Marketing

Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.

E-shop přímo na Facebooku

Možnosti propagace stejně jako potenciál Facebooku jsou s trochou nadsázky prakticky neomezené, a když se dobrý nápad sejde i s kvalitní realizací, vznikají zajímavé projekty jako například e-shop od Shoptet.cz přímo na Facebooku. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými […]

Přečíst celé

Internetové novinky

Na internetu se samozřejmě pořád něco děje, a tak vám již tradičně přináším shrnutí těch nejzajímavějších novinek, které jsem v poslední době zaregistroval. Twitter Brand Pages Po vzoru již zaběhlých Pages na Facebooku přichází s něčím podobným i Twitter. Důvod? Naprosto jednoduchý, zvýšit výrazně příjmy za reklamu a inzerci a není tedy náhoda, že samotná idea pochází […]

Přečíst celé

SEO Quake – zajímavý nástroj pro SEO konzultanty

Hned na úvod říkám, že jsem si plně vědom toho, že s prezentací respektive recenzí tohoto volně dostupného nástroje pro SEO optimalizaci vstupuji lehce na tenký led. Na druhou stranu si o něm myslím, že je nesmírně užitečný, jasný, a jeho funkce téměř nenahraditelné. Budu ale objektivní a už tady zmíním, že v českém prostředí […]

Přečíst celé

Internet Explorer 9 přichází…

Je to tradice, Microsoft vždy v souvislosti s novým systémem vydává i internetový prohlížeč a Windows 7 nemohl vybočovat z řady, a tak byla nedávno představena finální verze Internet Explorer 9. Vzhledem k tomu, že se teď s trochou nadsázky nemluví o ničem jiném, nemohl jsem ani na Webžurnálu udělat výjimku a nepodívat se na […]

Přečíst celé

Jak na Google? – základy, tipy a triky

I když je u nás stále dominantním vyhledávačem Seznam.cz, nevypadá to vzhledem k posledním datům o růstu, že by si svou pozici ještě dlouho udržel. Do popředí tak vystupuje Google.cz, který už v současnosti má velký počet fanoušků vzhledem k vyhledávání bez všudypřítomných reklam apod. Jak tedy na Google vyhledávat za použití pokročilejších zkratek? Finty, […]

Přečíst celé

Konkrétní dopady Facebooku a Twitteru na SEO

Obecně, ale i zde v komentářích už se vedly diskuse, zda mají vůbec tyto dvě sociální sítě nějaký konkrétní dopad na SEO, na ranky apod. a vzhledem k tomu, že jsem narazil na jeden rozhovor na anglických webech, mohou se různé hypotézy konečně opřít o nějaká fakta. Je sice už prosincový, ale to mu na zajímavosti rozhodně […]

Přečíst celé

Jak a proč tvořit Facebook Fan Page – díl 3.

V předchozích dvou článcích (první a druhý) jsme řešili, jak vůbec postupovat a zároveň čemu se při tvorbě Facebook Fan Page, například pokud chcete propagovat firmu, e-shop a podobně, vyvarovat, a také jak se dá řešit samotný webdesign, tedy vzhled, který je samozřejmě také důležitý. V této poslední části vám pro inspiraci ukážu několik špiček […]

Přečíst celé

Jak efektivně řídit a vyhodnotit investice do internetového marketingu?

Pokud provozujete eshop, nebo řídíte firemní web či portfólio více webů, je celá řada činností, které musíte sledovat a vyhodnocovat. Máme pro vás tip na ATIM.CZ první informační systém pro řízení a vyhodnocování investic do internetového marketingu. Unikátní vlastností ATIMu je možnost vyhodnocovat efektivitu reklamy, například pro eshopy ATIM on-line počítá kolik provozovatele e-shopu stojí […]

Přečíst celé

Jak a proč tvořit Facebook Fan Page – díl 2.

V prvním článku s touto tématikou jsme se věnovali některým základním postupům, co udělat, co naopak neudělat, a také proč vlastně jsou dnes v překladu „fanouškovské stránky“, které Facebook umožňuje pro internetový marketing tak důležité. Po jeho projití byste měli mít hotový základní model takové stránky se záložkami. V tomto pokračování vám předám nějaké možnosti, […]

Přečíst celé

Novinky na internetu

Facebook ukončil provoz FBML Přesně 11. března přestalo být pro nově vytvářené stránky respektive záložky k dispozici klasické FBML a přechází se na moderní iFrames. V praxi nicméně nebudou vaše již existující FBML záložky zrušeny, ale jen nepůjdou tímto způsobem vytvářet nové. Když přidám pár slov k novému modelu iFrames, nenašel jsem na něj úplně […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky