Řeznictví u Bobra je netradiční české řeznictví, které provozují v Raškovicích otec a syn Bauerovi. I přes vynikající pověst a loajální zákazníky se rozhodli rozšířit své podnikání a naučit lidi nakupovat uzeniny online.
Jedním z nejtěžších úkolů, se kterými se Řeznictví u Bobra muselo vypořádat, bylo přesvědčit zákazníky, aby nakupovali uzeniny online. K rozšíření podnikání využili Shoptet a pro spolupráci zvolili agenturu WOXO, která připravila i tuto případovou studii, kde ukáže, co to obnášelo i marketingově.
To se stalo tématem zejména v době pandemie covidu, kdy se kupující obávali nákazy a klíčové bylo, aby byl nákup bezpečný. V roce 2020 se proto rozhodli pro online obchod, který přináší zisky i v období, kdy se zákazníci vrátili do kamenných obchodů. Jak přípravy probíhaly? Společně s agenturou WOXO se vytvořila komunikační kampaň nakupnakliku.cz, která zákazníkům vysvětlila, jak nakupovat uzeniny online a jaké jsou výhody tohoto způsobu nákupu.
Díky Shoptetu a přechodu do online prostředí se Řeznictví u Bobra podařilo zvýšit meziročně příjmy o cca 200 %. Zákazníci si nyní mohou objednat uzeniny a masné výrobky online z pohodlí domova nebo si sortiment zakoupit na jedné z partnerských prodejen.
Největší výzvy tedy byly:
Po skončení pandemie se samozřejmě zaznamenal mírný pokles v prodeji, ale rozhodli se rozšířit nabídku e-shopu a nabídnout produkty i mimo Moravskoslezský kraj. S tím však přišly i nové výzvy v logistice a doručování chlazeného zboží po celé ČR. Po několika testovacích fázích nakonec našli společnost, která jim s logistikou pomohla.
Coolbalik.cz – klíč do celé ČR
Jako spolehlivého partnera pro dopravu chlazených potravin zvolili společnost Coolbalík, která se specializuje na zprostředkování chlazené dopravy. Ačkoli nemají přímé propojení skrze API, funguje to velmi jednoduše.
Pavel Bauer (zakladatel řeznictví)
Coolbalík nám umožnil doručovat naše produkty rychle a efektivně po celé ČR a zákazníkům tak můžeme garantovat vysokou kvalitu zboží. Využitím služeb této společnosti jsme také snížili náklady na logistiku a můžeme se soustředit na další rozvoj našeho podnikání.
Důležitou roli v úspěchu e-shopu sehrál také e-mail marketing. Díky Ecomailu, který lze velmi snadno propojit s platformou Shoptet, se podařilo upozornit zákazníky na novou možnost nakupování a zvýšit tak povědomí o Řeznictví u Bobra. Mailing se tak ukázal jako efektivní způsob komunikace a používají jej dodnes.
Řeznictví u Bobra má stabilní kořeny a zaznamenává neustále rostoucí tendenci, což mu minimálně v Moravskoslezském kraji zajišťuje pozici jednoho z nejúspěšnějších online řeznictví.
Vážíme si svých stávajících zákazníků, bo jsou extrémně fajní, a společně s agenturou WOXO, se kterou to táhnem již 4. rokem, se snažíme neustále získávat zákazníky nové.
Patrik Bauer (syn zakladatele)
Hlavní doménou je autentičnost a řízný humor Patrika Bauera (syna), se kterým vytvářejí skvělý obsah a přibližují tradiční řeznictví i mladším cílovým skupinám.
WOXO se postaralo o marketingovou komunikaci Řeznictví u Bobra, a to konkrétně v těchto bodech:
Velká část kreativy přichází přímo od Bauerů, což je skvělé. My se snažíme jejich vize realizovat, vnášet do nich naše know how a posouvat celkově business kupředu.
Igor Kluziok (zakladatel WOXO)
Díky skvělé práci majitelů a jejich trpělivosti se povedlo zvládnout všechny překážky. Tento úspěch byl pro rodinu Bauerových povzbuzujícím signálem a ukázal, jak důležité je mít k dispozici správnou marketingovou a technologickou podporu.
Napsat komentář