Březnové novinky

Dokážeme si představit, že jste zahlceni událostmi, které nás všechny bohužel v současné době ovlivňují. Přesto pro vás máme opět přehled našich novinek, protože chceme udělat všechno pro to, aby pro vás mohlo být podnikání jednou z věcí, které vám do života přinášejí převážně pozitiva a které vás může i podržet nad vodou.

Pomoc Ukrajině

Ani nám není současná situace na Ukrajině lhostejná. Dlouho jsme řešili, jak nejefektivněji pomoci. Nakonec jsme se rozhodli naši pomoc koordinovat a sjednotit, protože v jednotě je síla. Společně s Impulse Ventures a také se spřátelenými firmami Safetica, Dataddo, Effectix a Coober Capital jsme se rozhodli podpořit přímo ukrajinskou armádu částkou 5 miliónů dolarů.

V tuto chvíli vnímáme, že obrana Ukrajiny a jejích obyvatel je klíčová. Následující hodiny a dny budou rozhodovat o budoucnosti Evropy, tedy nás všech. Zároveň bereme jako samozřejmost, že zmíněné investiční skupiny s okamžitou platností přestaly obchodovat s ruskou měnou a ruskými finančními instrumenty.

Na přání našich zaměstnanců nejen v Shoptetu, ale i ve zmíněných firmách paralelně probíhají další formy pomoci a podpory, nejčastěji humanitární cestou. Jsme pyšní na naše kolegy, že se chtějí takto zapojit a angažovat i vlastními silami.

Shoptet Pay

V lednu jsme spustili Shoptet Pay, které je od 1. března dostupná i pro Slovensko. Pokud máte slovenskou variantu svého e-shopu, pak už naši vlastní platební bránu můžete také začít využívat. Od jejího startu už přes ni prošlo více než 34 000 transakcí v hodnotě miliónů eur. Děkujeme!

Shoptet Pay najdete v administraci svého e-shopu, takže máte platby i řízení svého obchodu na jednom místě. Díky tomu budete mít perfektní přehled o objednávkách, reklamacích, účetních výpisech a platbách. Nově Shoptet Pay podporuje placení také digitální peněženkou Apple Pay.

Co všechno ještě Shoptet Pay dokáže, najdete i v detailu samotného doplňku. Doporučujeme se také přidat ke komunitě uživatelů této platební brány do facebookové skupiny Shoptet Pay Poradna.

Nenechte si ujít ani rozhovor s Ondrou Bubnem, který vede tým Shoptet Pay.

Nové doplňky

Dnes vám představíme pětici nových doplňků. Prozkoumejte napojení na fulfillmentové služby nebo účetní systém. Využijte funkce porovnávače parametrů zboží přímo na svém e-shopu. Nebo začněte zobrazovat fotorecenze či notifikace, že u vás právě nakupují další zákazníci.

iSklad

Fulfillmentové služby pro startupy, malé, střední i velké e-shopy nabízí celosvětové doručování zásilek, široké porfolio obalových a výplňových materiálů a například také design zásilek na míru. Snižte své provozní náklady díky automatizovanému skladu (skladování, kompletace objednávek, doručení zásilek, správa dobírek v cizích měnách, reverzní logistika, reklamace a vratky).

Notifikuj

Zapojte do zvyšování počtu objednávek a navyšování tržeb nástroj využívající efekt sociálního důkazu. Zobrazujte na svém e-shopu malé notifikace. Ukazují, že je na vašem e-shopu frmol, a zvyšují tak důvěru ve váš e-shop. Působí na podvědomí návštěvníků a zvětšují pravděpodobnost nákupu. Ukažte všem, že lidé o vaše produkty stojí a rádi u vás nakupují. 

Porovnávač zboží

Umožněte svým zákazníkům porovnávat si pohodlně produkty podle jednotlivých popisných a filtračních parametrů. Získejte konkurenční výhodu a klienti budou mít o důvod víc u vás nakoupit. A také se k vám znovu vracet. Doplněk umožňuje širokou škálu individuálních nastavení.

Fakturoid by Kulhánek

Propojte svůj e-shop s cloudovým účetním systémem. Díky novému propojovacímu doplňku se vaše doklady z Shoptetu přenesou do účetnictví rychlostí blesku  Budete díky němu moci synchronizovat daňové doklady, zálohové faktury i adresář zákazníků. Stávající uživatelé zmiňují vyladěnou aplikaci, UX, design, typografii a pozornou zákaznickou podporu.

Fotorecenze

Automaticky sbírejte a zveřejňujte fotorecenze na svém e-shopu. Motivujte své zákazníky, aby svou fotorecenzi zveřejnili, a nabídněte jim za to například slevu na další nákup. Kromě obdržené recenze, která může přesvědčit nové klienty, tím k opakovanému nákupu podpoříte i ty stávající. Obsah e-mailů, časy rozesílky i umístění samotného hodnocení si můžete upravit podle svých potřeb.

Shoptet Univerzita

Píšete blog? Jestli ano, byla by škoda, kdybyste ho nepoladili i z hlediska SEO. Víte například, jak napsat správný titulek nebo co je meta description? Přečtěte si jeden z našich univerzitních článků, který se tomu věnuje a který jsme připravili i na náš blog.

Máme radost, že naši univerzitu využíváte, a věříme, že od svých zákazníků dostanete to nejlepší vysvědčení.

O svá data se nemusíte bát

Vzhledem k aktuálnímu dění vás chceme ujistit, že vaše data pravidelně zálohujeme. Záloha všech dat o zákaznících, objednávkách i produktech včetně produktových obrázků probíhá denně. V případě incidentu se tedy dokážeme vrátit k méně než 24 hodin starým datům. Zálohy z každého dne uchováváme po dobu 2 měsíců.

Pokud byste si přesto chtěli zálohovat data také po vlastní ose, můžete exportovat produkty, kategorie, daňové doklady i objednávky. Návody najdete v naší nápovědě:

Jsme připravení nadále udržet naši platformu bezpečnou. Spolupracujeme s VS hosting, kteří pro zajištění maximální bezpečnosti a ochrany dat postavili vlastní data centrum nedaleko Prahy. Zálohovaná data jsou pro jistotu ještě sama inkrementálně zálohována. Mimo to máme nastavené postupy, jak reagovat na různé typy incidentů. Pravidelně vše procházíme s externími IT firmami zaměřenými na bezpečností audity.

Další aktuální vylepšení systému, která vás nestála nic navíc

Navigace pro příspěvek

  1. Miroslav Mareš napsal:

    Dobrý den, rád bych se zeptal, jakým způsobem jsou zákazníci, vývojáři a vlastníci doplňků informováni o změnách, které mají zásadní dopad do fungování doplňků. Již podruhé za poslední 3 měsíce řešíme výpadek doplňku WEDO, Dneska například nasazením povinného parametru tracking number při vytváření objednávky.
    Předem děkuji za odpověd.
    Mirek Mareš
    WEDO CZ

    1. Zuzka Zicháčková napsal:

      Dobrý den, změnách, které mají zásadní vliv na fungování doplňků, informujeme předem s dostatečným předstihem. Hlavně se takové změny snažíme dělat co nejméně.
      Vámi zmiňovaný problém neměl způsobit problémy a ani v našich testovacích scénářích je nezpůsobil. Proto jsme o něm neinformovali dopředu. Změnu jsme dnes po 10. hodině vrátili do původního stavu a je to pro nás podnět k vylepšení našich testovacích scénářů, abychom příště podobné situaci předcházeli. Za vzniklé komplikace se omlouváme.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů