Newslettery a jak na ně

()

Při provozu e-shopu je nutné brát v potaz vešekeré dostupné formy propagace. Pokud alespoň občas v nějakém e-shopu nakoupíte, jistě jste již přišli do styku s Newslettery. Jedná se o elektronickou formu zpravodajství o akčních nabídkách, slevách nebo nově dostupném sortimentu konkrténího e-shopu.

Z pohledu provozovatele e-shopu se jedná o jednu z možností propagace nejen z hlediska zveřejnění jednorázových akcí, ale tento typ propagace může pomoci tzv. brandingu, tedy sice ihned nezvýšíte prodejnost, ale lidé si budou pamatovat vaši značku. V případě kvalitně provedených a správně šířených newsletterů můžete získat obě tyto výhody zároveň. Jakých pravidel se držet při tvorbě a distribuci newsletteru se můžete dočíst v článku Newsletter – prodejní kanál k nezaplacení na webu Slova doslova.

Ve zkratce lze zmíněná pravidla parafrázovat takto:

Přestože tyto pravidla vypadají jednoduše, je až s podivem kolik (i velkých) e-shopů je nedodržuje a výsledkem je místo budovaní pozitivní image značky jen otravování bývalých zákazníků.

Každopádně doporučuji si článek přečíst, pokud totiž uvažujete o rozesílaní newsletterů, můžete se díky němu vyvarovat mnoha chyb.

Zdroj: http://marcelkupka.posterous.com

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

  1. Nicol napsal:

    Dobrý den, mám zkušební verzi vašeho webu a budu ted prechazet na placenou a spouštět web. Nechci tam mít všude záložku newsteller pres celou stránku, jak ji prosím odstraním?

    Děkuji Nicol

    1. Tereza Trajboldová napsal:

      Dobrý den, Nicol,
      prosím napište na info@shoptet.cz, pomůžou Vám přímo kolegové z technické podpory. Tereza

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů