Ostatní

Další zajímavé články z oblasti marketingu pro e-shopy najdete v této kategorii. Přečtěte si třeba užitečné tipy pro komunikaci se zákazníky nebo nápady, jak vylepšit obsah na svém e-shopu.

Čemu se vyhnout při tvorbě webu

Na internetu se často můžeme setkat s weby, které by se daly s přihmouřením oka nazvat neprofesionální, v horším případě můžeme narazit i na weby, které nelze nazvat jinak než nehezké, nefunkční, otravné. Pokud si takový web udělá nějaký nadšenec jako svého koníčka, který nemá vydělávat ani prezentovat značku, nic se veskrze nestane. Horší situace […]

Přečíst celé

Ikony pro sociální sítě

Z hlediska internetového marketingu a podnikání na internetu se sociální sítě stávájí čím dál důležitějším prostorem. Dovolují přesné zacílení na požadovanou skupinu, získávání nových zákazníků pomocí virálního šíření a nabízejí poměrně solidní zpětnou vazbu. Proto bývá zvykem, že přímo z webových stránek nebo e-shopu vedou přímé odkazy na konkrétní sociální sítě, kde společnost působí. Server […]

Přečíst celé

10 častých chyb při vytváření loga

Logo lze považovat za jednu z nejdůležitějších součástí identity značky. Těžko si lze představit Apple bez loga nakousnutého jablka, stejně jako například Ferrari bez vzpínajícího se koně. Základními vlastnostmi loga vždy musí být především snadná zapamatovatelnost a nezaměnitelnost. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s […]

Přečíst celé

Co může způsobit zavedení IDN?

Pod zkratkou IDN se skrývá název Internationalized Domain Names. Jak již název napovídá, jedná se o systém umožňující využití znakové sady národních jazyků ve jménech domén.  Přestože tato změna v ČR ještě neproběhla, již delší dobu fungují testovací projekty. V současné době se využívá znaková sada ASCII, takže nelze využívat například českou diakritiku. To by […]

Přečíst celé

Creative Commons

Dnešní tvůrci webů, grafiky či různých aplikací mají k dispozici poměrně širokou škálu volně dostupných zdrojů ať už se jedná o obrázky, zvuky nebo hudbu. Přesto mezi těmito volně dotupnými zdroji a zdroji přísně chráněnými Copyrightem lze najít mezistupeň právě v podobě licence Creative Commons. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

Advergaming a sociální sítě

Pojem Advergaming svým názvem odkazuje k marketingovým technikám, které jsou uskutečňovány pomocí počítačových her. Tyto hry pomáhají přímo v oblasti reklamy se zaměřením na určitý produkt, nebo fungují jako prvek, který spoluvytváří jméno značky.  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů […]

Přečíst celé

Vybíráme vzhled a šablonu webu. Na co je dobré dát si pozor?

První, co návštěvník na stránkách uvidí, je vzhled. Mnohdy právě vzhled rozhoduje o tom, jak často a s jakými pocity se bude na váš web vracet. Je dokonce možné, že v případě, že design nepatří k těm nejpřehlednějším, nově příchozí člověk stránky ihned opustí. Nejde však jen o dojmy návštěvníků, vzhled musí být i funkční a použitelný. […]

Přečíst celé

Cenová politika na internetu, část 1.

Jak je všeobecně známo, cena je jediná součást marketingového mixu, která přináší (na rozdíl od ostatních) zisk přímo. I přestože je nejpružnějším prvkem, se kterým můžeme velmi dobře pracovat, velké množství firem má potíže s nastavením té správné cenové politiky. Dnes se v našem článku můžete dozvědět, jak se v tomto oboru začít dobře orientovat. […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky