3 inspirativní trendy v e-commerce pro 2019
Jaké novinky se ve světě e-shopů objeví v roce 2019? Jaké trendy z loňska přetrvaly a budou se letos řešit ještě víc? Určitě jich bude spousta. Pojďme se teď spolu podívat alespoň na tři z nich.
Jaké novinky se ve světě e-shopů objeví v roce 2019? Jaké trendy z loňska přetrvaly a budou se letos řešit ještě víc? Určitě jich bude spousta. Pojďme se teď spolu podívat alespoň na tři z nich.
Na Shoptet jsme nasadili další modul rozšířeného elektronického obchodu Google Analytics, který s pomocí Tomáše Hanáčka postupně implementujeme. Předcházející modul měřil zobrazení detailu produktu. Nové funkce posouvají měření interakce s produkty zase o krok dál. Podívejme se na to, co je možné díky novým datům zjistit.
Design produktu je často tím hlavním, co zaujme na první pohled a motivuje zákazníky k nákupu. Jde o tvar, podobu, ale i použitý materiál, strukturu nebo zdobení. Je to složka, která dělá produkt jedinečným a odlišuje ho od ostatních. Jak ale design výrobku ochránit, aby ho konkurence nemohla přesně zkopírovat?
Vydejte se zákazníkovi ještě víc naproti a představte mu svůj produkt ze všech stran a pohledů v reálně působící animaci. Pomůže vám v tom inovace v produktové fotografii. Zjistěte více o této zajímavé novince a buďte o krok napřed před konkurencí.
„Největší motivací jsou pro nás reakce zákazníků. Stačí jeden člověk, kterého náš obsah nebo třeba diář nějakým způsobem ovlivní. Z toho pak máme největší radost,“ říká sesterská blogerská dvojka A Cup of Style.
Po delším odstupu jsme pro vás opět připravili akci se třetím největším cenovým srovnávačem cen v ČR Srovnáme.cz, která podpoří prodeje a rozšíří o kanál, který přivede nové zákazníky. Pro klienty Shoptetu jsme domluvili možnost výhodné registrace.
Sestry z A Cup of Style jsou úspěšnými českými blogerkami. Na Instagramu mají 150 000 sledujících a na YouTube ještě o 50 tisíc víc. Zatímco dřív si vydělávaly hlavně díky spolupracím s firmami, dnes je slušně živí i jejich e-shop, ve kterém pod vlastní značkou prodávají motivační diáře, trička nebo třeba batůžky.
Reshoper 2019 je minulostí. A pořadatel moc nepřeháněl, když tvrdil, že jde o největší českou akci pro e-shopy. Do pražských Letňan se na ni sjelo přes 3,5 tisíce návštěvníků. Na veletrhu se představila stovka vystavovatelů, konference zase přinesla devět nadupaných přednášek. Přinášíme vám postřehy z těch, které nám přišly nejzajímavější.
První měsíc nového roku je za námi. Na konci ledna proběhla velká e-commerce akce Reshoper, veletrh spojený s nadupanou konferencí. Nejen my, ale hlavně všichni e-shopaři tu nasáli spoustu inspirace a motivace. Pojďte se inspirovat i našimi novinkami.
„Merchandise může být pro kapelu zajímavý byznys. Tři sestry ho povýšily na absolutní maximum a otevřely si i kamenný obchod,“ říká Matěj Homola z Wohnout. Ani jeho kapela ale v merchandise nezůstává pozadu. Jak na koncertech, tak v e-shopu Wohnout fanouškům nabízí obrandované náramky, čepice, kšiltovky, brýle, placky, náušnice, plátěné tašky i takové sezónní perličky jako […]