Google

Google je největším vyhledávačem na světě. Vede i u nás v České republice a lidé na něm vyhledávají nejvíc. Je tedy jasné, že by vám na tom, aby na něm byl váš e-shop dobře vidět, mělo záležet. Může vám totiž přivést hodně zákazníků.

K tomu, aby se váš e-shop rozvíjel a dobře prodával, je důležité mít své marketingové rozhodování podloženo analytikami a daty. Strategie a rozvoj e-shopu se vám tak budou mnohem lépe promýšlet. Samotný Google pro to má skvělý nástroj Google Analytics.

Pro práci s reklamou zase doporučujeme Google nástroje jako AdSense a AdWords. Pomohou vám zaujmout vaše zákazníky a dostat je na váš e-shop. A existuje spousta dalších zajímavých a pro e-shopaře užitečných nástrojů, zmiňme třeba Google Nákupy, Google Webmasters nebo Google Tag Manager.

Jakmile se na Google objeví nějaké novinky, které jsou zajímavé ohledně e-commerce, chytáme se klávesnic a píšeme vám o nich právě zde na blogu. Přečíst si tak můžete třeba článek o Google Signals.

Několik novinek

Uběhl opět skoro týden, tak jsem dal tradičně dohromady několik zajímavých novinek, o kterých se v současnosti na internetu diskutuje. Další pokus Twitteru o zavedení reklamy, nový projekt Google, který má usnadnit optimalizaci webových stránek apod. Ať už vás živí podnikání na internetu, nebo pouze rádi sbíráte nové informace a jste v obraze, čtěte dál. Nová reklama […]

Přečíst celé

Internetové novinky a statistiky

Dnešní souhrn toho, co se za minulý týden stalo ve světě internetu, se ponese spíše ve znamení zajímavých statistik a aktualit z „bitevního pole“ sociálních sítí. Strohá čísla někdy můžou být trochu nudná, snažil jsem se vybrat ale ta opravdu zajímavá, možná překvapující, takže by článek mohl zaujmout každého, kdo si chce rozšířit obzory a zjistit, […]

Přečíst celé

Google+

V zásadě o ničem jiném se dnes nemluví. Pokud alespoň občas brouzdáte po internetu, museli jste tuto stále velice žhavou novinku zaregistrovat. I když už od konce června, kdy byla oficiálně představena beta verze, kterou může omezené množství uživatelů již využívat, uběhly téměř dva týdny, diskuse neutichají a nový Google+ je jak vychvalován, tak kritizován, […]

Přečíst celé

Novinky ve vyhledávačích

Doba jde neustále dopředu a dominantní internetové vyhledávače představují nové a nové funkce. Proto jsem dal dohromady takové strhnutí těch nejzajímavějších novinek, se kterými přichází Google a Bing. Oficiální potvrzení spuštění sociálního vyhledávaní, nový vzhled vyhledávače, nebo například obdoba tlačítka +1 na Bing? I tyto zajímavé „vychytávky“ v tomto článku rozdělené podle toho, kterých se […]

Přečíst celé

Pár aktualit a tipů

Klasická porce aktualit, kterou se snažím dávát dohromady každý týden, dnes nebude pouze o nejnovějších funkcích, programech apod., ale spojím jí i s jedním zajímavým tipem, konkrétně jak lze měřit rychlost v Google Analytics. Dále se budu věnovat Panda Farmerovi, takže pokud jste o této úpravě vyhledávacího algorytmu od Google ještě neslyšeli, čtěte dál. Panda […]

Přečíst celé

Internetové novinky

Na internetu se samozřejmě pořád něco děje, a tak vám již tradičně přináším shrnutí těch nejzajímavějších novinek, které jsem v poslední době zaregistroval. Twitter Brand Pages Po vzoru již zaběhlých Pages na Facebooku přichází s něčím podobným i Twitter. Důvod? Naprosto jednoduchý, zvýšit výrazně příjmy za reklamu a inzerci a není tedy náhoda, že samotná idea pochází […]

Přečíst celé

Jak na Google? – základy, tipy a triky

I když je u nás stále dominantním vyhledávačem Seznam.cz, nevypadá to vzhledem k posledním datům o růstu, že by si svou pozici ještě dlouho udržel. Do popředí tak vystupuje Google.cz, který už v současnosti má velký počet fanoušků vzhledem k vyhledávání bez všudypřítomných reklam apod. Jak tedy na Google vyhledávat za použití pokročilejších zkratek? Finty, […]

Přečíst celé

Konkrétní dopady Facebooku a Twitteru na SEO

Obecně, ale i zde v komentářích už se vedly diskuse, zda mají vůbec tyto dvě sociální sítě nějaký konkrétní dopad na SEO, na ranky apod. a vzhledem k tomu, že jsem narazil na jeden rozhovor na anglických webech, mohou se různé hypotézy konečně opřít o nějaká fakta. Je sice už prosincový, ale to mu na zajímavosti rozhodně […]

Přečíst celé

Novinky na internetu

Facebook ukončil provoz FBML Přesně 11. března přestalo být pro nově vytvářené stránky respektive záložky k dispozici klasické FBML a přechází se na moderní iFrames. V praxi nicméně nebudou vaše již existující FBML záložky zrušeny, ale jen nepůjdou tímto způsobem vytvářet nové. Když přidám pár slov k novému modelu iFrames, nenašel jsem na něj úplně […]

Přečíst celé

Blíží se vlna Social Games marketingu?

Podle reakcí velkých hráčů na pomezí sociálních sítí, herního průmyslu a vyhledávačů rozhodně ano. Přibližně před půl rokem jsem zde napsal článek Advergaming a sociální sítě, ve kterém jsem se poněkud podivoval, že je advergaming na sociálních sítích tak málo využívá. Jak se dnes ukazuje, monetizace „sociálních her“ se ubírá jiným směrem. Založte si nezávazně […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky