Posterous – další alternativa pro nenáročný blog
Krátká exkurze mezi jednoduché blogovací systémy se od Tumblr přesuneme k systému Posterous. Co tedy může nabídnout a je to opravdu tak jednoduché řešení blogu?
Krátká exkurze mezi jednoduché blogovací systémy se od Tumblr přesuneme k systému Posterous. Co tedy může nabídnout a je to opravdu tak jednoduché řešení blogu?
V druhém díle jsme si řekli o cílových skupinách, jejich potřebách a jak je zohlednit při návrhu nového e-shopu. Měli byste tedy mít nějakou základní představu, v čem se bude váš e-shop odlišovat od běžného řešení a jaké skupiny uživatel chcete především oslovit.
Všichni jsme se asi někdy setkali s nutností opsat deformovaný text, abychom mohli přidat komentář nebo udělat nějakou akci. Jedná se o způsob zabezpečení zvaný CAPTCHA.
Blog se může stát velice silným nástrojem, díky kterému lze propagovat e-shop, komunikovat s klienty a získávat zpětnou vazbu. Přestože existují open source systémy vhodné pro provoz blogu, jako je WordPress, Joomla nebo Drupal, existuje ještě snazší cesta, jak propagovat svůj obchod – Posterous a Tumblr.
Možná jste si již všimli drobného vylepšení stránek Webžurnálu. V pravém horním rohu přibylo ikona pro sledování WebŽurnálu na Twitteru. Novinky z oblasti internetového podnikání a z prostředí internetu obecně nyní můžete sledovat i na síti Twitter.
Z uveřejněné analýzy na serveru Emarketer.com vyplývá, že počet uživatelů mezi 13 a 17 lety, kteří úplně opustili svůj účet na Facebooku, nebo ho používají méně, roste. Data se však týkají pouze americké populace. Zároveň server neuvádí na jakém vzorku byl výzkum prováděn.
Stejně jako v reálném světě tak i na internetu se setkáváme s různými typy lidí, kteří nám mohou pomoci zviditelnit naše podnikání. Na rozdíl však od reálného světa, ve světě sociálních médií je nutné často pracovat s poloanonymní masou. Lisa Baron se v článku The 5 Types of Influencers On The Web, pokusila vymezit pět […]
Přestože segment e-shopů stále rychle roste a místa pro expanzi je v českém virtuálním prostoru ještě požehnaně, začínají se i na český internet dostávat nové obchodní modely. V jednom z minulých článků jsme psali o modelu one-deal-a-day, nyní se podíváme na tzv. group buying model.
S rozvojem mobilních zařízení a informačních technologií obecně se objevují nové marketingové postupy. To samo o sobě není nic překvapivého. Marketingové postupy jsou však založeny na nových službách, některé tyto služby vyrostou do fenomenálních rozměrů, jiné neuspějí a skončí v propadlišti dějin. Jaký potenciál má služba Foursquare?
Na serveru Smashing Magazine je k nalezení kompilace deseti jednoduchých postupů, jak snížit riziko napadení webu postaveném na systému WordPress.