Marketing

Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.

Jak nachystat e-shop na příchod Google Analytics 4

Google k 1. 7. 2023 ukončuje free verzi produktu Universal Analytics (Google Analytics 3), kterou řada e-shopů používá pro měření návštěvnosti. A přichází s Google Analytics 4. Co musíte ve svém e-shopu udělat a co vzhledem ke změně připravuje Shoptet?  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

Jak efektivně využít AI při práci v online marketingu a kdy se na ni úplně nespoléhat?

Pokud markeťák tvrdí, že v posledních měsících alespoň jednou nevyužil AI pro svou práci, nestoudně lže. Umělá inteligence se stala součástí on-line marketingu a její pomoc dokáže být obrovská. Pojďme si ukázat, jaké zdařilé i nepovedené výstupy může dodat. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte […]

Přečíst celé

Jak organicky uspět na TikToku

Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest, Snapchat, Twitter, LinkedIn, TikTok, BeReal a další: je obtížné se v nich orientovat. Na které sociální síti se dá dnes uspět organicky, tedy bez propagace? Pojďme se podívat, jaké možnosti e-shopům nabízí TikTok. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé

Vybíráte šablonu pro e-shop? Inspirujte se

Šablona udává strukturu a základní design e-shopu. Jak ale poznat, která padne jako ulitá právě vašemu internetovému obchodu? Podívejte se na galerii shoptetích šablon, jejich vlastnosti a na příklady z reálných e-shopů. Přidáváme i tipy z praxe našich partnerů, kteří pomáhají klientům design ladit podle jejich přání. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Transakční e-maily: jak je využít na maximum?

E-shopy je posílají každý den. Podílejí se na vytvoření prvního dojmu a následného budování vztahu. Jsou totiž úvodním kontaktem, informují o změnách ohledně stavu objednávky či platby. Nebo zkoumají, zda byli zákazníci spokojeni. Přesto jejich potenciál často zůstává nenaplněný. Podívejte se, jak efektivně pracovat s transakčními e-maily. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Vychytávky pro marketingové kampaně

Jaké funkce se vám budou hodit? Víte, že například Google hodnocení v podobě hvězdiček může zvýšit šance na kliknutí na váš inzerát? Radíme v livestreamu! Podívejte se na novinky a produktová vylepšení, které vám za Shoptet doporučujeme. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Jak z náhodného vánočního nakupujícího udělat svého věrného zákazníka?

Během předvánoční nákupní horečky na váš e-shop určitě zavítají i ti, kteří jsou u vás poprvé a kteří si jen jdou pro něco, čím chtějí někoho obdarovat. A už se neplánují nikdy vrátit. Chyťte příležitost za pačesy a přimějte tyto zákazníky, aby se do vašeho e-shopu zamilovali. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte […]

Přečíst celé

5 tipů, jak na e-mailing během vánoční sezony

Konec roku znamená pro e-shopaře jediné, je tady hlavní nákupní sezóna. Během vánočních nákupů můžete získat až třetinu svého celoročního obratu. Ve vaší strategii byste neměli zapomínat na e-mailing, který je ideální na podporu sezónních prodejů. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé

5 rad odborníků pro vánoční sezónu 2022

Vánoce se blíží a v obchodech se začíná objevovat sváteční sortiment. Jste na zákazníky připraveni i vy se svým e-shopem? Zjistěte, jak nejlépe zvládnout letošní vrchol sezóny a jak ho ovlivňuje situace u nás i ve světě. Co radí zkušení specialisté z řad Shoptet Partnerů? A jaké jsou nejčastější otázky e-shopařů před Vánoci? Založte si […]

Přečíst celé

Zvýšit konverzní poměr e-mailů o 136 %? Takhle se to podařilo v Unuo.cz

Posíláte newslettery, ale vaše metriky jsou nízké a obrat neroste, jak byste si přáli? Je možné, že vám uniká tzv. angažovanost zákazníků a kvůli tomu není váš e-mailing tak efektivní, jak by mohl být.   Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky