přičarovat vám více objednávek. 🖤 Jsme rádi, že Univerzitu využíváte, a jestli ji ještě neznáte, koukněte na ni do své administrace pod ikonku čapky v horní liště vedle zvonečku.

A jaké články v Shoptet Univerzitě aktuálně přibyly?

Z mnoha vybíráme tři kousky:

  • Jak si správně nastavit Google Analytics

Velmi praktický a jednoduchý návod použitelný pro většinu e-shopů na Shoptetu. Přečtěte si, jak ovládat základní nástroj, který pomůže zodpovědět otázky o chování návštěvníků e-shopu a o výkonu marketingových kanálů.

  • Jak poznat své zákazníky

Důkladná znalost zákazníka není žádná nadstavba. S trochou nadsázky by se dalo říct, že je to podstata úspěšného podnikání. (Tento článek najdete ve zkrácené verzi i na našem blogu.)

  • Jak rozdělit peníze do marketingových kanálů? Začněte a vyhodnocujte

Vladimír Přichystal se podělil o modelové příklady, které vám napoví, jak svůj budget snáze rozdělovat. (Článek si můžete přečíst také na Shoptet Blogu.)

Nové doplňky

Nabídněte si naše čerstvé doplňky! Pomohou vám vylepšit komunikaci se zákazníky, umožnit jim bezpečně za vaše zboží zaplatit a také usnadní objednávání neskladových produktů u dodavatelů.

SMS služba

SMS služba vám pomůže získat a udržet si pozornost svých zákazníků pomocí přímé, rychlé a efektivní komunikace přes textové zprávy. Vytvářejte SMS kampaně, posílejte personalizované zprávy a nastavte si také automatizované smsky odesílané klientům při změně stavu objednávky.

TrustPay

Pro plynulé uzavření a zaplacení objednávek vašich zákazníků si v platební bráně TrustPay můžete designově přizpůsobit platební formulář, aby ladil s vaším e-shopem. Rychlá registrace a integrace je u této bezpečné a spolehlivé platební metodě samozřejmostí.

Dodavatelské nákupní seznamy

Doplněk Dodavatelské nákupní seznamy sám prochází nové objednávky ve vašem e-shopu a neskladové zboží automaticky přidává na seznam pro rychlé objednání u dodavatelů. Seznamy si můžete upravit i ručně a s volitelnými sloupci je exportovat v různých formátech.

Doplňky v akci

Jaké dva kousky z našich Shoptet Doplňků si do konce května můžete pořídit za výhodnou cenu už napořád?

Nový výpis produktů pro mobily a layout pro e-maily

I zdánlivě drobné zlepšení někdy udělá velkou službu. To je případ nových funkcionalit, které pomohou doladit vaše automatické e-maily a zobrazení na chytrých telefonech ke 100% profesionalitě.

Dvousloupcové zobrazení produktů pro chytré telefony

Nově si pro mobilní zobrazení můžete nastavit výpis produktů ve 2 sloupcích vedle sebe tak, jako je nyní například na šabloně Step. Ideální formát fotek k tomu je 2:3, tedy zobrazení na výšku. Checkbox pro aktivaci funkce najdete v sekci Vzhled a obsah > Šablony > Rozvržení.

Pokud má návštěvník e-shopu příliš malý displej mobilu, zobrazí se mu stále jen jeden sloupec, aby byl prostor na zobrazení všech informací, pokud jich tam máte větší množství.

Šablona Moderna pro automatické e-maily

Vylepšete si vzhled e-mailů s informacemi o objednávce na vašem e-shopu, které posíláte svým zákazníkům. Vytvořili jsme 100% responzivní e-mailovou šablonu Moderna. V administraci ji najdete v sekci Vzhled a obsah > Šablony > E-mailové šablony. 

Vypadá skvěle na počítači i v telefonu a má moderní neutrální design, který udělá na vaše zákazníky lepší dojem.

V rámci úprav se také v e-mailu s žádostí o hodnocení obchodu nově přebírá konverzní barva, upozaďuje se nedoporučení a místo dlouhého linku je odkaz.

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů