Shoptet Boost se těší stále větší oblibě. Díky němu dosáhnou malí a střední online podnikatelé na financování až do výše 1 000 000 Kč.
Už je to pár měsíců od spuštění Shoptet Boost, díky kterému mohou e-shopaři získat financování pro své online podnikání rychle, pohodlně a bez složitého dokládání informací bance. „Zájem je obrovský,“ říká Head of Shoptet Pay, Ondřej Buben. „K dnešnímu dni máme více než 300 žádostí, celkem jsme vyplatili více než 30 000 000 Kč,“ dodává.
V současnosti mnoho malých a středních e-shopařů narazí, když chtějí s bankami řešit financování svého online podnikání. I když se to na první pohled nezdá, vybavit u banky úvěr není tak jednoduché a rychlé, což se často ukáže až při osobní návštěvě. Podnikatele čeká dlouhý boj s byrokracií a „papírováním“.
„Navíc, než banka reálně posune tuto žádost dále, může uplynout už nějaká doba, například půl roku a tím pádem banka už nemusí pracovat s aktuálními údaji o klientovi,“ doplňuje Buben.
I to je jeden z důvodů, proč existuje Shoptet Boost. „Vychází to ze Shoptet filozofie. My se snažíme podnikatelům a e-shopům dát prostor, aby pečovali především o svůj byznys a určité administrativní úkony nechali na nás. Je to již při sestavení e-shopu, pokračovali jsme tam v posledních dvou letech právě s provedením platebního řešení Shoptet Pay,“ vysvětluje Buben. „Snažíme se automatizovat platební řešení dále, na míru a posunout klienty blíže ke konkurenci, k velkým hráčům. I u Shoptet Boost jim chceme ušetřit čas, aby nemuseli obcházet deset bank, srovnávat si je, dokládat dokumenty, ale aby měli vše v administraci na pár kliknutí. Ve finále, my o našich zákaznících víme spoustu informací, a když nám dovolí, abychom tyto informace použili pro tu nabídku, tak pro ně není nic jednoduššího, než aby dostali nabídku na míru,“ vysvětluje Buben.
Tuto službu ocení hlavně malí a střední e-shopaři, kteří mají aktivní e-shop na Shoptetu alespoň půl roku. Žádost o financování mohou podat jednoduše ve své administraci, prostřednictvím online formuláře.
Při vyhodnocování žádosti se posuzují 3 hlavní kritéria: objednávky na e-shopu, veřejné registry majitele e-shopu a náhled na účet. Pokud jsou tyto podmínky vyhodnoceny pozitivně, může e-shopař získat od 50 000 Kč až do 1 000 000 Kč.
„Do budoucnosti bychom chtěli, aby si o Shoptet Boost mohli zažádat i e-shopaři, kteří nemají šestiměsíční historii online podnikání na Shoptetu,“ doplňuje Buben.
Financování lze využít například na marketing nebo nákup zásob či rozšíření skladu. „Klienty ale neomezujeme, a hlavně, nemusí nám dodávat žádné faktury a potvrzení, k čemu Boost využili. Informace o tom, k čemu plánují financování využít, sbíráme na začátku, u žádosti ale klienti nemusí nic dokládat,“ vysvětluje Buben.
Zkušenost se Shoptet Boost už má například majitelka e-shopu sladke-potreby.cz, Radka Hoťková: „Moc děkujeme za zprostředkování Shoptet Boostu. Ani korunka nazmar. Vše investováno do skladových zásob z Německa. Nám to ohromně pomůže v rozvoji.“
„Aby se co nejvíce podnikatelů dostalo ke krátkodobému financování pro svůj e-shop a aby jej zvládli splácet,“ uzavírá Buben. Na Slovensku bude možnost využít této služby od příštího roku. Dlouhodobým cílem nejen Shoptet Boost, ale i všech dalších projektů, které spadají pod Shoptet Capital, je pomoci e-shopařům se vším, co se týká financí v podnikání.
Napsat komentář