Obrázky jsou nedílnou součástí snad každého e-shopu. Taktéž je alespoň základní optimalizace pro vyhledávače nezbytnou součástí úspěšného e-shopu. O tom, že tyto dvě součásti lze poměrně jednoduše skloubit, je článek Optimize Images for SEO in 5 Easy Steps na serveru Yieldsoftware.
Jak tedy využít obrázky pro optimalizaci pro vyhledávače? Ve zkratce lze parafrázovat výše zmíněný server následovně:
Zároveň ale nesmí být web nebo e-shop obrázky zcela zahlcen. Pro více podrobností doporučuji přečíst si celý článek.
Zdroj: www.yieldsoftware.com
Dobrý den,
Pěkný článek, ale vlastně nevím, jak to v reálu provést. Název je to, jak to mám uložené v počítači? Pod jakým jménem? Kde nastavuji potom title? A Alt? U obrázku u produktu mohu napsat jen Popisek a to nevím, co z toho je a jinou možnost nevidím
Moc děkuji za info
Veronika Kroupová
Dobrý den, Veroniko,
u nově nahraných obrázků se automaticky doplňuje z názvu souboru, který se nahrává. Propisuje se pak do zdrojového kódu pod názvem tag alt přesně tak, jak je pro SEO efektivní. Žádný title zde není, ale pokud myslíte pojmenování souboru, tak to je v systému a pro url podle toho, jak ho před nahráním soubor pojmenujete. (Title a tag title slouží k pojmenování titulku stránky, viz nápověda: Základní SEO)