Bidding

Bidding v kostce, 3. díl: Znáte nejčastější bidovací strategie?

V posledním díle minisérie Bidování na zbožových srovnávačích v kostce se zaměříme na nejčastěji používané bidovací strategie. Čím výše, potažmo více viditelně, se totiž nabídka vašeho e-shopu ve srovnávačích zobrazuje, tím roste šance, že na nabídku potenciální zákazník klikne. Jaké strategie bidování můžete pro své produkty zvolit? Připravili jsme pro vás stručný přehled šesti často […]

Přečíst celé
automatický bidding

Bidding v kostce, 2. díl: Jak na manuální a automatický bidding?

Na srovnávačích se uplatňuje více přístupů k bidování. Jak se v nich vyznat? Je pro vás lepší zvolit manuální bidding, nebo využít chytré nástroje pro automatický bidding? Pojďme se podívat blíže na výhody i nevýhody těchto možností. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé

Bidding v kostce, 1. díl: Úvod do bidování na zbožových srovnávačích

Tápete v tom, zda je pro váš e-shop bidování na srovnávačích vhodné? A co to vlastně bidování neboli bidding přesně je? V tomto článku jsem pro vás připravila ty nejpodstatnější informace o biddingu na zbožových srovnávačích. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé