Možnosti propagace stejně jako potenciál Facebooku jsou s trochou nadsázky prakticky neomezené, a když se dobrý nápad sejde i s kvalitní realizací, vznikají zajímavé projekty jako například e-shop od Shoptet.cz přímo na Facebooku.
Základem je pochopitelně vytvoření vaší stránky (respektive fanouškovské stránky) na Facebooku, na kterou lze poté e-shop napojit. Celý proces je poměrně přehledný a neměli byste narazit na žádná úskalí. Poté, co FB stránku vytvoříte, se zaměřte na samotné získávání fanoušků, kterým se vaše stránka líbí. Pro ukázku se podívejte na náš FB e-shop.
Facebook e-shop vám nabídne hned několik výhod. V první řadě, jak už bylo řečeno, můžete oslovit mnohem širší spektrum zákazníků. Ti pak mohou jednotlivé produkty označovat jako oblíbené (stejný princip, jako když označujete, že se vám líbí nějaký příspěvek, stránka apod.), což také zvyšuje jejich prodejnost. Samozřejmostí jsou veškeré možnosti bannerů, slevových akcí na vybrané zboží apod. Ke každému produktu pak lze vložit detailní popisek, jako je to v klasických e-shopech. Navíc můžete posilovat i vzájemnou spolupráci zákazníků a budovat komunitu, když je možné jednotlivé produkty komentovat a diskutovat o nich.
Abyste měli představu, jak může kvalitně vytvořený e-shop na Facebooku vypadat, přidám i příklady.
Zjistěte, zda třeba právě vy dokážete díky Facebook e-shopu výrazně zvýšit obrat, protože na Facebooku je nemalá část vaší cílové skupiny, která vám dříve unikala. Jedná se o opravdu povedený modul, díky kterému můžete dosáhnout na větší zisk a posilovat růst internetového prodeje.
Kdo neví, jak na Facebook.com, ať využije Facebook přihlášení.