Marketing

Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.

Jak roste výkon superpočítačů

Přestože se nejedná o téma přímo z oblasti podnikání na internetu, velmi pěkně ilustruje, jakého technologického vývoje jsme svědky. Server Pingdom zveřejnil srovnání výkonu superpočítačů od roku 1995 a nutno uznat, že nárůst výkonnosti je vskutku impozantní. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Sledování ceny zboží jako marketingový nástroj

Jak oslovit potencionální zákazníky je  u provozu e-shopu jednou ze základních otázek, kterou si obchodníci musí položit. Možností je hned několik od optimalizace pro vyhledávače, přes různé PPC reklamní systémy až po rozesílání newsletterů. Jednou z dalších možností je nabídnout zákazníkům sledování ceny zboží. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Aviary – editor obrázků v prohlížeči

Po představení CSS generátoru v minulém příspěvku zde máme další zajímavý kousek postavený na technologii HTML 5. Jedná se o editor obrázků Aviary. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Generátor CSS přechodů

Zajímavá služba Ultimate CSS Gradient Generator je k dispozici na serveru Collorzilla. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Jak se nestát spammerem

Oslovení velkého množství potencionálních zákazníků může být silné lákadlo. Někteří obchodníci občas sahají po prostředcích, které jsou již mimo zákonný rámec, jedním z nich jsou nevyžádaná obchodní sdělení. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Kdy se upřímnost vyplatí?

V minulém článku Jak získat zákazníky před Vánocemi je zmíněno několik možností, jak přilákat nové zákazníky a zvednout tak tržby. Kromě tvrdšího konkurenčního boje je předvánoční období i velmi hektickým časem. Nejeden e-shop může mít problém s dodáním zboží včas. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

Jak získat zákazníky před Vánocemi

Půlka listopadu je již za námi a většina lidí pomalu začíná přemýšlet o vánočních nákupech. Pro e-shopy nadchází nejštědřejší čas roku ale zároveň i období nejtvrdšího konkurenčního boje. Jakými prostředky lze přitáhnout další zákazníky? Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů […]

Přečíst celé

Čemu se vyhnout při vytváření objednávky

Vyděsit potencionálního zákazníka není nijak těžké. Bohužel. Proces vytváření objednávky je jeden z nejrizikovějších kroků. Potencionální zákazníci právě v tomto bodě často opouštějí e-shop a nedochází tedy k očekávané konverzi. Článek zabývající se nejhoršími nešvary, se kterými se lze setkat, je k dispozici na getelastic.com. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

Ikony platebních karet ke stažení

Při provozu e-shopu nebo jiné e-commerce služby je infografika důležitou součástí. Obrázek často dokáže říct více než dlouhý text. Na blogu graphicpeel.com lze stáhnout balíček 35 obrázků znázorňující především různé platební karty. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými […]

Přečíst celé

Co tvoří hodnotu textů?

V poslední době jsem se několikrát setkal s názorem, že pro psaní dobrých textů stačí umět psát. Všichni sice umíme psát již od základní školy, z drtivé většiny z nás to však nedělá spisovatele. Kvalitní copywriter samozřejmě nemusí být spisovatel, samotná dovednost psát ovšem také zdaleka nestačí. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky