Novinky z vývoje: Vylepšení pokročilého SEO a další

()

Zásadně jsme rozšířili a vylepšili funkce modulu Pokročilé SEO, konkrétně část Parametrické kategorie, díky kterým podchytíte longtail a tak získáte větší a vysoce konverzní návštěvnost z vyhledávačů (Google, Seznam apod.). Jedná se o jeden z nejsilnějších nástrojů, který vám může pomoct zlepšit vaše SEO úsilí a který vám doporučujeme využívat. Ale novinek máme daleko víc.

Jak Parametrické kategorie fungují?

Díky intuitivnímu nastavení si vytvoříte z již existujících parametrů variant a parametrů pro filtrování zcela nové, optimalizované tzv. parametrické kategorie zboží. Pro každou z kategorií můžete připravit speciální textaci, díky čemuž budete mit pro roboty od vyhledávačů unikátní obsah, přesně takový jaký mají vyhledávače rádi a který vám zajistí lepší pozice ve vyhledávačích. Tyto kategorie se v návaznosti na nastavení můžou nebo nemusí zobrazovat standardně v menu kategorií ani podkategorií. Pokud si však zákazník v kategorii vyfiltruje zboží dle existující parametrické kategorie, změní se URL adresa, drobečková navigace a hlavička kategorie dle nastavení parametrické kategorie.

V administraci modulu, v detailu parametrické kategorie, se zobrazí všechny dostupné kombinace dle vybraných parametrů, ze kterých si můžete vybrat ty kombinace, které budou v rámci kategorie aktivní. Zároveň uvidíte přehled produktů, které do této kategorie spadají. Vy si následně můžete pro každou z kombinací definovat speciální url, nadpis, titulek a popis parametrické kategorie.

Parametrická kategorie se promítne i do detailu produktu, konkrétně jako odkaz do kolonky „kategorie“ u produktů. Standardně bude zobrazená pouze první dostupná parametrická kategorie, ve které se produkt nachází. Pokud se produkt nachází ve více parametrických kategoriích, lze je zobrazit rozbalením volby „Zobrazit více kategorií“.

Příklad: Vytvořená parametrická kategorie se skládá z parametrů variant „Velikost“ a „Barva“. Máme tedy kategorii „S Modrá“, do které spadá produkt „Modré tričko“. Při filtrování v kategorii Oblečení, do které Modré tričko patří, si zákazník vybere velikost S a barvu Modrá. V URL adrese se zobrazí místo parametrů filtru koncovka /S-modra/, v drobečkové navigaci a hlavičce kategorie název „S modrá“. Pro tuto kombinaci se zobrazí speciální titulek, nadpis a popisek kategorie.

Jaké jsou konkrétní vylepšení oproti předchozí verzi modulu?

Aktualizovaný podrobný návod jak s tímto modulem pracovat naleznete v naší nápovědě.

Další novinky

Vylepšili jsme:

Na šabloně Waltz jsme provedli tyto úpravy a těmi zároveň odstranili její BETA status:

Opravili jsme:

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů