Sociální média

Přes sociální sítě můžete šířit povědomí o svém e-shopu a získávat nové příznivce a zákazníky. Máme pro vás tipy, jak Facebook, Instagram, YouTube a další sítě využívat v online marketingu.

Tipy, jak využít sociální média jako nástroj customer service

V dnešní době, kdy sociální média pohltila svět, mnoho lidí raději posílá zprávy, nežli by ostatním zavolali. Většina lidí také již preferuje vyhledávání zpráv a novinek pomocí internetu. Totéž platí i u služeb pro zákazníky. I zde jsou sociální média mocným nástrojem. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Jak vytvořit Buzz pomocí soutěže s YouTube

Ford Motor Co. vytvořil v roce 2009 soutěž o nové automobily Ford či pojištění pro 100 nejšťastnějších. Šestiměsíční akce s názvem „Ford Fiesta Movement“ s velmi jednoduchými pravidly vytvořila nečekaný Buzz a znatelné zvýšení povědomí o značce. Pravidla soutěže byla jednoduchá. Stačilo natočit video o tom, co byste s novým vozem Ford udělali, pokud byste […]

Přečíst celé

Jak SE Facebooku může lidem ukázat cestu k Vašemu podnikání

Lidé tráví na Facebooku stále více a více času. Postují obrázky, sdílení komentáře, dávají likes stránkám celebrit a společností a také se dělí o své zájmy a koníčky. Nyní se zdá, že Facebook vytváří nástroje k vyhledávání, které by měly využívat informace nashromážděné o uživatelích. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

Jak nástroje Facebooku dokážou oživit reklamní kampaň

Tradiční reklama nefunguje. Lidé jsou již tak unavení všemi reklamními sděleními, že dochází k tzv. reklamní slepotě. Je potřeba vymýšlet stále nové způsoby, jak netradičně oslovit zákazníka, aniž bychom ho unudili k smrti. V knize Ultimate Guide to Facebook Advertising pánové Marshall a Meloche píší o způsobech, jak využít sociální sítě k propagaci zboží a […]

Přečíst celé

Facebook nabídne Offers více stránkám

Je to již týden, co facebookářský tým oznámil pozměnění funkcí v rámci nabídek. Díky těmto změnám budou nabídky dostupné i pro stránky s menším množstvím fanoušků. Tak dostanou správci těchto stránek možnost zařazení unikátních kódu k nabídkám. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Jak fanoušky z Facebooku přeměnit na platící zákazníky

Je nesporným faktem, že Facebook už nějakou dobu hýbe světem a to nejen tím sociálním. Konkrétně v České republice zabírá podstatné, ne-li majoritní místo. Kouzlo přeměny fanoušků na platící zákazníky je tak trefou do černého. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Co se od celebrit můžete naučit o sociálních médiích

Známým faktem zůstává, že celebrity mají na sociálních sítích nespočet fanoušků a následovatelů. Přitom k získání jejich přízně nemusí vynaložit mnoho úsilí. Lidé se prostřednictvím sociálních sítí dostávají blíže ke svým hvězdám, se kterými najednou mohou konverzovat, což pro ně bylo dříve nemyslitelné. I jedna malá odpověď od oblíbené celebrity, může zarytému fanouškovi velmi zpříjemnit […]

Přečíst celé

Jak prostřednictvím Fcb fanoušků zvýšit prodej

V knize, Ultimate Guide to Facebook Advertising: How to Acces 600 Milion Customers in 10 Minutes autorů Perryho Marshala a Thomase Meloche, nalezneme souhrn základních myšlenek a faktů ohledně reklamy na zboží a služby, která je zaměřena na uživatele velmi populární sociální sítě. V následujícím článku, je upravena kapitola z knihy, kde autoři popisují, jak […]

Přečíst celé

3 jednoduché způsoby využití LinkedIn k podpoře prodeje

Twitter, Facebook, YouTube, Google+ a Pinterest. Nejčastější sociální média, která experti považují za možné pilíře k rozvoji Vaší online přítomnosti.  Zatímco všechny z těchto sítí mohou být užitečným marketingovým nástrojem, existuje ještě jedna, která může být třeba i efektivnější – LinkedIn. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

5 cest jak pozicovat Vaši značku v rámci Pinterestu

Kniha Pinterest for Business: How to Pin Your Company to the Top of the Hottest Social Media Network, autorů Jesse Lorena a Eda Swiderski popisuje, jak přizpůsobit Pinterest, aby pro Vás „pracoval“. V následujícím článku jsou vypsané rady autorů, jak z Pinterest vytěžíte maximum tím, že nejprve definujete svou značku. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky