Ostatní

Další zajímavé články z oblasti marketingu pro e-shopy najdete v této kategorii. Přečtěte si třeba užitečné tipy pro komunikaci se zákazníky nebo nápady, jak vylepšit obsah na svém e-shopu.

Jedete prodávat na veletrh nebo jarmark? Nezapomeňte na tyto povinnosti

Blíží se vánoční trhy a jarmarky, malá i velká náměstí se nejen během adventních víkendů zaplní stánky s punčem, dobrým jídlem i rukodělnými výrobky. Jarmark je zajímavou prodejní příležitostí pro ty, kteří se živí vyráběním svíček, dekorací, dárkových balíčků, kosmetiky a jiných drobností. Na co ale nezapomenout, abychom si nezpůsobili problémy se zákonem?

Přečíst celé

Právní ochrana výrobků: jak získat patent?

Není nic neobvyklého, když si jako provozovatelé e-shopu vyrábíme produkty sami. Ať už jde o textilní výrobky, bytový design, dekorace nebo kosmetiku, je to výsledek vlastní tvůrčí činnosti a my samozřejmě nechceme, aby nám produkty konkurence kopírovala a přicházeli jsme tak o zákazníky a zisk. Co všechno se dá podle české právní úpravy chránit a […]

Přečíst celé

Novinky z EU: zaostřeno na geoblocking a zakázané cenové dohody

Hlavně v posledních dvou letech se Evropská komise detailněji zaměřuje na e-commerce sektor a po dlouhé době začaly padat nemalé pokuty. Praktiky porušující hospodářskou soutěž jsou totiž hojně rozšířené. Půjde Úřad pro ochranu hospodářské soutěže ve stopách Komise? Co to znamená pro české e-shopy a jak se porušením vyvarovat?

Přečíst celé

E-shopy dnes potřebují přemýšlet strategičtěji

Zatímco na minulém ročníku byla řeč o expanzi do zahraničí, tentokrát se bude obsah točit kolem strategie. Řeč je o Ecommerce Expo Prague – akci, která v sobě letos v lednu skloubila jak největší český e-commerce veletrh, tak odbornou konferenci a poradenství pro e-shopy. Před námi je ale druhý ročník akce, tentokrát s názvem Reshoper, […]

Přečíst celé

Dárek zdarma? 7 rad, jak pracovat s dárky a s očekáváním zákazníka

Určitě to znáte. Jako Češi jsme pověstní tím, jak pozitivně reagujeme na slovíčko zdarma. Dárky k nákupu zdarma zvyšují pravděpodobnost, že u vás zákazník nakoupí. Pokud si zákazník vybírá konkrétní produkt na zbožovém srovnávači, u stejné nebo podobné ceny za zboží je často tím rozhodujícím faktorem to, co dostane navíc zdarma. 

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky