Marketing

Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.

Kolik Čechů je vlastně na sociálních sítích?

Poměrně často se zde v poslední době věnuji sociálním sítím a je jasné proč – objevil se Google+, Facebook je nucen reagovat, Twitter nedávno implementoval nový způsob reklamy apod. Novinek je v tomto směru opravdu dost a „boj stále neutichá“. Dnes ale z trochu jiného pohledu, protože se budeme pohybovat v řeči konkrétních čísel. Kolik obyvatel ČR vlastně chodí […]

Přečíst celé

Pozvánka na seminář s workshopem

Dnes tu pro vás mám pozvánku na seminář od firem Effectix a Shoptet pořádaný pod záštitou Hospodářské komory ČR nazvaný – Jak efektivně využít webových stránek k získání nových zákazníků. Pokud patříte mezi malé a střední podnikatele, kteří chtějí své aktivity rozšířit na internet a vyhledávat zde nové zákazníky a obchodní příležitosti, měli byste v každém […]

Přečíst celé

Několik novinek

Uběhl opět skoro týden, tak jsem dal tradičně dohromady několik zajímavých novinek, o kterých se v současnosti na internetu diskutuje. Další pokus Twitteru o zavedení reklamy, nový projekt Google, který má usnadnit optimalizaci webových stránek apod. Ať už vás živí podnikání na internetu, nebo pouze rádi sbíráte nové informace a jste v obraze, čtěte dál. Nová reklama […]

Přečíst celé

Jak sledovat dopad tweetů, lajků apod. v Google Analytics?

V dnešním článku vás krok za krokem provedu tím, jak zprovoznit a využívat novou funkci Google Analytics Social Interaction Tracking. Ta vám umožňuje sledovat dopady v podstatě všech sociálních nástrojů – Like, Send, Tweet, Google +1 apod. na váš web, blog, nebo fanouškovskou stránku přímo na Facebooku. Google se jednoduše stává sociálním ve všech směrech, tak proč […]

Přečíst celé

Internetové novinky a statistiky

Dnešní souhrn toho, co se za minulý týden stalo ve světě internetu, se ponese spíše ve znamení zajímavých statistik a aktualit z „bitevního pole“ sociálních sítí. Strohá čísla někdy můžou být trochu nudná, snažil jsem se vybrat ale ta opravdu zajímavá, možná překvapující, takže by článek mohl zaujmout každého, kdo si chce rozšířit obzory a zjistit, […]

Přečíst celé

Jak na Twitter?

Dnes jsem dal dohromady pár tipů, jak se prosadit na této sociální síti krátkých zpráv, která stále stojí lehce v pozadí za Facebookem. Právě tento sociální gigant společně s Google+ dnes články a novinkami plní většinu internetových portálů, nicméně dnes něco o Twitteru. Co dělat, a co naopak nedělat, abyste na této sociální síti byli […]

Přečíst celé

Copywriting a 5 chyb, které mohou zničit váš web

Pochopitelně záleží na tom, jak povedený budete mít webdesign, jak kvalitně bude stránka naprogramovaná, nicméně všechno může zkazit špatný text. Proč je copywriting jako takový důležitý, tomu už jsem se věnoval v tomto článku. Dnes tedy spíše o základních chybách, které byste nejen na firemním webu neměli dělat. Hned na úvod zdůrazním jednu obecnou radu – […]

Přečíst celé

Google+

V zásadě o ničem jiném se dnes nemluví. Pokud alespoň občas brouzdáte po internetu, museli jste tuto stále velice žhavou novinku zaregistrovat. I když už od konce června, kdy byla oficiálně představena beta verze, kterou může omezené množství uživatelů již využívat, uběhly téměř dva týdny, diskuse neutichají a nový Google+ je jak vychvalován, tak kritizován, […]

Přečíst celé

Novinky ve vyhledávačích

Doba jde neustále dopředu a dominantní internetové vyhledávače představují nové a nové funkce. Proto jsem dal dohromady takové strhnutí těch nejzajímavějších novinek, se kterými přichází Google a Bing. Oficiální potvrzení spuštění sociálního vyhledávaní, nový vzhled vyhledávače, nebo například obdoba tlačítka +1 na Bing? I tyto zajímavé „vychytávky“ v tomto článku rozdělené podle toho, kterých se […]

Přečíst celé

Pár aktualit a tipů

Klasická porce aktualit, kterou se snažím dávát dohromady každý týden, dnes nebude pouze o nejnovějších funkcích, programech apod., ale spojím jí i s jedním zajímavým tipem, konkrétně jak lze měřit rychlost v Google Analytics. Dále se budu věnovat Panda Farmerovi, takže pokud jste o této úpravě vyhledávacího algorytmu od Google ještě neslyšeli, čtěte dál. Panda […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky