Podnikání

Rozjet e-shop není v dnešní době nic tak těžkého, ale rozjet úspěšné podnikání a snový e-shop už tak snadné není. Čeká vás spousta přemýšlení, nastavování a my vám s tím chceme co nejvíc pomoct. A že si nevíte rady? Máme pro vás cenné rady a tipy! Naučte se chodit nejen ve světě e-commerce.

Zvládněte Inbound marketing

Při podnikání, nejen na internetu, máte dvě základní možnosti jak získat zákazníka. Můžete si zvolit mezi push a pull strategií. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Jak navrhnout Vaše logo

Logo (logotyp), neboli grafický symbol firmy, vnímáme jako součást firemního designu i celé corporate identity. Vytváření loga je velmi důležitým krokem při zahájení podnikání. Nespornou pravdou zůstává, že většina populace stále „hodnotí knihu, dle obalu“. Stejně tak budou i na základě Vašeho loga posuzovat nejen Vaši firemní kulturu, ale společnost jako takovou. Zbytečným odbytím a […]

Přečíst celé

Jak na EdgeRank?

Zamýšleli jste se někdy nad tím, proč máte přes 500 přátel, ale vidíte zprávy jen od některých? I když je to už celkem dlouho, co to Facebook zavedl, velké procento uživatelů stále neví, že existují dvě nastavení news feedu – nejnovější, kdy se zobrazuje téměř vše, a hlavní příspěvky, kdy Facebook „filtruje“ to, co uvidíte […]

Přečíst celé
Content Marketing - obsah je důležitý

Content marketing

Content marketing je obor, který klade největší důraz na obsah a to ne pouze na texty jako takové, ale i na příběh, který za určitým projektem nebo společností stojí. Jeho zastánci tvrdí, že právě kvalitní práce s obsahem vám dokáže získat nové zákazníky a vybudovat si okolo sebe určitou komunitu těch „nejvěrnějších“. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

Jak snadno napojit sociální sítě na WordPress?

Mít dnes na webových stránkách funkce sociálních sítí je naprosto nezbytné, nicméně ti méně šťastní, kteří nemají šablonu, která je už zahrnuje, si musí poradit jinak. Vzhledem k tomu, že takových webmasterů je stále poměrně hodně, podíváme se dnes na pár způsobů, jak díky funkčním pluginům tento nedostatek dohnat. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Prodáváme díky sociálním médiím – krok za krokem

Snažíte se zvýšit své prodeje i prostřednictvím sociálních médií, ale vaše úsilí se spíše míjí účinkem? Dumáte nad tím, proč se to konkurenci daří a vy stále jen vydáváte finanční prostředky, ale návratnost je mizivá? Pak si projděte tento článek. Podíváme se v detailu na čtyři základní faktory, které byste měli při vaší sociální kampani zohlednit […]

Přečíst celé

5 tipů, jak zvýšit oblíbenost YouTube videa

Video marketing už se dnes zabydluje mezi klasickými marketingovými strategiemi, nicméně stále nemalé procento jeho „propagátorů“ očekává, že jednoduše jen nahrají (klidně i zajímavé) video na YouTube a výsledky se dostaví samy. Ve většině případů to ale nestačí. Sepsal jsem pro vás pět tipů, jak můžete vaší videoprezentaci v boji o pozice pomoci. Založte si nezávazně […]

Přečíst celé

Ušetřete 75 % výdajů za přednostní výpis na Heureka.cz a Zboží.cz

„Vyhledávače zboží (cenové srovnávače) mohou být nejlepším místem na internetu pro prodej vašeho zboží z eshopu. Nastavte si je správně, ušetříte!“ Zákazník chodí na vyhledávače zboží s otevřenou peněženkou Vyhledávače zboží jsou právem považovány za vhodné místo na internetu pro prodej zboží z e-shopů. Návštěvníky jsou totiž potencionální zákazníci, kteří mají opravdový zájem o koupi. […]

Přečíst celé

Kreativita není žádné kouzlo, naučte se jak na to

Chtěli jste si někdy navrhnout vlastní firemní slogan, reklamu nebo leták? Udělat to originální a zajímavé, ale nic vás nenapadlo? Pak jste si možná řekli, že nejste dostatečně kreativní a vzdali jste to. Ve skutečnosti kreativita nemusí být jen vrozená vlastnost, ale pokud budete vědět, jak na ni, můžete spoustu zajímavých věcí udělat sami. Lidé […]

Přečíst celé

Jak zvýšit atraktivitu vaší prezentace?

Prezentace jsou jednou z velmi důležitých věcí v podnikání. Slouží k představení vaší činnosti, produktů a služeb pro potenciální zákazníky či nového projektu pro kolegy ve firmě. Jen si spočítejte, jak často jste nějakou prezentaci měli nebo nějakou shlédli? Podle statistiky jsou prezentace po emailech dokonce druhým nejpoužívanějším komunikačním nástrojem v podnikání. Jaké tedy udělat dobrou prezentaci, jaké jsou […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky