Zásadně jsme rozšířili a vylepšili funkce modulu Pokročilé SEO, konkrétně část Parametrické kategorie, díky kterým podchytíte longtail a tak získáte větší a vysoce konverzní návštěvnost z vyhledávačů (Google, Seznam apod.). Jedná se o jeden z nejsilnějších nástrojů, který vám může pomoct zlepšit vaše SEO úsilí a který vám doporučujeme využívat. Ale novinek máme daleko víc.
Jak Parametrické kategorie fungují?
Díky intuitivnímu nastavení si vytvoříte z již existujících parametrů variant a parametrů pro filtrování zcela nové, optimalizované tzv. parametrickékategorie zboží. Pro každou z kategorií můžete připravit speciální textaci, díky čemuž budete mit pro roboty od vyhledávačů unikátní obsah, přesně takový jaký mají vyhledávače rádi a který vám zajistí lepší pozice ve vyhledávačích. Tyto kategorie se v návaznosti na nastavení můžou nebo nemusí zobrazovat standardně v menu kategorií ani podkategorií. Pokud si však zákazník v kategorii vyfiltruje zboží dle existující parametrické kategorie, změní se URL adresa, drobečková navigace a hlavička kategorie dle nastavení parametrické kategorie.
V administraci modulu, v detailu parametrické kategorie, se zobrazí všechny dostupné kombinace dle vybraných parametrů, ze kterých si můžete vybrat ty kombinace, které budou v rámci kategorie aktivní. Zároveň uvidíte přehled produktů, které do této kategorie spadají. Vy si následně můžete pro každou z kombinací definovat speciální url, nadpis, titulek a popis parametrické kategorie.
Parametrická kategorie se promítne i do detailu produktu, konkrétně jako odkaz do kolonky „kategorie“ u produktů. Standardně bude zobrazená pouze první dostupná parametrická kategorie, ve které se produkt nachází. Pokud se produkt nachází ve více parametrických kategoriích, lze je zobrazit rozbalením volby „Zobrazit více kategorií“.
Příklad: Vytvořená parametrická kategorie se skládá z parametrů variant „Velikost“ a „Barva“. Máme tedy kategorii „S Modrá“, do které spadá produkt „Modré tričko“. Při filtrování v kategorii Oblečení, do které Modré tričko patří, si zákazník vybere velikost S a barvu Modrá. V URL adrese se zobrazí místo parametrů filtru koncovka /S-modra/, v drobečkové navigaci a hlavičce kategorie název „S modrá“. Pro tuto kombinaci se zobrazí speciální titulek, nadpis a popisek kategorie.
Jaké jsou konkrétní vylepšení oproti předchozí verzi modulu?
vylepšili a zpřehlednili jsme samotné zakládání parametrických kategorií
do již vytvořených kombinací můžete vkládat nové hodnoty parametrů
přidali jsme filtrace a hromadné operace
zobrazujeme počet produktů, které pod jednotlivé variace parametrů spadají
v přehledu kategorií zobrazujeme existujicí parametrické kategorie
umožňujeme nastavit, jestli má na parametrickou kategorii vést odkaz z kategorií nebo/a z detailu produktu
vylepšili jsme logiku chování parametrických kategorií ve filtrech v kategorii na e-shopu
všechny parametrické kategorie exportujeme do sitemap.xml souboru (takže na ně teoreticky nemusí vést z navigace e-shopu žádný odkaz, je lepší ale pokud kategorie vždy nějaky odkaz má)
Aktualizovaný podrobný návod jak s tímto modulem pracovat naleznete v naší nápovědě.
Další novinky
Vylepšili jsme:
Pro Pohodu máte nyní možnost nastavit, že se bude poznámka zákazníka přenášet do pole „Poznámka“, místo pole „Interní poznámka“, jak je tomu nyní. Toto nastavení je jednorázové, pokud funkci jednou potvrdíte, bude platit stále.
V exportu daňových dokladů máte novou možnost filtrovat tržby podle formy úhrady. Můžete si tak vyexportovat pouze doklady placené konkrétní úhradou, například kartou.
Na šabloně Tango se zobrazuje v košíku hodnota slevy a její jednotka na jednom řádku.
Pro Pohodu je nyní možné exportovat z administrace i dobropisy. Stačí v typu exportu vybrat položku „Pohoda“.
Z přehledu objednávek je nyní přes hromadné akce možné vytisknout i daňové doklady, patřící k označeným objednávkám. Pokud k označené objednávce nepatří žádný daňový doklad, touto akcí se vytvoří.
Na šabloně Waltz jsme provedli tyto úpravy a těmi zároveň odstranili její BETA status:
Video v záhlaví se zastaví, pokud zákazník sjede na stránce níž, mimo zobrazení videa. Když se vrátí poté zpět k hlavičce, video se opět spustí.
Opravili jsme rozbalování sbalených položek horího menu.
Podkategorie se mohou stejně jako na ostatních šablonách zobrazit s obrázky, jako text anebo vůbec.
Opravili jsme:
Na dodacích listech se opět zobrazuje datum vystavení.
Na šabloně Waltz se podkategorie s textovým zobrazením už nepřekrývají.
Platby přes PayU na šablonách Tango, Techno a Waltz jsou opět zcela funknční.
V detailu produktu lze nastavit hodnotu pro Heuréka CPC (výše ceny za kliknutí) i s desetinnými místy.
Dodací listy se budou do PDF tisknout primárně na jednu stránku, pokud se na ní vejde obsah dokladu.
Daňové doklady z Pokladny se opět v pořádku zapisují do statistik objednávek.
Na šabloně Pop jsme ošetřili ojedinělé případy, ve kterých se u variant produktů zobrazovala cena dvakrát.
Výpočet marže v detailu objednávky při použití dodatečné slevy.
Informační proužek se na šablonách Jazz, Swing a Funk nebude zobrazovat na rozlišení pod 640 px. Na větších rozlišeních se zobrazuje v pořádku.
Opravili jsme propisování cen variant produktů při manuálním vložení produktu do objednávky velkoobchodního zákazníka.
V detailu objednávky na mobilním zobrazení lze již opět přidávat do objednávky slevu.
Na šabloně Pop jsme zarovnali tlačítko „Do košíku“ na mobilním zobrazení v detailu produktu.
Oddělovací čára pro podkategorie se v zobrazí pouze v případě, že nějaké podkategorie existují.
Napsat komentář