Jaké funkce se vám budou hodit? Víte, že například Google hodnocení v podobě hvězdiček může zvýšit šance na kliknutí na váš inzerát? Radíme v livestreamu! Podívejte se na novinky a produktová vylepšení, které vám za Shoptet doporučujeme.
Nedávno jsme implementovali a zpřístupnili hodně novinek pro naše e-shopaře a jejich shoptety. V záznamu live streamu z Shoptet Poradny Ondra Chvojka z produktového týmu Shoptetu představuje to zásadní, co vám přinese největší užitek.
Přehledně jsme pro vás sepsali témata a otázky, na které najdete odpovědi v záznamu live streamu.
Google hodnocení je užitečná funkce, kterou lze jednoduše aktivovat. Jděte o krok dál než vaše konkurence, zvyšte šanci na proklik na váš e-shop a nastavte si, aby se pod vaším Google Shopping inzerátem zobrazovaly hvězdičky. Další výhody prozrazujeme ve videu.
Všechny služby propojené s e-shopem můžete jednoduše spravovat díky doplňku s napojením Google.
Google Ads Rozšířené konverze umožňují tolik nepřicházet o data. Tím pádem můžete lépe správně a dobře cílit na uživatele a bidovat. Rozšířené konverze mohou zvýšit výkon vaší reklamy až o 14 %.
Jaký je konkrétní proces a co se děje po aktivaci funkce, popisuje Ondra v záznamu.
Obliba produktů z druhé ruky stoupá. Přenos tohoto sortimentu (včetně rozbalených nebo repasovaných produktů) je nyní možný do feedu pro Zboží.cz (napojení na ně najdete v doplňku Seznam).
V záznamu live streamu se kromě návodu k nastavení dovíte i to, kde všude se pak bazarové zboží zobrazuje a jak vám to pomůže po Vánocích.
Dozvíte se, jak nyní vyřešit časté problémy při používání Heureky, Zboží a dalších portálů, kdy bylo dosud možné nastavit zařazení do kategorií podle specifikace zbožového srovnávače pouze na úrovni kategorie.
Vylepšení Celkových statistik spočívá v nové možnosti zobrazovat i marže produktů, což byl jeden z nejžádanějších námětů na upgrade této funkce.
Napsat komentář