Při provozu e-shopu je nutné brát v potaz vešekeré dostupné formy propagace. Pokud alespoň občas v nějakém e-shopu nakoupíte, jistě jste již přišli do styku s Newslettery. Jedná se o elektronickou formu zpravodajství o akčních nabídkách, slevách nebo nově dostupném sortimentu konkrténího e-shopu.
Z pohledu provozovatele e-shopu se jedná o jednu z možností propagace nejen z hlediska zveřejnění jednorázových akcí, ale tento typ propagace může pomoci tzv. brandingu, tedy sice ihned nezvýšíte prodejnost, ale lidé si budou pamatovat vaši značku. V případě kvalitně provedených a správně šířených newsletterů můžete získat obě tyto výhody zároveň. Jakých pravidel se držet při tvorbě a distribuci newsletteru se můžete dočíst v článku Newsletter – prodejní kanál k nezaplacení na webu Slova doslova.
Ve zkratce lze zmíněná pravidla parafrázovat takto:
Přestože tyto pravidla vypadají jednoduše, je až s podivem kolik (i velkých) e-shopů je nedodržuje a výsledkem je místo budovaní pozitivní image značky jen otravování bývalých zákazníků.
Každopádně doporučuji si článek přečíst, pokud totiž uvažujete o rozesílaní newsletterů, můžete se díky němu vyvarovat mnoha chyb.
Zdroj: http://marcelkupka.posterous.com
Dobrý den, mám zkušební verzi vašeho webu a budu ted prechazet na placenou a spouštět web. Nechci tam mít všude záložku newsteller pres celou stránku, jak ji prosím odstraním?
Děkuji Nicol
Dobrý den, Nicol,
prosím napište na info@shoptet.cz, pomůžou Vám přímo kolegové z technické podpory. Tereza