Ostatní

Dárek zdarma? 7 rad, jak pracovat s dárky a s očekáváním zákazníka

Určitě to znáte. Jako Češi jsme pověstní tím, jak pozitivně reagujeme na slovíčko zdarma. Dárky k nákupu zdarma zvyšují pravděpodobnost, že u vás zákazník nakoupí. Pokud si zákazník vybírá konkrétní produkt na zbožovém srovnávači, u stejné nebo podobné ceny za zboží je často tím rozhodujícím faktorem to, co dostane navíc zdarma. 

Přečíst celé

Jak zabránit „nadváze“ u vašich stránek

Pokud se trápíte s povánočními kily navíc, překontrolujte si raději i „figuru“ vašich webových stránek. K jejich přesycení může dojít velmi snadno. Velké množství firem se na své weby snaží vložit tolik obsahu, kolik je jen možné, v důsledku čehož dochází ke ztrátě hlavního poselství celého webu a ke špatnému dohledávání žádaných informací.

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky