Kniha The Ultimate Guide to Google AdWords autorů Perryho Marshalla a Bryana Todda Vám pomůže pochopit základy systému Google pay-per-click reklamy, jak na kampaně ke zvýšení viditelnosti ve vyhledávání, jak získat prokliky a zvýšit prodej. V tomto článku Vám poradí, jak vyhledat, vybrat a používat správná klíčová slova k lapení zákazníků, které chcete.
Základem je napojit se na jejich vnitřní dialog a odhalit tak klíčová slova, které použijí. Podaří se Vám to třeba s Googlem (a ve výsledku tak získáte i více kliků), díky dovedně použitým klíčovým slovům ve Vaší reklamě. Přihoďte do Vašeho reklamního sdělení pár dalších klíčových slov a získejte tak pozornost u mnohem více lidí. Takže čím více prostoru ve Vaší reklamě necháte pro zobrazení klíčových slov, tím se zvyšuje šance pro získání kliků. Využijte titulek, tělo reklamy nebo dokonce můžete zobrazit i Vaši URL.
Jak zjistíme, která hledání jsou na prvním místě? A kde můžeme nalézt dobrá klíčová slova? Nejrychlejším místem, kde lze taková klíčová slova najít, je bezplatný keyword tool od Googlu. Díky tomu získáte okamžitý přehled o tom, jakou hodnotu má které klíčové slovo vzhledem k ostatním.
Pokud už máte Vaše webové stránky zcela obsazeny a nechcete začít hádáním všech klíčových slov, které máte na stránkách zastoupeny, úplně od začátku, použijte pole „Website“umístěné mezi Google nástroji. Jednoduše tak budete moci zadat Vaši webovou adresu pro jednu či více stránek webu. Díky tomu Google zahájí na Vašich stránkách vyhledávání a jako výsledek Vám nabídne seznam klíčových slov.
Mějte na paměti, že nikdo nevyhledává na základě pouze jednoho klíčového slova. Naopak se zadávají série klíčových slov. Pokud tedy dokážete zaujmout pozornost vyhledávajícího v první sérii, kterou zadá, budete při příštím vyhledávání ochráněni před konkurencí.
Zdroj: www.entrepreneur.com
Napsat komentář