Marketing

Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.

Reshoper představuje první přednášející a poradce

Slíbili jsme vám, že každý měsíc přineseme aktuality z příprav oblíbeného e-commerce veletrhu spojeného s konferencí. Dnes vám prozradíme první řečníky, kteří vám pomohou uspět v tvrdé konkurenci. A to není jediná novinka, kterou jsme si pro vás nachystali. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte […]

Přečíst celé

Svatý Valentýn žehná podnikání… a lásce

Věděli jste, že anglosaský svátek zamilovaných vlastně slavíme v den smrti svatého Valentýna? V našem článku se ale nebudeme zabývat historií, nýbrž současným pojetím. To je v mnoha případech, přiznejme si, komerční. Jak své zákazníky naladit na valentýnské nakupování? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte […]

Přečíst celé
e-mail a copywriting

5 + 1 tipů, jak na texty v newsletterech

Zaujměte své odběratele a připravte jim obsah, který si rádi přečtou. Designově dokonalé šablony totiž nemusí stačit. Neměli byste zapomínat ani na kvalitní texty v e-mailech, které toho mohou říct víc než dost. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a […]

Přečíst celé

Jak úprava popisků zvýší prodeje? S Pobo Page Builder rostou objednávky průměrně o 17 %

Tým Pobo Page Builder ve spolupráci s e-shopy Daka.cz, AkčníTrička.cz a H2O-cool provedl A/B testy s cílem zjistit, jaký vliv má úprava produktové stránky na výkon e-shopu. Jaké výsledky testování přineslo? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními […]

Přečíst celé

Akční ceny: Jak s nimi pracovat a je to pořád magické lákadlo pro zákazníky?

Slova jako akce působí na zákazníky přímo magicky. Pokud je určité zboží v akci, začne vzbuzovat pozornost. Nakonec i největší e-shopy pravidelně pořádají různé výprodeje a s akčními cenami aktivně pracují. Proč by akční ceny neměly chybět ve vaší marketingové strategii? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Vlastní facebooková skupina jako nástroj pro rozvoj byznysu

Jak vstoupit do širšího povědomí a prodávat více? Přinášíme několik tipů, o kterých jste možná ještě neslyšeli. Pokud se na sociální síti Facebook nachází i vaše cílová skupina, máte možnost využít její potenciál. A to díky promyšlenému konceptu vlastní fb skupiny. Přitom nejde o žádné spamování reklamou, ale o tvorbu hodnotného obsahu. Založte si nezávazně […]

Přečíst celé

7 způsobů, jak tvořit interní odkazy a pomoci vyšším prodejům

Poznejte 7 základních způsobů, jak vytvářet interní odkazy, které vám zvýší prodeje a tržby, pokud je budete dlouhodobě dodržovat. V druhé části článku se dozvíte, na jaké aktivity v rámci interního linkování si dát pozor, aby webu naopak neuškodily. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte […]

Přečíst celé

Minimalistické desatero pro online podnikání

Co cítíte při pohledu na tuto fotografii? Dostali jste záchvat úzkosti, chuť dotyčnému uklidit, případně se připlížit se zapalovačem v ruce? Nebo vám ten obrázek přijde podezřele povědomý… Skoro jako by někdo vyfotil vaši kancelář? Minimalismus není jen o pořádku na stole, ale v samotném přístupu. Jak tento princip pomůže vašemu podnikání? Založte si nezávazně […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky