Ostatní

Další zajímavé články z oblasti marketingu pro e-shopy najdete v této kategorii. Přečtěte si třeba užitečné tipy pro komunikaci se zákazníky nebo nápady, jak vylepšit obsah na svém e-shopu.

Nejnovější průzkumy a trendy týkající se sociálního marketingu

Dnes článek plný různých grafů, tabulek a čísel. Internet je samozřejmě místem, které se bleskově vyvíjí, a tak i trendy v marketingu na sociálních sítích se posouvají. Proto jsem dal dohromady článek věnující se současným trendům, vyhlídkám do budoucna a monitoringu současné situace. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Internetové novinky

Tradičně dnes několik internetových novinek, které by neměly uniknout vaší pozornosti. Omezení Facebooku pro firemní stránky, odhad předpokládaných investic do internetu a první služba na PayPal v češtině. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Inspirativní přístupy k tvorbě webu

Jak říká už název, dnešní článek bude především inspirativní. Jedním z cílů designéra webových stránek by vždy mělo být, aby finální web návštěvníky nějakým způsobem zaujal, byl zapamatovatelný a nejsnáze se toho dosahuje zajímavým prvkem nebo funkcí. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

ČR je zemí e-shopům zaslíbená

Na českém trhu je zhruba 21 000 aktivních internetových obchodů, které jen v loňském roce vygenerovaly obrat přibližně kolem 37 miliard korun. Porovnáme-li velikost českého trhu například s trhem britským, kde je aktivních zhruba 30 000 e-shopů, Česká republika je z pohledu počtu aktivních internetových obchodů opravdu „e-shopovou velmocí“. Nakupují více muži než ženy a průměrná velikost objednávky činí zhruba […]

Přečíst celé

Nástroje, které vám usnadní marketing na sociálních sítích

Aktivitám na sociálních sítích se dnes věnuje nemalý počet firem, tak jsem dal dohromady několik tipů na zajímavé nástroje, které si může každý volně stáhnout, aby mu uspořily čas. Drtivá většina z nich je přímo od zahraničních expertů, kteří je pro správu sociálních aktivit používají, takže jejich funkčnost je zaručena. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

Několik novinek a zajímavých průzkumů

Znovu po zhruba týdnu jsem dal dohromady několik novinek a přidám dnes i pár průzkumů, které mě zaujaly. Nové reklamy na Facebooku, porovnání email a social marketingu, nové tlačítko v internetových prohlížečích a průzkum týkající se chytrých telefonů na závěr. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu […]

Přečíst celé

Co nového na internetu?

Opět tu mám tři krátké novinky, které jste mohli za minulý týden přehlédnout, ale jsou v celku zajímavé a důležité. Firemní stránky budou od konce února přecházet na Timeline, objevila se povedená sociální síť This is My Jam a O2 snížilo datové limity, aniž by cokoliv oznámilo. O tom v dnešním článku. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

4 tipy, jak zvýšit aktivitu vašich fanoušků na Facebooku

V angličtině je pro to skvělé slovo – engagement, které se do češtiny překládá vždy lehce kostrbatě. V zásadě jde o to, jak fanoušky více zapojit, což je vždycky důležité, pokud o ně nechcete přicházet. Nestačí pouze pravidelně sdílet statusy, v horším případě jen reklamu, a očekávat, že to fanoušky bude bavit. Musíte přidat něco navíc a čtyři […]

Přečíst celé

Internetové novinky

Pokud si chcete pouze v kostce projít, co se za poslední zhruba týden událo ve světě internetu, neměl by vám ujít tento článek. V kostce se zde dozvíte to nejpodstatnější. Dnes něco k překvapivému kroku Německa a podobně nečekanému nárůstu uživatelů MySpace, nebo dobrá zpráva pro majitele posledních Nokií. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte […]

Přečíst celé

Zajímavá využití QR kódů v marketingu

I když to nejspíš ví málokdo, QR kódy už jsou na světě od počátku devadesátých let, nicméně až v poslední době se dostávají do širšího povědomí veřejnosti a to hlavně díky boomu chytrých telefonů. Podle průzkumu, který udělal comScore, používá v USA 20 miliónů majitelů mobilů své zařízení ke skenování QR kódů. To sice v celkovém kontextu nemusí […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky