Květnové novinky

()

Májová nadílka je u nás bohatá. Kromě FB Conversions API zahrnuje vylepšení souvisejících a podobných produktů, možnost nastavení barvy záhlaví e-shopu, inline pro Shoptet Pay, vyhledávání dle EAN kódu v pokladně nebo vyskakovací okno s možnostmi dopravy. A tak váš e-shop neuschne, i když jste se třeba nestihli 1. 5. líbat pod rozkvetlou třešní. :)

Spouštíme Facebook Conversions API

Co vám tato funkce přinese? CAPI měří způsobem „server to server“, data o pohybu uživatelů posílá Facebooku server, na kterém váš e-shop běží. Díky tomu dokáže doměřit například i uživatele, kteří používají nástroje pro blokování reklam nebo prohlížeče, které neukládají cookies.

Jednoduše řečeno získáte konverze, které pro Facebook Pixel nedokáže zaznamenat. FB Conversions API může běžet paralelně s Facebook Pixel, a tak získáte více dat a vaše kampaně budou efektivnější. Spolu se změnami, které přinesl při sbírání dat nový operační systém od Apple, bude podle odborníků používání Facebook Conversions API nezbytné, nebudete-li chtít přijít o velkou část informací chování uživatelů na vašem e-shopu.

Funkci spustíte v administraci pod záložkou Propojení > Sociální sítě > Facebook Pixel a zde stačí vložit vaše Pixel ID číslo. Více informací naleznete v našem blogovém článku, pro podrobné nastavení mrkněte na naši Podporu.

Nasadili jsme 2 přání z roadmapy:

– Priorita pro související a podobné produkty

Pomocí drag & drop funkce můžete nově snadno měnit pořadí produktů při zobrazení v sekci Související nebo Podobné produkty. Dosud to šlo komplikovaně pouze smazáním a opětovným nahráním položek. Import produktů je navíc ošetřen tak, aby vytvořil vazbu a prioritu i v případě, kdy je produkt v souboru umístěn až na konci. Prioritu je možné určit i pro dárky, které jsou k produktu připojeny.

Věříme, že tímto vylepšením, o které jste v roadmapě hodně žádali, vám nejen ušetříme spoustu ruční práce a času stráveného nastavováním, ale že vám také přinese mnoho nových – a větších objednávek díky vhodnějšímu zobrazení souvisejících produktů.

– Pop-up okno s možnostmi dopravy na produktové stránce

Na stránce produktu je nově možné nechat zobrazit odkaz „Možnosti doručení“ a následně pop-up okno, kde budou uvedeny jednotlivé dopravy, které nabízíte. Váš zákazník bude rovnou vědět, jaké přepravní služby má na výběr a kolik ho budou stát. Jde o UX specialisty nejčastěji přidávaný prvek na produktové stránky.

Jak to vypadá v praxi? Podívejte se na https://multi.shoptet.com/ nebo na https://classic.shoptet.cz/.

Nabídka doprav je dynamická, zákazníkovi zobrazí jen ty možnosti, které by se mu ukázaly v košíku po přidání daného zboží. Díky tomu nebudete zákazníkům nabízet nerelevantní dopravy, pokud je například nějaký dopravce omezen váhou nebo atypickým produktem.

Toto vyskakovací okno s možnostmi dopravy si nyní můžete přidat i do svého e-shopu. Jednoduše si jej nastavte na stránce Nastavení > Produkty > Zobrazení > Možnosti dopravy.

Barvu záhlaví e-shopu už nemusíte měnit kódem

Všimli jsme si, že při úpravách často měníte barvu záhlaví svého e-shopu, aby co nejlépe reprezentoval vaši značku. Proto jsme se rozhodli vám to ulehčit hned ve dvou směrech.

Výběr barvy v adminu

Nově můžete výběr barvy záhlaví nastavit přímo v administraci, bez nutnosti vkládat kód. Pokud tedy chcete barvu přizpůsobit barvám vaší značky, nic vám nestojí v cestě. Vše zvládnete v adminu: Vzhled a obsah > Editor > Záhlaví.

Automatická změna barvy textu

Pokud si nechcete lámat hlavu s tím, jaká barva textu by byla vzhledem k odstínu záhlaví ideální, nemusíte. Nově se totiž automaticky přizpůsobí, aby byla co nejkontrastnější a nejlépe čitelná. Kdybyste ale opravdu chtěli barvu textu nastavit dle svých přání, nic vám nebrání ve vložení kódu.

Seznam dalších aktuálních shoptetích vylepšení najdete na konci článku.

Nové doplňky

Pětice nových doplňků nabízí propracovanou šablonu, napojení na důležitého slovenského dopravce, nástroj pro prodejce nábytku a vybavení domácnosti a dva marketingové nástroje pro zvyšování engagementu.

Šablona Pearl

Zaujměte své zákazníky pěkným designem e-shopu, který vychází ze zpětné vazby uživatelů a testování. Přehledný a příjemný vzhled využívá nejnovější komponenty Shoptetu, jako je například rozšířené vyhledávání. Šablona bude perfektně sedět nejen fashion obchodům se středním a větším množstvím produktů. Vyzkoušejte si ji během 7 dní zdarma na 1. instalaci.

Slovenská pošta

Nově můžete svým zákazníkům na Slovensku zasílat objednané zboží přes Slovenskou poštu na adresu, poštu nebo do BalíkoBoxu. Slovenská pošta totiž není odnož České pošty, ale samostatná jednotka. Pokud využíváte Balíkobot, můžete si ji také bez problémů napojit i sem. Získejte vyšší důvěryhodnost u klientů na Slovensku a rozšiřte své portfolio dopravních služeb o jednoho z největších a nejoblíbenějších přepravců.

FAVI Extra

Prodáváte nábytek? Sbírejte jednoduše recenze, zlepšete díky nim zákaznickou zkušenost a odbourávejte obavy a předsudky k nákupu nábytku i domácího vybavení online. Zapojením do programu FAVI Extra budete dostávat uživatelské hodnocení na prodávané produkty a kvalitu vašich služeb, což se vám vrátí zpět zvýšením prodejnosti a vybudováním důvěry ve vaši značku.

BulkGate

Propojte svůj e-shop s Viber a SMS bránou BulkGate a využijte sílu personifikovaných oznámení nebo hromadných marketingových kampaní pro zvýšení prodeje. Nejenže zvýšíte své zisky, budete mít absolutní přehled o dění ve svém e-shopu, ale můžete i ušetřit pomocí Viber Business zpráv, do nichž se vejde až 6× více textu než do klasické textové zprávy a stojí o polovinu méně. Vaše marketingová sdělení posílí obrázky, emotikony a interaktivní tlačítka.

Boldem

Posuňte svůj mailing o krok dál. Zvyšte své konverze a tržby, informujte zákazníky o produktech a pravidelných novinkách. Český nástroj pro správu online a e-mail marketingu zajišťuje péči o nové i stávající klienty. Segmentace, automatizace a A/B testování zaručuje přesné cílení a díky připraveným zdrojům žádná kampaň nemusí začínat od nuly, ani u ní končit.

Podívejte se také na další shoptetí doplňky a vyzkoušejte si je během 7-14 dní zdarma.

Shoptet Univerzita

V Shoptet Univerzitě naše e-shopaře pomocí exkluzivního obsahu učíme jak uspět v podnikání. Víte například, jak si opakovaně ušetřit náklady, čas a stres? Přečtěte si jeden z našich univerzitních článků, který jsme ve zkrácené podobě připravili i na náš blog.

Máme radost, že naši univerzitu využíváte, a věříme, že díky ní od svých zákazníků dostanete to nejlepší vysvědčení.

Další aktuální vylepšení Shoptetu, která vás nestála nic navíc

  • Shoptet Pay má inline platební bránu

Už jste vyzkoušeli naši platební bránu Shoptet Pay? Používá ji více než 1 500 e-shopů a od začátku roku 2022 přes ni prošlo desítky tisíc transakcí v hodnotě více než 100 milionů Kč. Nově jsme spustili inline platební bránu, díky které vaši zákaznici nebudou při placení nikam přesměrováni, protože se platební brána vykreslí přímo ve vašem e-shopu. Jak to v praxi vypadá si můžete pustit tady: demo.shoptetpay.com.

Nově jsme také zařadili platbu Apple Pay přímo v košíku vašich zákazníků. Navíc neplatíte žádné paušální poplatky a vše máte v jedné administraci. Veškeré informace o nastavení a funkcích najdete i na stránkách naší Podpory Shoptet Pay.

  • Vyhledávání podle EAN kódu v Pokladně

V rámci doplňku Pokladní systém můžete nově vyhledat variantu podle EAN kódu. Dříve bylo nutné variantu ručně vybrat, což mohlo vaše zákazníky na prodejně zdržovat. Díky této úpravě ušetříte čas a také můžete na veškeré produkty využívat čtečku čárových kódů, která je pro pokladnu typická. Bližší informace o Pokladně najdete i v článku na naší Podpoře.

  • Export a import pro nastavení Heureky a Zboží.cz

Před časem jsme do nastavení doplňku Heureka přidali možnost nezobrazovat produkt v košíku nebo ho nezobrazovat na Heurece vůbec. Už je tyto hodnoty možné nastavit skrze export a import, což vám ušetří čas s klikáním po jednotlivých produktech a celé nastavení můžete udělat hromadně.

V této části produktu také můžete zadávat hodnotu CPC jak pro Heureku, tak i pro Zboží. Nově v těchto polích neukládáme nulu, kterou obě služby považují za nevalidní. Co je to CPC a jak jej nastavit, najdete v naší Podpoře. Nezapomeňte, že i skrze export a import můžete tyto hodnoty hromadně nastavit nebo využít Automatických importů, které pak tyto hodnoty denně aktualizují.

  • Vylepšení kódu

Aktualizovali jsme remarketingový i konverzní kód po odsouhlasení cookies pro doplněk Srovname. Přidali jsme také další způsob předávání informací o souhlasu s cookies do GTM, a to pomocí datové vrstvy. Tu můžou využít jednak vývojáři doplňků, ale i vy všichni, kteří umíte pracovat s GTM.

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů