E-shop

Upozornění: Starý feed pro Zboží.cz končí

Víte, že starý feed pro Zboží.cz bude od 1. srpna vypnutý? Pokud budete i poté používat starou verzi feedu, vaše produkty jednoduše zmizí ze služby Zboží.cz. Není tedy na co čekat a do Zboží.cz začněte posílat Zboží.cz – Rozšířený feed, který najdete v přehledu dostupných XML feedů. Stačí si zkopírovat jeho adresu ve formátu https://nazevvasehowebu.cz/seznam/export/products.xml, […]

Přečíst celé

Novinky z vývoje: Zrychlená obsluha pokladny a další vylepšení

Abyste mohli obsluhovat své zákazníky na pokladně ještě o něco rychleji, upravili jsme pro vás hned několika způsoby pokladnu. A to zdaleka není vše! Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

15 důvodů proč lidé nakupují

Obchod je vlastně psychologická hra. Každý dobrý podnikatel by měl mít perfektně zmapované, co jeho zákazníci chtějí, co potřebují a obecně i to, jakým způsobem přemýšlí. Čím víc budete své klienty znát, tím líp se vám bude vytvářet produkt, optimalizovat web a plánovat celou marketingovou strategii. Jakmile totiž pochopíte, proč lidé nakupují, budete vědět, jak jim svůj produkt nebo službu […]

Přečíst celé

Prodáváte subjektům do zemí EU? Dejte pozor na fakturace

Díky možnostem internetu není výjimkou, že české obchody prodávají své produkty i subjektům za hranicemi. V takovém případě je třeba dbát zvýšené pozornosti na své faktury. Pojďme se podívat na dva daňové režimy, které budete při prodeji subjektům v rámci EU řešit. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Rozhovor: Martin Matějka – o podnikání, klíčových slovech a e-shopech – část 2.

Specialista na SEO a online marketing Martin Matějka nám v 1. části rozhovoru prozradil, jak poznat, že je na vašem eshopu něco špatně nebo na co si dávat pozor při výběru SEO konzultanta. V 2. části jsme se zaměřili na analýzu klíčových slov a jejím významu pro web. Také nám doporučí pár tipů na vzdělávání […]

Přečíst celé

Rozhovor: Martin Matějka – o podnikání, klíčových slovech a e-shopech – část 1.

SEO neboli optimalizace pro vyhledávače – jedna velká kapitola pro všechny e-shopaře. Není úplně jednoduchá, zato je naprosto povinná pro většinu z vás, kteří chtějí v podnikání opravdu uspět. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé
HTTPS - zabezpeceni eshopu zdarma

Chraňte svá data! HTTPS nastavíte dvěma kliky

Pamatujete, jak v posledním díle Harryho Pottera vždy Hermiona kolem stanu, ve kterém na útěku bydleli, rozprostřela ochranná zaklínadla? Byla chvilička je nastavit a efekt, který ona kouzla měla, byl nenahraditelný. Nikdo nemohl obyvatele stanu odposlouchávat ani sledovat, co dělají – nikdo, koho by sami nepozvali. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte […]

Přečíst celé

Novinky z vývoje: Nový feed pro Google Nákupy, vylepšený feed pro Zboží.cz, inventurní soupis

V administraci, v sekci Produkty / Sklad, vám přibyla možnost vytvořit a vytisknout inventurní soupis svého e-shopu. Provedete ho přes tlačítko „Inventura“ v pravém horním rohu. Zde můžete nadefinovat, co všechno by měl inventurní soupis obsahovat, a celý ho následně jednoduše vytisknout. A co pro vás máme dál? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Slovník pojmů na vašem e-shopu

Udržet pozornost zákazníka a získat jeho objednávku není pouze záležitost designu e-shopu, ale také srozumitelnosti vašich textů. Pokud se zákazníci budou cítit, že vašim textům nerozumí a procházení e-shopu pro ně působí další obtíže, jako například vyhledávání výrazů mimo e-shop, prohráli jste. Ale nebojte se, jsme tu od toho, abychom vám poradili. Jak tedy zařídit, aby […]

Přečíst celé

E-shop bez vlastních a kvalitních fotek je jako vařit podle Ládi Hrušky

Nerozumíte takovému srovnání? Ono vás to nějak zasytí, ale myslíte, že si na kuřecích kůžičkách doopravdy pochutnáte? S fotkami v e-shop je to hodně podobné jako s jídlem. Když budou vypadat skvěle,  už pouhý pohled vzbudí zájem. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky