S podzimem jde do barev i šablona POP

()

Těch, kterým unikla informace o nové, moderní, čisté a samozřejmě krásné šabloně v e-shopech od Shoptet.cz, je nejspíš poskrovnu. Že k ní včera přibylo další vylepšení, to však nejspíš ještě nevíte.

Zpátky do minulosti

Je to sotva šest týdnů, co jsme jako dlouho očekávanou novinku nasadili novou grafickou šablonu, kterou můžete použít ve svých e-shopech. Soudě dle zpětné vazby se vám skutečně líbí a e-shopům, které si ji aktivovaly a personifikovaly, velmi sluší.

Ať je to stylové

Tak jako tomu bylo i u předchozích šablon, i nová šablona jménem „POP“ si zasloužila více jak jednu barevnou variantu. A tak kolega Tomáš, jak už jsme nedávno oznámili, připravil 9 barevných variant, ze kterých jste mohli vybírat.

Barevné kombinace určují primární i konverzní barvu šablony (v ukázce je primární barvou modrá – tlačítko hledat, detail, linka nad bannerem apod., konverzní barvou, tedy barvou na tlačítkách vedoucí k dokončené objednávce – „koupit, košík“ apod. -je v ukázce barva zelená). A tyto kombinace byly pevně dané. Ano, všimněte si důrazu na slově byly.

Protože jdeme ještě dál,

tak už neplatí, že barevné kombinace nové šablony jsou pevně dané. Včera totiž kolega Tomáš nasadil další úpravu k šabloně POP, kterou ovšem z předchozích šablon neznáte. A ani znát nemůžete, protože ji předchozí šablony jednoduše neumožňovaly.

Chcete dopřát svojí šabloně POP jiné barvy, než jsme vám nabídli nedávno my? Proč ne, barevné kombinace šablony POP máte nyní totiž pevně ve svých rukou. Můžete si tak zvolit libovolně barvu jak tlačítek, tak konverzní cesty.

Jednoduše si v nastavení barevnosti šablony vyberete z knihovny barev, nebo vložíte přímo hexadecimální kód barvy (můžete pro inspiraci využít třeba tyto stránky barevného kruhu od Adobe).

Na co se můžete těšit?

Nastavení vzhledu e-shopu v administraci se dočká přeskupení. Díky tomu bude správa vzhledu vašeho e-shopu snadnější, příjemnější a ještě více intuitivní.

 

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů