Jak jsme se EET na Shoptetu nebáli
1. prosince skočila EET v ČR rovnýma nohama do ostrého provozu. Proč elektronickou evidenci tržeb v Shoptetu řešíme a proč jsme se spuštění nemuseli my ani klienti bát?
1. prosince skočila EET v ČR rovnýma nohama do ostrého provozu. Proč elektronickou evidenci tržeb v Shoptetu řešíme a proč jsme se spuštění nemuseli my ani klienti bát?
Pokud se vám často stává, že zákazník provede objednávku a krátce na to druhou s žádostí o jejich sloučení, ode dneška máte v administraci nový nástroj, který vám tento proces výrazně urychlí. V detailu objednávky pod produkty je tlačítko Přidat, které po rozkliknutí nově nabízí položku Produkty z jiné objednávky. Pak už jen stačí vyhledat […]
Znáte to. Hledáte na Googlu dámský čarodějnický klobouk. Nejde vám o značku, chcete nějaký pěkný a také ne úplně drahý. Kliknete na inzerát v horní části stránky, který hlásá „Velký výběr klobouků za skvělé ceny“. Octnete se na domovské stránce e-shopu. Podivíte se, že nabízejí snad úplně všechno. Lektvary, košťata, mandragory, no páni! Ale kde […]
Připravili jsme pro vás nový modul přehled opuštěných košíků registrovaných zákazníků (jednalo se o vaše nejčastější přání v Knize přání), kde si můžete zobrazit jednotlivé opuštěné košíky, analyzovat produkty a jejich ceny, sledovat, do jakého kroku objednávacího procesu se zákazníci dostali a kolikrát se ke svému košíku vrátili. Funkci opuštěného košíku plánujeme dále rozšiřovat, abyste […]
Chcete vědět, jak přitáhnout nebo naopak ztratit zákazníky v okamžiku, kdy už vytahují peněženku? Moje tchyně nakupuje jen u e-shopů, které nabízejí platbu na dobírku. Můj manžel by neobjednal nic, kde za to nemůže zaplatit kartou. Různí lidé, různé potřeby a návyky. Rozhodla jsem se, že vám v tomto blogu objasním, jak Češi nejradši platí při […]
Nově můžete v administraci nastavit automatické generování zálohových faktur a daňových dokladů, v závislosti na změně stavu objednávky. Stačí si u jednotlivých stavů objednávek nastavit, zda budete chtít při změně vystavit jeden z těchto dokladů nebo oba dva. Můžete si tak např. nastavit vygenerování zálohové faktury po přijetí objednávky a daňového dokladu po jejím zaplacení. […]
Upravili jsme vzhled vašeho Facebook e-shopu, aby váš obchod ještě více zaujal. Moderní šablona je laděná ve stylu naší nejoblíbenější šablony Soul. Upozorňujeme, že nový vzhled se může správně zobrazovat až během několika hodin (cache na straně Facebooku).
Pokud se vám stává, že si zákazník přijde vyzvednout objednávku osobně a platí přes Pokladnu, ode dneška máte možnost tuto objednávku jednoduše vyřídit na dva kliky, přičemž se přijaté peníze správně zaevidují jako hotovostní příjem anebo platba kartou. V detailu objednávky je nyní tlačítko Pokladna s možnostmi platit hotově anebo kartou. Částka k úhradě zohledňuje […]
Mluvíte s nimi přes telefon. Komunikujete s nimi přes administraci. Jsou to ti, kteří vám radí a pomáhají s každým problémem, jenž se ve vašem e-shopu objeví. Ne, nejsou to duchové s nadpřirozenými silami. Je to naše silná parta zákaznické podpory. Jak fungují a jak vám pomáhají vydělávat? Odpovědi poskytla naše obchodní ředitelka, Kateřina Stanislava […]
Babičky říkají, že opakování je matka moudrosti a platí to i v PPC. Možná už vám kampaně zdařile běží nebo je zakládáte. Zrekapitulujte si přesto nastavení a zkontrolujte, jestli vám neutíká nějaká vychytralá funkce. Ať z toho nemáte později šok. :-)