Zvýrazňujeme vás ve výsledcích na Googlu
Gratulujeme, nyní patříte mezi první e-shopy v ČR, u kterých bude Google ve výsledcích vyhledávání zobrazovat Rich snippets. O co se jedná?
Gratulujeme, nyní patříte mezi první e-shopy v ČR, u kterých bude Google ve výsledcích vyhledávání zobrazovat Rich snippets. O co se jedná?
Již jen několik týdnů nás dělí od revoluce. Právní revoluce. S novým rokem začíná platit nový občanský zákoník. Dokument, který ovlivňuje každodenní život všech v naší zemi, přináší řadu změn i pro provozovatele e-shopů. Přečtěte si, na co byste se měli připravit.
Jako provozovatelé eshopů se určitě často setkáváte s nabídkami na různou propagaci na internetu. SEO, PPCčka, sociální sítě, a tak dále. Pojďme se dnes podívat na první jmenovanou službu.
Dneškem zahajujeme další seriál určený začínajícím majitelům e-shopů. Spolu s předními českými experty se v něm podíváme na možnosti propagace na internetu. V úvodu se podíváme, jaké možnosti online propagace existují, pro koho se hodí a jaké jsou jejich silné a slabé stránky.
Možná již někteří z našich čtenářů zaznamenali, že na začátku října vyšel nový ebook s názvem E-SHOP KNIHA, aneb návod jak vybudovat úspěšný e-shop . Jak již název napovídá, mělo by se jednat o knihu, která provede nejen začátečníky, ale i běžné provozovatele e-shopů, tvorbou internetového obchodu od počátku, až po úspěšný provoz.
PayPal, světová jednička v poskytování online plateb, podepsal dohodu se společností Shoptet, jedním z největších zřizovatelů internetových obchodů v České republice. Odteď budou mít zákazníci na všech prodejních serverech, které jsou spravovány právě Shoptetem, možnost využívat při online placení platformu PayPal.
V posledním díle našeho seriálu na téma tvorba e-shopu se zaměříme na nejčastější chyby v komunikaci, které způsobují e-shopům problémy. Podívejte se, jaké to jsou a jestli se jich nedopouštíte i vy.
Produktové fotografie jsou u e-shopu stejně důležité jako dobrý textový popis produktu nebo investice do propagace. Kde fotografie brát, se dozvíte v dnešním díle našeho seriálu.
Sebelepší databáze kontaktů pro e-mail marketing vám nepřinese zisk, pokud odběratele nepřesvědčíte. Co a jak máte v newsletteru uživateli sdělovat, se dočtete v dnešním článku.
Dnes pokračujeme slíbeným přehledem způsobů, jak efektivně a v souladu se zákonem získávat odběratele pro obchodní sdělení zasílaná e-mailem.