Blog o e-shopech a světě e-commerce

Nový online katalog Firmy.cz – přizpůsobte svůj zápis

Jak jistě víte, Seznam.cz včera spustil novou verzi svého online katalogu Firmy.cz, která přichází nejen s novým designem, ale i obchodním modelem. Níže vám přinášíme inspiraci v podobě úkonů, které byste měli pro správné zobrazování a zviditelnění provést. Seznam slibuje, že administrace profilů je intuitivní, nezbývá, než se do toho vrhnout. Co je tedy třeba?

Přečíst celé
OnPage SEO

Dejte o svém e-shopu vědět 8: Jak na onpage parametry v SEO

Jak asi všichni již víte, optimalizace pro vyhledávače se skládá z takzvaných offpage parametrů a onpage parametrů. Offpage jsou všechny záležitosti, které jsou mimo náš web či eshop a často je nemůžeme příliš ovlivňovat, onpage zahrnuje všechno, co lze ovlivnit přímo na webu. Dnes se podíváme, o jaké onpage parametry má smysl se z hlediska SEO starat […]

Přečíst celé
Black Hat SEO

Dejte o svém e-shopu vědět 7: Pozor na Black Hat SEO praktiky

V minulém díle jsme si ukázali, jak zadat poptávku po SEO službách. Jedním z rizik je Black Hat SEO. To jsou ve zjednodušeném podání praktiky, které vedou k obcházení nebo chcete-li ke zneužívání chyb algoritmů vyhledávačů. Jde o praktiky, které můžou v nezkušených rukou vašemu eshopu či webu velmi uškodit. Nejde říct, že by tyto techniky byly […]

Přečíst celé

Aby se k Vám zákazníci rádi vraceli

User Experience User Experience (UX) je dle definice…. Ale ne, UX, nebo česky řečeno uživatelský prožitek, je o prvním dojmu, o pocitech, o emocích, které mají návštěvníci webových stránek. UX je důležitým kritériem, na které byste při tvorbě e-shopu, měli myslet. Je to komfort, který pociťují zákazníci při nákupu zboží, důvod, proč se k Vám […]

Přečíst celé
SEO

Dejte o svém e-shopu vědět 5: Jak poznat SEO, které vám nepomůže

Jako majitelé či manažeři internetových obchodů vám jistě chodí spousta různých nabídek na propagaci vašeho projektu v neplaceném vyhledávání na Seznamu nebo na Google. Já to třeba tak mám. Nabídek na SEO – tedy na optimalizaci webu pro vyhledávače – mi chodí minimálně jedna týdně. Jsou ale opravdu všechny tak výhodné, jak se v nich většinou píše? […]

Přečíst celé

Nový občanský zákoník: informační povinnost

Dlouholeté přípravy reformy občanského zákoníku vyvrcholily a 1.1.2014 vzešlo v platnost nové znění občanského zákoníku. Výklad nového znění zatím není zcela jasný, tápou jak odborníci, tak hlavně obchodníci i spotřebitelé, kterých se tato úprava přímo dotýká. O tom, jaké dopady pro majitele e-shopu budou tyto změny mít, jsme si nastínili v minulém článku, nyní si ukážeme, které […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky