Marketing

Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.

Jak na retargeting na Facebooku – ultimátní průvodce

Máte skvělý eshop, nabízející jedinečné zboží nebo služby, s funkčním systémem košíku a zabezpečeným platebním systémem. Máte vyřešené zasílání zboží i reklamační řád. Jediné, co vám chybí, je návštěvnost vašich webových stránek a s ní spojený prodej. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Rozhovor: České weby jsou příliš komplikované, říká CRO expert Ondřej Ilinčev

Rozmluvili jsme pro vás odborníka na UX a optimalizace konverzí, který o sobě tvrdí, že je introvert.  Ondřej Ilinčev má mezi svými klienty nejen Alzu, pomáhá i firmám ze Sillicon Valley. Poznejte architekta, který stráví měsíc v roce psaním odborných blogů a dva měsíce studiem. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

Automatický import produktů

Pokud do systému často nahráváte produkty pomocí XML feedu, jistě oceníte novou funkci Shoptetu – automatický importer. Dosud bylo možné nastavit automatický import feedu pouze přes zákaznickou podporu, nyní to samé zvládnete sami a pro tarif Enterprise i zcela zdarma. Ostatní tarify mají možnost si tento modul pronajmout anebo odkoupit. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Jak řešit špatné recenze?

„Už bych u nich nenakoupil, zboží přišlo poškozené a ještě k tomu pozdě.“ Takových recenzí o firmách je na internetu nespočet. Objevují se v komentářích na vašem webu, e-shopech a sociálních sítích. Máme pro vás několik tipů, jak na špatné recenze reagovat, i když vám to není zrovna po chuti. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Jak zvládnout krizovou komunikaci na internetu?

Podařilo se vám vybudovat si známou a věrohodnou značku, ke které se zákazníci rádi vracejí. Vaše firma prospívá a váš byznys jen kvete. A najednou se na internetu objeví pomluva o nekvalitním zboží či službách, které poskytujete. Je na čase zalarmovat manažera na krizovou komunikaci. Anebo si přečíst tento článek. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

DPH a prodej v rámci EU

V článku Prodáváte subjektům do zemí EU? Dejte pozor na fakturace jsme si ukázali dva daňové režimy, na které můžete narazit, pokud prodáváte v rámci EU. Aktuálně jsou daňové režimy upraveny novým režimem OSS, vstupující v platnost legislativou EU k 1. 10. 2021. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

Nebuďte asociální! Využijte Facebook na 100 %

Facebook se za poslední roky s více než miliardou a čtvrt uživateli jednou z nejdůležitějších platforem mezilidské komunikace. Ani Česko nezůstává za světovým trendem pozadu, na Facebooku jsou již více než 4 miliony Čechů, tedy kolem poloviny té části naší populace, která má přístup k internetu.  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte […]

Přečíst celé

9 důvodů proč lidé nakupují online

Prodávat online a dělat marketing bez toho, aniž bychom znali chování našich zákazníků, je jako jít ven s páskou na očích. Možná někam dojdeme, ale pozdě a ještě s mnoho škrábanci. A to si v byznysu nemůžeme dovolit. V tomto článku najdete všechny důvody, kvůli kterým lidé nakupují raději online. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Inzeráty AdWords se mění

Ti, kteří spravují PPC kampaně v reklamní síti AdWords, by neměli být ochuzeni o velkou novinku, kterou v tomto týdnu Google přinesl. Znáte ten pocit, kdy se vám nedaří inzerát smrsknout na pouhých 25 + 35 + 35 znaků? Věřte nebo ne, je to minulost! Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: […]

Přečíst celé

Inspirujte se úspěchy druhých. Tým e-shopu Herbatica.sk se podělí o své tipy

Každý e-shopař si svou cestu za splněným přáním a za úspěchem prošlapává po svém. Někdo dá na osvědčené rady, někdo se pravidelně vzdělává (například na MůjPrvníEshop.cz), jiný zkouší formou pokusu-omylu. Možností jsou spousty a co e-shop, to unikátní přístup. Pojďme se podívat na případovou studii od Juraje a Petra z e-shopu Herbatica.sk. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky