Cenová politika

Jaký byl Reshoper 2019? Přinášíme postřehy z nejzajímavějších přednášek

Reshoper 2019 je minulostí. A pořadatel moc nepřeháněl, když tvrdil, že jde o největší českou akci pro e-shopy. Do pražských Letňan se na ni sjelo přes 3,5 tisíce návštěvníků. Na veletrhu se představila stovka vystavovatelů, konference zase přinesla devět nadupaných přednášek. Přinášíme vám postřehy z těch, které nám přišly nejzajímavější.

Číst všechny

Cenová politika na internetu, část 3.

V předchozích částech naší série o cenové politice na internetu jsme se zaměřili na interní a externí faktory, které ovlivňují tvorbu cen na internetu a také na konstrukce jednotlivých cenových strategií. V dnešním díle se podíváme na způsoby dynamického stanovení ceny a na principy komparativního nakupování.

Číst všechny

Cenová politika na internetu, část 1.

Jak je všeobecně známo, cena je jediná součást marketingového mixu, která přináší (na rozdíl od ostatních) zisk přímo. I přestože je nejpružnějším prvkem, se kterým můžeme velmi dobře pracovat, velké množství firem má potíže s nastavením té správné cenové politiky. Dnes se v našem článku můžete dozvědět, jak se v tomto oboru začít dobře orientovat.

Číst všechny