Blog o e-shopech a světě e-commerce

Internetové novinky

Na internetu se neustále něco děje, a tak jsem i dnes dal dohromady několik zajímavých novinek, které jsem v poslední době zaregistroval. Skutečně dopady změn na Facebooku, jak využívají sociální sítě největší americké společnosti a zajímavá aplikace na závěr. Tolik k obsahu dnešních novinek. Facebook zvýhodňuje velké stránky I když je titulek této novinky lehce nadsazený, protože […]

Přečíst celé

Shoptet.cz získal nového investora

Projekt Shoptet.cz nabízející pronájem e-shopů, nebo přesněji společnost Cybergenics s.r.o., která za ním stojí, získala významného strategického investora. Je jím Ondřej Tomek, investor a spoluzakladatel portálu Centrum.cz, který ve společnosti získal podíl 20%. Pokud jste o portálu Shoptet.cz ještě neslyšeli, jedná se o projekt pronajímající e-shopy v Čechách a na Slovensku s více než 900 klienty, který […]

Přečíst celé

Ušetřete 75 % výdajů za přednostní výpis na Heureka.cz a Zboží.cz

„Vyhledávače zboží (cenové srovnávače) mohou být nejlepším místem na internetu pro prodej vašeho zboží z eshopu. Nastavte si je správně, ušetříte!“ Zákazník chodí na vyhledávače zboží s otevřenou peněženkou Vyhledávače zboží jsou právem považovány za vhodné místo na internetu pro prodej zboží z e-shopů. Návštěvníky jsou totiž potencionální zákazníci, kteří mají opravdový zájem o koupi. […]

Přečíst celé

Kreativita není žádné kouzlo, naučte se jak na to

Chtěli jste si někdy navrhnout vlastní firemní slogan, reklamu nebo leták? Udělat to originální a zajímavé, ale nic vás nenapadlo? Pak jste si možná řekli, že nejste dostatečně kreativní a vzdali jste to. Ve skutečnosti kreativita nemusí být jen vrozená vlastnost, ale pokud budete vědět, jak na ni, můžete spoustu zajímavých věcí udělat sami. Lidé […]

Přečíst celé

Jak zvýšit atraktivitu vaší prezentace?

Prezentace jsou jednou z velmi důležitých věcí v podnikání. Slouží k představení vaší činnosti, produktů a služeb pro potenciální zákazníky či nového projektu pro kolegy ve firmě. Jen si spočítejte, jak často jste nějakou prezentaci měli nebo nějakou shlédli? Podle statistiky jsou prezentace po emailech dokonce druhým nejpoužívanějším komunikačním nástrojem v podnikání. Jaké tedy udělat dobrou prezentaci, jaké jsou […]

Přečíst celé

Jak si vedou sociální sítě – fakta a čísla

Neustále se dnes mluví o tom, jak si sociální sítě doslova podmanily stovky miliónů lidí po celém světě, ale jak si stojí konkrétně v různých zemích, je Facebook opravdu neotřesitelnou jedničkou a další zajímavé statistiky v dnešním článku. Ten bude plný grafů a čísel s lehce větším důrazem na evropské prostředí. Začnu poslední světovou mapou sociálních sítí, která […]

Přečíst celé

Novinky na internetu

Klasicky tu mám zhruba po týdnu několik novinek, které se v poslední době odehrály v prostředí internetu. Vypnutá italská Wikipedie, nové želízko v ohni patentových sporů Samsungu a Apple, nebo nejcennější značky světa. Tolik v kostce obsah dnešního článku. Italská Wikipedie na protest vypnuta Nabízí se jednoduchá otázka – Proč? Tomuto masově populárnímu portálu se nelíbí připravovaný italský odposlouchávací […]

Přečíst celé

Jak zlepšit prodeje v obchodě v době recese

Dnešním článkem zahajuji takový menší třídílný seriál, jehož smyslem je lehce vzdělat a předat nějaké to know-how obchodníkům. Dnes a následující dvě neděle se tu tak můžete dozvědět podle mě zajímavé a přínosné informace, ve kterých si každý najde to své. Teď již k dnešnímu tématu, který se týká toho, jak zlepšit prodeje v době, […]

Přečíst celé

Několik novinek na internetu

Pro ty, kteří sem chodí pravidelně, nebude překvapení, že zhruba po týdnu dávám opět dohromady několik důležitých, nebo jen zajímavých novinek, kterých se na internetu denně objevuje ohromné množství. Bez dlouhého úvodu rovnou k věci. Elektronické občanky od příštího roku I když to není novinka, která by se týkala internetového podnikání nebo marketingu, zasáhne přímo do […]

Přečíst celé

Zaveďte v e-shopu osobní odběr, zákazníci to ocení

Jak se ukazuje v posledních průzkumech a statistikách, Češi stále častěji volí osobní vyzvednutí zboží objednané přes internet. Ať už je to kvůli tomu, že si ho chtějí „osahat“, nebo pouze nechtějí platit za dopravu, je jich zhruba 40% a to už není zanedbatelné číslo. Velké e-shopy tak neustále rozšiřují síť svých poboček, střední a menší […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky