Co přinesl přelom roku do Shoptetu?

()

V průběhu prosince a ledna bylo novinek a vylepšení tolik, že jsme o tom nestíhali ani psát samostatné články. A tak teď přinášíme jeden, o to obsáhlejší. Pojďme se mrknout na to, co jsme na přelomu roku přidali, nebo vylepšili v e-shopech od Shoptet.

Usnadnění práce

Export dokladů do Pohody

Přidali jsme možnost exportovat daňové doklady (Objednávky / daňové doklady) a zálohové faktury (Objednávky / zálohové faktury) i do účetního softwaru Stormware Pohoda. Přes tlačítko „export“ v pravém horním rohu si můžete zvolit rozsah exportu a následně získáte příslušný xml soubor pro import od Pohody.

Export dokladů do Pohody

Nástroj na detekci chybného kódu

Přímo na e-shopu, v horní černé administrátorské liště, vám přibyla položka Uživatelské úpravy, kde máte možnost všechny uživatelské úpravy (vlastní HTML kódy, widgety apod.) na 3 minuty vypnout. Tím je vypnete ale pouze na svém počítači, zákazník uvidí všechny funkce i nadále aktivní.

Tento nástroj slouží pro rychlou detekci toho, zda-li v případě, že se váš e-shop nezobrazuje správně, není chyba ve vámi vložených kódech (ať už se jedná o individuální úpravy v HTML editoru, nebo různé měřící kódy). Pokud vypnete vlastní uživatelské úpravy a stránka vypadá v pořádku, problém bude s největší pravděpodobností právě ve vašich vlastních úpravách či v použitých doplňcích (widgetech). Nemusíte tak čekat na naši reakci a můžete tak chyby detekovat a opravovat si je rychleji přímo sami.

Nástroj pro detekci chybného kódu

Rychlejší pohyb v menu administrace

Upravili jsme fungování hlavního menu v administraci e-shopu tak, abychom vám ušetřili klikání a urychlili cestu do nejčastěji navštěvovaných sekcí administrace.

Rychlejší pohyb v administrace_změna chování levého menu

Úprava a vylepšení šablon

Nový modul Hodnocení zákazníků

Připravili jsme pro vás nový modul Hodnocení zákazníků (Zákazníci / Hodnocení zákazníků), který vám pomůže lépe identifikovat věrné a pravidelné zákazníky (popř. ty, kteří na ně aspirují), nabídnout jim v pravý čas například určitý nadstandardní servis. A zároveň vám pomůže lépe rozeznat ty zákazníky, se kterými nemáte dobrou zkušenost a po kterých byste si měli například vyžádat platbu zálohy předem, abyste si zakázku pojistili.

Co vše nový modul umožňuje? Je toho hodně a proto si zasloužil svůj samostatný článek – Mějte přehled o svých zákaznících.

Ostatní vylepšení

Vyhledatelnost a zobrazení na Google

SEO vylepšení pro články

Rozšířili jsme možnosti Základního SEO (Marketing / Základní SEO) – nyní můžete hezky zobrazovat ve vyhledávačích i své články. A to díky značce #description#, která začátek obsahu stránky propíše pro vyhledávače (ty ho čtou z tzv. „meta tagu ‚description‘„). Stačí si tuto značku vložit do řádku „Popis stránky“ u sekce „Webové stránky & Kategorie“ (věta by pak vypadala např. takto: #TITLE#, #DESCRIPTION#).

Tím si zajistíte, že i články (nejen produkty, které už tuto možnost umí dlouho) budou mít ve výsledcích vyhledávání plnohodnotný a pěkný popisek a tím pádem větší šanci na proklik k vám.

Description článek

Porovnávače zboží a ostatní prodejní místa

Heureka.cz

Vylepšení modulu Aukro

Co plánujeme dále?

Příští rok se zaměříme na maximální vyladění stávajících funkcí (nebudeme měnit jejich logiku, jen je zlepšovat a zjednodušovat), tak abyste dostali co nejvíc z toho, co už nyní používáte – na vylepšení se můžete těšit například u slevových kupónů, newsletterů, statistik, práce s objednávkami, s doklady atd.

Drtivou většinu “standardních” funkcí, jaké můžete v eshopu mít, už nabízíme. Nyní se tedy zaměříme na takové, kterou bývají jen součástí individuálních (a několikanásobně dražších) systémů. V loňském roce to byl například Pokladní systém, díky kterému můžete na jednom místě provozovat a spravovat jak kamenný, tak online obchod. Pro letošní rok máme připravené velké množství funkcí, které vám usnadní samotný prodej, i práci se zákazníky.

Máme mnohem více prostoru na to, abychom se věnovali vylepšování stávajícíh šablon (neustále provádíme drobné vylepšení, které vám pomáhají zlepšovat pozice ve vyhledávačích a zvyšovat konverze), a současně s tím i přípravě nových moderních šablon. Nikdy nepůjdeme cestou vytvoření stovek “klonů” plus mínus té samé šablony – místo kvantity sázíme na kvalitu, přičemž každou ze šablon si mohou zákazníci uzpůsobit přesně podle svých individuálních potřeb. A ty šablony, které máme naplánované, budou opravdu něco na českém trhu výjimečného (stejně jako letos např. šablony Techno, Echo, Rock nebo Soul) – nechte se překvapit! :)

S láskou Shoptet

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

  1. Martin napsal:

    Dobrý den,
    připravujete exporty pro Money S3?
    Zdravím

    1. Dobrý den, Martine,
      zatím na nich nepracujeme, ale analyzujeme, zda nestačí upravit stávající exporty pro Pohodu, aby byly použitelné i pro MoneyS3.
      Krásný den, Katka

      1. Marek napsal:

        Rád si i já u vás otevřu eshop až budete mít propojení s Money S3

        1. Dobrý den, Marku,
          aktuálně nabízíme oboustranné propojení s účetním systémem Pohoda. Poptávka na propojení s MoneyS3 vzrůstá, takže budeme analyzovat, jaké jsou možnosti, případně zda nebudete moci využít již stávajících funkcí, jako je například export objednávek či export faktur.
          Hezký den.

      2. Lukáš napsal:

        Dobrý den, kdy budou zmíněné exporty použitelné pro MoneyS3 ? Děkuji

        1. Dobrý den, Lukáši,

          v tomto případě nás hodně zbrzdila migrace na nový server hosting, současná příprava na EET a v neposlední řadě i nulová komunikace ze strany Money. Takže ano, stále je propojení v plánu, máme jej zadané v našem harmonogramu úprav, ale kvůli výše uvedenému má nižší prioritu.

          Hezký den,
          Katka

  2. Dobrý den, řešení se zdá pěkné. Uvažujete také o propojení na FlexiBee? Děkuji. Hezký den Jarmila Prokopová

    1. Dobrý den paní Jarmilo,
      ano, FlexiBee už také analyzujeme. Pravděpodobně již brzy budete moci exportovat objednávky či doklady do FlexiBee. Stejně tak připravujeme exporty pro MoneyS3.

      1. Michal Pavleje napsal:

        Zdravím, jak to po roce vypadá s FlexiBee? Děkuji

        1. Konstantin Sulimenko napsal:

          Dobrý den, Michale,

          jak už bylo psáno výše, náš vývoj enormně zbrzdily migrace na nové servery a v poslední době hlavně EET. To byly věci, které jsme potřebovali vyřešit okamžitě a všechno ostatní muselo jít stranou, a to včetně FlexiBee. Stále platí, že bychom FlexiBee propojili rádi a v tuto chvíli už to vypadá, že to i relativně brzy začneme technicky realizovat.

          Přeji Vám krásný den.

    2. Barbora Soukupová napsal:

      Dobrý den,

      máme o pár měsíců dále, nějaký posun?

      Díky moc! Bára Soukupová

      1. Konstantin Sulimenko napsal:

        Dobrý den, Barboro,

        produktový plán s tím počítá, FlexiBee bude naše účetní priorita hned po MoneyS3. Nemůžu vám však stále dát žádné alespoň částečně pevné datum, spíše počítejte bohužel s delším než s kratším horizontem.

  3. Petr napsal:

    V jaké fázi se nacházá to propojení s Money S3? Nemyslím pouze objednávky, ale i import zboží, skladové zásoby apod.

    1. Konstantin Sulimenko napsal:

      Dobrý den, Petře, máme to mezi svými dlouhodobými cíli, ale v tuto chvíli nemůžeme říct napevno žádný časový horizont, ve kterém propojení přijde.

  4. Lukáš napsal:

    Dobrý den, zvažuji oslovit externí firmu s nabídkou propojení money s3 a shoptetu, vaše propojení je asi stále v nedohlednu nebo se pletu ?

    Díky

    1. Konstantin Sulimenko napsal:

      Je to tak, že nemůžeme garantovat přesné datum a bohužel ani to, že to bude brzy. Chápeme, že to je hodně chtěné přání, a rozhodně to není tak, že to cíleně blokujeme, ale bohužel jsou tu okolnosti, které nemůžeme ovlivnit.

      1. Robert napsal:

        Dobrý den,

        nemáte tedy absolutně žádný časový rámec? Žádný deadline? Žádnou představu? Však Vaši potencionální zákazníci nechtějí přesné datum o které se s Vámi pak budou soudit.. Chtějí časový horizont, aby věděli zda-li mají čekat nebo jít jinam.. Rád bych Vašich služeb využil, jste mi sympatičtí, ale tyto neurčité odpovědi mě musím říct spíše odrazují. Rád si počkám třeba půl roku, ale rád bych věděl, zda-li to nebude třeba za 3 roky..

        P.S.: Doufám, že odpověď na můj příspěvek nebude: „Nebojte, představíme propojení s Money S3 dříve než za 3 roky…“

    2. Lubos napsal:

      Lukasi, prave resim totez se svym ajtakem, nicmene je to s nim trosku beh na dlouhou trat a potreboval bych to co nejdrive. Jak jste na tom Vy? Nasel jste nejake reseni? Mohli bychom na tom pracovat spolu, budto bychom se slozili na toho meho ajtaka nebo na reseni externi firmy. V pripade zajmu, dejte prosim vedet na lnouzak@gmail.com. Diky, mejte se. L

  5. Petr napsal:

    taky jsem zvažoval přechod na Shoptet, ale překážka je Money S3, se kterou se Shoptet zatím nechce poprat.
    U shopsysu jsem to vyřešil sice vyřešil prográmkem shopsync, ale není to ono…

  6. Konstantin Sulimenko napsal:

    Dobrý den všem,

    ohledně toho napojení na MoneyS3: úplně upřímně jsou vyhlídky takové, že to zabere nejspíš vyšší jednotky měsíců, než to bude hotové a funkční. Chápejte, že máme omezené kapacity a jsme nuceni dělat některé věci přednostně (typicky EET), čímž se jiné v produktovém plánu posunou. Je tedy otázka, jestli nám průběh roku nepřinese ještě nějaké nemilé překvapení, které budeme muset okamžitě vyřešit; pokud ne, konec tohoto nebo začátek příštího roku zní jako střízlivý odhad.

    1. Robert napsal:

      Perfektní, konečne nevyhýbavá odpoveď za kterou Vám děkuji! Ať se daří.

  7. marek napsal:

    Zřídím si u Vás dva eshopy (každý cca 10000 položek), pokud se Vám podaří zprovoznit export objednavek do money, a importu skladovych zasob do eshopu. Money má pro tento účel hotový tzv. eshop konektor, který umí import a export xml do nastavených ftp adresářů.

    1. Konstantin Sulimenko napsal:

      Dobrý den, Marku,

      jak jsem již psal, v současné chvíli musíme plně zvládnout EET a další věci, které nesnesou odklad. Pak se budeme rozkoukávat, jak podchytit to nešťastné napojení na Money. V tuto chvíli vám musím s omluvou říci, že teď můžete jen čekat.

  8. Radek napsal:

    Dobrý den,
    rok sleduji tanečky kolem Money s3, a ať je mi jakkoli shoptet sympatický, a rád bych na něm rozjel eshop, bez propojení to prostě nepůjde. A rok čekat nemůžu. Úplně zbytečně se připravujete o stovky (tisíce?) zákazníků. Není to manažersky dobře zvládnuté. V době, kdy na to byl čas, se to nedělalo. A teď, když se valí EET, se to ani dělat nebude. Vždyť přece propojení s účetními systémy, to jsou základní kameny každého eshopu. Nechápu to.

    1. Konstantin Sulimenko napsal:

      Dobrý den, Radku,

      můžete nám věřit, že to není tak, že jsme neudělali napojení na MoneyS3 jen proto, abychom se připravili o, dle vašich slov, stovky (tisíce) zákazníků. Pokud bychom ono napojení udělali před rokem, teď by přicházela kritika, že nemáme zase nějakou jinou důležitou funkci, kterou ostatní mají ostatní, a tím se připravujeme o zákazníky. Náš produktový plán ladíme každý týden a stojíme si za ním. Pokud pro vás v tuto chvíli nejsme vhodným řešením, je nám to skutečně líto, ale nedá se nic dělat.

  9. Lukáš napsal:

    Dobrý večer,

    již více než rok se snažím najít firmu (progamátora), který by mi byl schopen vytvořit napojení MONEY S3 – SHOPTET. Poptával jsem na webtrhu, ale marně. Můžete mi prosím někoho doporučit ?

    1. Konstantin Sulimenko napsal:

      Dobrý den, Lukáši,

      veškeré naše doporučované kontakty najdete na našem webu: https://www.shoptet.cz/doporucujeme/

  10. CharlieB napsal:

    Propojení Shoptetu s ABRA FlexiBee je jednoduché a dokonce automatizovatelné, takže uživatel nemusí nikde nic spouštět.
    https://charlieblog.eu/clanek-flexibee-shoptet-prenos-objednavek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů