Tentokrát vám přinášíme nejen vylepšení pro samotný e-shop, ale i pro automatické e-maily, které svým zákazníkům rozesíláte ohledně informací o jejich objednávkách. A také pro mobilní zobrazení e-shopu na telefonech. Pojďte s námi prozkoumat nové možnosti a posouvat se vpřed v podnikání.
Škola e-shopařských čar a kouzel nezahálí. Profesora Snapea sice nemáme, ale náš lexikon vám i tak pravidelně pomáhá okouzlit vaše zákazníky a přičarovat vám více objednávek. 🖤 Jsme rádi, že Univerzitu využíváte, a jestli ji ještě neznáte, koukněte na ni do své administrace pod ikonku čapky v horní liště vedle zvonečku.
Z mnoha vybíráme tři kousky:
Velmi praktický a jednoduchý návod použitelný pro většinu e-shopů na Shoptetu. Přečtěte si, jak ovládat základní nástroj, který pomůže zodpovědět otázky o chování návštěvníků e-shopu a o výkonu marketingových kanálů.
Důkladná znalost zákazníka není žádná nadstavba. S trochou nadsázky by se dalo říct, že je to podstata úspěšného podnikání. (Tento článek najdete ve zkrácené verzi i na našem blogu.)
Vladimír Přichystal se podělil o modelové příklady, které vám napoví, jak svůj budget snáze rozdělovat. (Článek si můžete přečíst také na Shoptet Blogu.)
Nabídněte si naše čerstvé doplňky! Pomohou vám vylepšit komunikaci se zákazníky, umožnit jim bezpečně za vaše zboží zaplatit a také usnadní objednávání neskladových produktů u dodavatelů.
SMS služba vám pomůže získat a udržet si pozornost svých zákazníků pomocí přímé, rychlé a efektivní komunikace přes textové zprávy. Vytvářejte SMS kampaně, posílejte personalizované zprávy a nastavte si také automatizované smsky odesílané klientům při změně stavu objednávky.
Pro plynulé uzavření a zaplacení objednávek vašich zákazníků si v platební bráně TrustPay můžete designově přizpůsobit platební formulář, aby ladil s vaším e-shopem. Rychlá registrace a integrace je u této bezpečné a spolehlivé platební metodě samozřejmostí.
Doplněk Dodavatelské nákupní seznamy sám prochází nové objednávky ve vašem e-shopu a neskladové zboží automaticky přidává na seznam pro rychlé objednání u dodavatelů. Seznamy si můžete upravit i ručně a s volitelnými sloupci je exportovat v různých formátech.
Jaké dva kousky z našich Shoptet Doplňků si do konce května můžete pořídit za výhodnou cenu už napořád?
I zdánlivě drobné zlepšení někdy udělá velkou službu. To je případ nových funkcionalit, které pomohou doladit vaše automatické e-maily a zobrazení na chytrých telefonech ke 100% profesionalitě.
Nově si pro mobilní zobrazení můžete nastavit výpis produktů ve 2 sloupcích vedle sebe tak, jako je nyní například na šabloně Step. Ideální formát fotek k tomu je 2:3, tedy zobrazení na výšku. Checkbox pro aktivaci funkce najdete v sekci Vzhled a obsah > Šablony > Rozvržení.
Pokud má návštěvník e-shopu příliš malý displej mobilu, zobrazí se mu stále jen jeden sloupec, aby byl prostor na zobrazení všech informací, pokud jich tam máte větší množství.
Vylepšete si vzhled e-mailů s informacemi o objednávce na vašem e-shopu, které posíláte svým zákazníkům. Vytvořili jsme 100% responzivní e-mailovou šablonu Moderna. V administraci ji najdete v sekci Vzhled a obsah > Šablony > E-mailové šablony.
Vypadá skvěle na počítači i v telefonu a má moderní neutrální design, který udělá na vaše zákazníky lepší dojem.
V rámci úprav se také v e-mailu s žádostí o hodnocení obchodu nově přebírá konverzní barva, upozaďuje se nedoporučení a místo dlouhého linku je odkaz.
Napsat komentář