Autenticita vs. AI: Trendy na sociálních sítích v roce 2025
Poznejte 6 trendů, které na sociálních sítích využít v roce 2025. Jaké formáty a jaká témata zajímají uživatele?
Dnes už je standardem mít pro svůj e-shop i stránku na Facebooku. Sice může být těžší u některých typů produktů najít náměty na obsah, ale i tak se dají vymyslet příspěvky, kterými můžete facebookovou stránku svého e-shopu plnit. Doporučujeme inspirující, zábavné nebo zajímavé příspěvky.
Na Facebooku totiž můžete získávat fanoušky, inzerovat, mít přímo zde obchod a budovat svůj brand. Facebooková stránka je taková polidštěná tvář vašeho e-shopu, kde můžete být uvolněnější, více se lidem přiblížit a získávat jejich sympatie. Lidé na sociálních sítích stráví každodenně spoustu času, proto by byla škoda tento marketingový kanál nevyzkoušet.
Můžete se podívat na facebookové stránky vaší konkurence, zhodnotit je a zkusit dělat věci ještě lépe než oni anebo úplně jinak, protože odlišit se je výborným předpokladem pro to, aby si vás lidé zapamatovali.
Pár rád a tipů pro to, jak jako firma fungovat na Facebooku, si můžete přečíst v rozhovoru s Eliškou Vyhnánkovou, specialistkou na sociální sítě nebo třeba v článku Nebuďte asociální! Využijte Facebook na 100 %.
Poznejte 6 trendů, které na sociálních sítích využít v roce 2025. Jaké formáty a jaká témata zajímají uživatele?
Poradila jsem se s kolegy v oboru a sepsala 10 opakujících se chyb v reklamách na Facebooku a Instagramu. Možná připravují o peníze i vás. Přidala jsem návody, jak na ně vyzrát. Až článek dočtete, už nikdy nepojedete UTMkový freestyle, nespustíte stejné reklamy na nové i budoucí zákazníky a nebudete reklamu škrtit rozpočtem 50 Kč/den. Založte […]
Naklikat reklamu na Facebooku a Instagramu dnes již není žádná velká věda. Stačí se podívat na pár videí na YouTube a během jednoho večera máte hotovo. Meta Ads Manager (rozhraní, kde vytváříte reklamu na Facebooku a Instagramu) vás totiž velmi dobře navede, a pokud dodržíte alespoň několik základních pravidel, kampaně pravděpodobně nastavíte relativně správně.
Májová nadílka je u nás bohatá. Kromě FB Conversions API zahrnuje vylepšení souvisejících a podobných produktů, možnost nastavení barvy záhlaví e-shopu, inline pro Shoptet Pay, vyhledávání dle EAN kódu v pokladně nebo vyskakovací okno s možnostmi dopravy. A tak váš e-shop neuschne, i když jste se třeba nestihli 1. 5. líbat pod rozkvetlou třešní. :) […]
Stále větší roli v online marketingu hrají data a Facebook reklama není výjimkou. Facebook Conversions API vám umožní nasbírat maximální množství dat a tím může zlepšit výkon vašich reklam. Jak CAPI funguje, jak se liší od Facebook pixelu a jak ji v Shoptetu nastavíte? Vše zjistíte v tomto článku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]
Jak vstoupit do širšího povědomí a prodávat více? Přinášíme několik tipů, o kterých jste možná ještě neslyšeli. Pokud se na sociální síti Facebook nachází i vaše cílová skupina, máte možnost využít její potenciál. A to díky promyšlenému konceptu vlastní fb skupiny. Přitom nejde o žádné spamování reklamou, ale o tvorbu hodnotného obsahu. Založte si nezávazně […]
Od ledna 2022 se pečou sušenky trochu jinak. V cookie liště totiž budete potřebovat získat aktivní souhlas uživatele, abyste mohli analyzovat jejich chování na svém webu. Jak na to a co dalšího jsme pro vás připravili? Dejte se do čtení předvánočních aktualit ze Shoptetu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]
Řešíte placenou propagaci na Facebooku bez toho, aniž byste na webové stránce měli umístěný kód Facebook Pixel? Je nejvyšší čas ho nastavit. V opačném případě vám reklama nebude 100% fungovat. Pokud chcete nastavit propagaci, ale nevíte, jak vložit FB Pixel na web, poradíme vám.
Vánoce jsou pro drtivou většinu e-shopů nejnáročnějším a zároveň nejúspěšnějším obdobím v roce. Chcete z nich vytěžit co nejvíc? Pak nezapomeňte zapojit sociální sítě. Poradíme vám, jak na to. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami
„S našimi potravinami vám půjdou kila dolů už po prvních pár dnech,“ slibuje David Herold, spolumajitel KetoMixu, a opírá se o reálné zkušenosti tisícovek zákazníků. Kromě ubírání na váze jsme si v našem rozhovoru povídali hlavně o jejich e-shopu.