V přehledu objednávek jsme vyladili náhledy jednotlivých objednávek v rámci zrychlení práce v administraci. Nyní v přehledu vidíte stav kompletace, zda jsou či nejsou jednotlivé produkty z objednávky skladem, typ zvolené dopravy a platby, zda byla objednávka již zaplacena a výši marže. Můžete se také prokliknout na detail zákazníka či si všechna data jednoduše zkopírovat. A co dalšího jsme zvládli?
V košíku se nyní zobrazuje nabídka nákupu na splátky přes Cofidis včetně minimální výše splátky, kterou jsou zákazníci schopni získat. Tato informace přímo v košíku zaujme pozornost více zákazníků a podpoří prodej hodnotnějších objednávek na splátky,
v Pokladně již není pro registraci zákazníka povinné vyplňovat jeho e-mailovou adresu. Registrace zákazníka v kamenné prodejně tak bude mnohem rychlejší,
v přehledu produktů jsme vylepšili filtr příznaků – nyní můžete produkty filtrovat podle toho, zda daný příznak obsahují, či nikoliv,
také jsme přidali validátor URL adresy do helpdesku. Při psaní vašeho požadavku vás upozorníme, zda jste zadali URL adresu odkazující na příslušnou stránku ve správném formátu,
v Hodnocení zákazníků se od celkové částky, za kterou zákazník nakoupil, nově odečítá částka ze všech stornovaných objednávek. Při najetí na smajlíka u zákazníka v přehledu tak uvidíte celkovou částku bez stornovaných objednávek,
kompletace objednávky již funguje v pořádku a zobrazuje správné hodnoty,
v pořádku se dostanete v administraci do Pokročilého nastavení hodnot parametru,
na mobilním zobrazení šablony Pop již není překryté přepínání měn.
Napsat komentář