Říjnové novinky

()

Během uplynulého měsíce jsme pro vás připravili kopec novinek, které stojí za to! Pojďte se mrknout, které nové funkce a možnosti zužitkujete při přípravě na vánoční sezonu.

Říjnové novinky v Shoptetu (2019).

První předvánoční dárek

O Vánocích už chce každý e-shopař mít klid, nic neřešit a být doma se svou rodinou. A tak jsme se rozhodli začít rozdávat naše dárky už teď. Budou to totiž dárky, které využijete pro svoje e-shopové podnikání právě v předvánoční sezoně. První takový dárek jsme pro vás připravili společně s ROI Hunter. Pojďte si nejdříve přečíst, co umí.

ROI Hunter Easy

roi-hunter-easy

Jste ohledně reklam začátečníci, ale přesto byste rádi rozpohybovali svůj marketing? Máme pro vás skvělý nástroj. Nemusíte mít potřebné know-how, ROI Hunter totiž vytvoří efektivní retargetingové reklamy pro Google i Facebook za vás. Sám nastaví potřebné měřicí kódy a zhotoví automatizované reklamy v Google vyhledávání. Jednoduše vám ušetří spoustu práce.

Díky našemu dárku se vám budou přivádět zákazníci na e-shop pomocí reklam ještě lépe. První stovce zájemců totiž zpřístupníme ROI Hunter Easy zdarma! A pokud byste se sem náhodou nevešli, i tak to zkuste. Aby si ROI Hunter mohlo vyzkoušet co nejvíce z vás, prodloužili jsme testovací dobu doplňku na celý měsíc.

Poptávejte na Shoptet Partnerech hromadně

Většina z e-shopařů jako jste vy občas shání k ruce nějakého specialistu. Abyste nemuseli naše Shoptet Partnery oslovovat po jednom, čekat na odpověď, a pak případně kontaktovat jiného, přidali jsme možnost vytvářet poptávky. Takto můžete v rámci jednotlivých oborů (např. Analytika, Copywriting, Marketing, PPC ap.) zadat poptávku, která se rozešle všem relevantním odborníkům.

Díky tomu vám přijde více nabídek, mezi kterými si můžete vybírat. Nebuďte odkázáni na pracné a někdy časově náročné vyhledávání partnera, který třeba nebude mít právě na spolupráci prostor, a vy byste museli hledat znovu od začátku. Místo toho dostanete nabídky rovnou do vašeho e-mailu.

Zkoušejte si doplňky déle

Přáli jste si delší dobu na testování doplňků. A tak jsme prodloužili lhůtu, ve které si Shoptet Doplňky z naší dílny můžete bezplatně ozkoušet, na 10 dnů. Testovací dobu jsme pro vás natáhli u všech Shoptet Doplňků, které ji měly kratší. Změna lhůty se tedy dotkla skoro dvou třetin Shoptet modulů.

Vyzkoušejte si zdarma mimo jiné třeba oblíbené doplňky Cizí měny, Hodnocení produktů a obchodu, Množstevní slevy, Pokročilé SEO, Skladové hospodářství, SMS upozornění, Související produkty nebo Velkoobchod. Pokud během testovací lhůty doplněk deaktivujete (platí jen pro 1. aktivaci), tak za jeho provoz nic nehradíte.

Měřte i bannery

O jakém měření mluvíme? Jak jinak než o Google Analytics. Nově sem zasíláme data týkající se zobrazení a počet kliků u jednotlivých bannerů na vašem
e-shopu. Díky tomu máte přehled o počtu zobrazení a proklikovosti vašich bannerů. Zároveň zjistíte, které bannery jsou nejvíce konverzní a kolik vám přináší objednávek. Což se vám bude více než hodit při přípravě dalších bannerů a akcí.

Toto nové měření (přesněji řečeno Interní propagace) je součástí Rozšířeného elektronického obchodu, kam už nějakou dobu přidáváme nové metriky a postupně ho vylepšujeme. A tak už jste mohli začít měřit například slevové kupóny, značky, kategorie a varianty produktu nebo vložení produktu do košíku i jeho odebrání. Měření dat k bannerům najdete pod záložkou Konverze / Elektronický obchod / Marketing / Interní propagace. Pokud Rozšíření elektronického obchodu zatím nemáte aktivní, nastavte si ho: Správce / Výběr dat / Nastavení elektronického obchodu / Rozšířený elektronický obchod.

Nové doplňky

Chceme vám nabídnout co nejvíce doplňků, díky kterým se můžete napojit na různé aplikace, služby a systémy. A tak si můžete vybrat ten, který právě vám nejvíc vyhovuje.

Zvolené filtry

zvolene-filtry

Chcete svým zákazníkům zase o nějaký ten kousek zpříjemnit nakupováním ve vašem internetovém obchodě? Objednejte si doplněk Zvolené filtry, který zákazníkům přehledně zobrazí aktuálně zvolené parametry filtrování produktů. Díky tomu hned uvidí, podle čeho zboží právě vybírá (značka, barva, cena, velikost, akce…).

Behavee

Marketingová dílna Behavee bude monitorovat chování zákaznků na vašem e-shopu. To následně propojí s detaily jejich profilů a nákupů. Na základě těchto dat budete moci přímo v Behavee vytvářet propracované a úspěšné kampaně na Facebooku, Googlu nebo Seznamu.

Incomaker

iconmaker

Díky plně automatickým e-mailovým a SMS kampaním ušetříte až 70 % času. Incomaker znamená jedno řešení pro celý marketing místo mnoha doplňků – od sběru kontaktů a dat pomocí vyskakovacích oken a vstupních stránek, identifikace zákazníků, přes marketingové kampaně až po reporty.

Meazy

meazy

Meazy je automatizovaný systém retargetingu, který byl vytvořen výhradně pro malé a střední e-shopy. Na základě chování návštěvníků nabízí nové způsoby, jakými zákazníky oslovit, i když je první verze retargetingové reklamy nezaujala.

Další vylepšení, která vás nic nestojí

Minulý měsíc…

Mrknout se můžete také na krátké video shrnutí novinek.

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů