Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov je důležitou součástí optimalizace pro vyhledávače (SEO). K čemu je tzv. klíčovka potřeba, jak ji zpracovat a jaké nástroje použít? Na blogu Shoptetu najdete tipy a návody.

Postřehy ze 4. ShopCampu

V pátek proběhl na ČVUT už 4. ročník konference ShopCamp, který zahřál na srdci nejednoho fanouška ecommerce. Vřelou atmosféru si připomeňme v tomhle videu, z nadupaných přednášek přinášíme postřehy.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů

Přečíst celé
A k čemu že je ta analýza klíčových slov?

Dejte o svém e-shopu vědět 2: A k čemu že je ta analýza klíčových slov?

Jako provozovatelé eshopů se určitě často setkáváte s nabídkami na různou propagaci na internetu. SEO, PPCčka, sociální sítě, a tak dále. Pojďme se dnes podívat na první jmenovanou službu.Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na ShoptetuNevyplňujte toto pole:VYZKOUŠET ZDARMAVložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů

Přečíst celé

Jak vybírat klíčová slova pro PPC kampaň

Pokud jste se už někdy zabývali výběrem klíčových slov pro propagaci vašeho webu víte, že to není úplně jednoduchá záležitost. Ještě horší práci budete mít, pokud chcete najít ta správná slova pro PPC kampaň. My vám v dnešním článku přinášíme několik ověřených metod, jak vybrat slova, která se budou nejlépe hodit do vaší PPC kampaně. […]

Přečíst celé

Jak vkládat klíčová slova do vašich článků

Zatímco hodnocení vaší stránky mimo její obsah jinde na internetu je důležité pro hodnocení vyhledávači a ovlivníte ji spíše nepřímo, volba dobrých klíčových slov je přímým prostředkem, jak se dostat do povědomí přímo obsahem stránky. A pokud klíčová slova dobře souhlasí s napsaným textem, velmi pomůžete vyhledávači v práci a sobě zajistíte větší návštěvnost.

Přečíst celé