Marketing

Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.

DPH a prodej v rámci EU

V článku Prodáváte subjektům do zemí EU? Dejte pozor na fakturace jsme si ukázali dva daňové režimy, na které můžete narazit, pokud prodáváte v rámci EU. Aktuálně jsou daňové režimy upraveny novým režimem OSS, vstupující v platnost legislativou EU k 1. 10. 2021. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

Nebuďte asociální! Využijte Facebook na 100 %

Facebook se za poslední roky s více než miliardou a čtvrt uživateli jednou z nejdůležitějších platforem mezilidské komunikace. Ani Česko nezůstává za světovým trendem pozadu, na Facebooku jsou již více než 4 miliony Čechů, tedy kolem poloviny té části naší populace, která má přístup k internetu.  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte […]

Přečíst celé

9 důvodů proč lidé nakupují online

Prodávat online a dělat marketing bez toho, aniž bychom znali chování našich zákazníků, je jako jít ven s páskou na očích. Možná někam dojdeme, ale pozdě a ještě s mnoho škrábanci. A to si v byznysu nemůžeme dovolit. V tomto článku najdete všechny důvody, kvůli kterým lidé nakupují raději online. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Inzeráty AdWords se mění

Ti, kteří spravují PPC kampaně v reklamní síti AdWords, by neměli být ochuzeni o velkou novinku, kterou v tomto týdnu Google přinesl. Znáte ten pocit, kdy se vám nedaří inzerát smrsknout na pouhých 25 + 35 + 35 znaků? Věřte nebo ne, je to minulost! Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Inspirujte se úspěchy druhých. Tým e-shopu Herbatica.sk se podělí o své tipy

Každý e-shopař si svou cestu za splněným přáním a za úspěchem prošlapává po svém. Někdo dá na osvědčené rady, někdo se pravidelně vzdělává (například na MůjPrvníEshop.cz), jiný zkouší formou pokusu-omylu. Možností jsou spousty a co e-shop, to unikátní přístup. Pojďme se podívat na případovou studii od Juraje a Petra z e-shopu Herbatica.sk. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

15 důvodů proč lidé nakupují

Obchod je vlastně psychologická hra. Každý dobrý podnikatel by měl mít perfektně zmapované, co jeho zákazníci chtějí, co potřebují a obecně i to, jakým způsobem přemýšlí. Čím víc budete své klienty znát, tím líp se vám bude vytvářet produkt, optimalizovat web a plánovat celou marketingovou strategii. Jakmile totiž pochopíte, proč lidé nakupují, budete vědět, jak jim svůj produkt nebo službu […]

Přečíst celé

Prodáváte subjektům do zemí EU? Dejte pozor na fakturace

Díky možnostem internetu není výjimkou, že české obchody prodávají své produkty i subjektům za hranicemi. V takovém případě je třeba dbát zvýšené pozornosti na své faktury. Pojďme se podívat na dva daňové režimy, které budete při prodeji subjektům v rámci EU řešit. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Rozhovor: Martin Matějka – o podnikání, klíčových slovech a e-shopech – část 2.

Specialista na SEO a online marketing Martin Matějka nám v 1. části rozhovoru prozradil, jak poznat, že je na vašem eshopu něco špatně nebo na co si dávat pozor při výběru SEO konzultanta. V 2. části jsme se zaměřili na analýzu klíčových slov a jejím významu pro web. Také nám doporučí pár tipů na vzdělávání […]

Přečíst celé

Rozhovor: Martin Matějka – o podnikání, klíčových slovech a e-shopech – část 1.

SEO neboli optimalizace pro vyhledávače – jedna velká kapitola pro všechny e-shopaře. Není úplně jednoduchá, zato je naprosto povinná pro většinu z vás, kteří chtějí v podnikání opravdu uspět. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Proč spolupracovat s blogery a youtubery?

Lidé čím dál více komunikují na sociálních sítích jako je Facebook, Youtube, Instagram, Snapchat a další. V souvislosti s těmito moderními komunikačními kanály začali mnozí také blogovat a natáčet videa. Ti úspěšní se stávají dokonce významnými influencery. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky