Nákupní proces

copywriting

12 důvodů, proč využít služby profesionálního copywritera

Copywriting není hobby ani doplňková profese. Je pevnou součástí úspěšného podnikání. Jaké důvody by vás měly vést k tomu, abyste s profesionálním copywriterem spolupracovali? Uvidíte, že se vám to vyplatí! Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Minimalistické desatero pro online podnikání

Co cítíte při pohledu na tuto fotografii? Dostali jste záchvat úzkosti, chuť dotyčnému uklidit, případně se připlížit se zapalovačem v ruce? Nebo vám ten obrázek přijde podezřele povědomý… Skoro jako by někdo vyfotil vaši kancelář? Minimalismus není jen o pořádku na stole, ale v samotném přístupu. Jak tento princip pomůže vašemu podnikání? Založte si nezávazně […]

Přečíst celé

Novinky z vývoje: Opuštěný košík a další úpravy

Připravili jsme pro vás nový modul přehled opuštěných košíků registrovaných zákazníků (jednalo se o vaše nejčastější přání v Knize přání), kde si můžete zobrazit jednotlivé opuštěné košíky, analyzovat produkty a jejich ceny, sledovat, do jakého kroku objednávacího procesu se zákazníci dostali a kolikrát se ke svému košíku vrátili. Funkci opuštěného košíku plánujeme dále rozšiřovat, abyste […]

Přečíst celé

Novinky z vývoje: Nový náhled objednávky, Cofidis v košíku a další

V přehledu objednávek jsme vyladili náhledy jednotlivých objednávek v rámci zrychlení práce v administraci. Nyní v přehledu vidíte stav kompletace, zda jsou či nejsou jednotlivé produkty z objednávky skladem, typ zvolené dopravy a platby, zda byla objednávka již zaplacena a výši marže. Můžete se také prokliknout na detail zákazníka či si všechna data jednoduše zkopírovat. […]

Přečíst celé

Dokončit objednávku po roce? Proč ne!

Ten moment, kdy dlouho vybíráte v e-shopu zboží, ale pak vám kvůli delší odmlce zmizí z košíku, je prostě k naštvání. A známe to snad všichni. Zákazníci e-shopů od Shoptetu se můžou radovat, tohle už se jim prostě nemůže stát. Dobu, po kterou uchováváme informace o stavu košíku, jsme totiž velmi znatelně prodloužili, vaše vybrané zboží vás […]

Přečíst celé

Příklad využití heat map při optimalizaci nákupního procesu

Nadpis je poněkud delší, nicméně vystihuje případ, který byl publikován na blogu GetElastic. Velmi názorně ukazuje, jakým způsobem lze optimalizovat nákupní proces. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Jak by měl fungovat nákupní košík

Každý e-shop logicky obsahuje nákupní košík. Vždyť bez této funkce by byl provoz internetového obchodu jen těžko představitelný. Nicméně není košík jako košík. Co by měl splňovat a jaké funkce by měl zákazníků nabízet rozebírá L. Bustos v článku How Long Should You Persist a Shopping Cart? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Když zákazník potřebuje pomoc

Ponecháme-li stranou přístupnost e-shopu jako takovou, která by měla být samozřejmou součástí úspěšného e-shopu, stále je nutné brát v potaz, že ne všichni návštěvníci a potenciální zákazníci jsou zběhlí v pohybu na internetu a občas potřebují pomoci. Podívejme se, jaké techniky ulehčí zákazníkům nakupování. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé