Nákupní proces

Minimalistické desatero pro online podnikání

Co cítíte při pohledu na tuto fotografii? Dostali jste záchvat úzkosti, chuť dotyčnému uklidit, případně se připlížit se zapalovačem v ruce? Nebo vám ten obrázek přijde podezřele povědomý… Skoro jako by někdo vyfotil vaši kancelář? Minimalismus není jen o pořádku na stole, ale v samotném přístupu. Jak tento princip pomůže vašemu podnikání?

Přečíst celé

Novinky z vývoje: Opuštěný košík a další úpravy

Připravili jsme pro vás nový modul přehled opuštěných košíků registrovaných zákazníků (jednalo se o vaše nejčastější přání v Knize přání), kde si můžete zobrazit jednotlivé opuštěné košíky, analyzovat produkty a jejich ceny, sledovat, do jakého kroku objednávacího procesu se zákazníci dostali a kolikrát se ke svému košíku vrátili. Funkci opuštěného košíku plánujeme dále rozšiřovat, abyste […]

Přečíst celé

Novinky z vývoje: Nový náhled objednávky, Cofidis v košíku a další

V přehledu objednávek jsme vyladili náhledy jednotlivých objednávek v rámci zrychlení práce v administraci. Nyní v přehledu vidíte stav kompletace, zda jsou či nejsou jednotlivé produkty z objednávky skladem, typ zvolené dopravy a platby, zda byla objednávka již zaplacena a výši marže. Můžete se také prokliknout na detail zákazníka či si všechna data jednoduše zkopírovat. […]

Přečíst celé

Dokončit objednávku po roce? Proč ne!

Ten moment, kdy dlouho vybíráte v e-shopu zboží, ale pak vám kvůli delší odmlce zmizí z košíku, je prostě k naštvání. A známe to snad všichni. Zákazníci e-shopů od Shoptetu se můžou radovat, tohle už se jim prostě nemůže stát. Dobu, po kterou uchováváme informace o stavu košíku, jsme totiž velmi znatelně prodloužili, vaše vybrané zboží vás […]

Přečíst celé

Jak by měl fungovat nákupní košík

Každý e-shop logicky obsahuje nákupní košík. Vždyť bez této funkce by byl provoz internetového obchodu jen těžko představitelný. Nicméně není košík jako košík. Co by měl splňovat a jaké funkce by měl zákazníků nabízet rozebírá L. Bustos v článku How Long Should You Persist a Shopping Cart?

Přečíst celé

Když zákazník potřebuje pomoc

Ponecháme-li stranou přístupnost e-shopu jako takovou, která by měla být samozřejmou součástí úspěšného e-shopu, stále je nutné brát v potaz, že ne všichni návštěvníci a potenciální zákazníci jsou zběhlí v pohybu na internetu a občas potřebují pomoci. Podívejme se, jaké techniky ulehčí zákazníkům nakupování.

Přečíst celé