Případová studie se zaměřuje na spolupráci e-shopu Oknodíly.cz a doplňku Lemonero. Proč využil majitel e-shopu Michal Klement investiční kapitál a jak konkrétně mu externí zdroj financí pomohl posunout online byznys dál?
Co má ve své nabídce internetový obchod Oknodíly.cz, je zřejmé již dle názvu domény. Jde o český e-shop, který poskytuje nejširší výběr sortimentu náhradních dílů pro okna a dveře. Nabízí také žaluzie nebo sítě do oken a mnoho dalšího příslušenství.
V listopadu loňského roku měl Michal Klement, majitel e-shopu Oknodíly.cz, potřeboval podpořit růst svého online podnikání externím financováním. Rozhodl se tak využít našich služeb a načerpat kapitál ve výši 300 000 Kč.
Lemonero je data-driven platforma pro financování e-shopů, které poskytuje extrémně rychle a bezpečně. Peníze na účtu může mít majitel e-shopu během 10 minut. A díky AI-scoring modelu a práci s daty je nabídka financování vždy v takové výši, která odpovídá výkonu e-shopu a může si ji bezpečně dovolit čerpat. I proto e-shopař ničím neručí.
Vše probíhá online, z pohodlí domova a na pár kliknutí. E-shopař si vystačí s běžně dostupnými dokumenty a nemusí si lámat hlavu se schvalováním. U Lemonero totiž uspěje až 80 % žadatelů.
“Protože chápeme, že je při online prodeji náhradních dílů pro okna a dveře je nutné mít co největší sortiment skladem, tak jsme financování od Lemonera využili na předzásobení nejprodávanějším sortimentem před sezonou a také na rozšíření skladových zásob u sortimentu, který běžně skladem nemáme,” říká majitel e-shopu Michal Klement. V sezóně pak toto potřeboval e-shop Oknodíly.cz udržet v maximální možné míře.
“Díky financování od Lemonera ve výši 300 000 Kč jsme si mohli v klidu dovolit zvýšit skladové zásoby a také díky tomu se nám zvýšil meziroční obrat o 50 %.”
Michal Klement, majitel e-shopu oknodily.cz
Snadné a rychlé vyřízení financování umožnilo Michalu Klementovi čerpat úvěr ve výši 300 000 Kč a pokrýt tak potřebu nákupu skladových zásob. To zapříčinilo meziroční růst obratu o 50 %. Vlastní ušetřený kapitál byl totiž navíc vložen do potřebného rozšíření skladu, aby se nově nakoupené zásoby měly kde uskladnit. A také do marketingových kampaní, které prodej ještě více podpořily.
Napsat komentář